Dvojité plechy na blatnících
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Dvojité plechy na blatnících
Zajímalo by mě, z jakého důvodu byly u T603-1 dvojité plechy na předních a zadních blatnících (jestli tedy byly u všech jedniček)?
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?Luboš napísal:Co jiného lze nazývat "dvojitými plechy" než pevné spojení blatníků s podběhy v lemech?
No ja neviem. Ako jednoduchý automobilový ignorant hmátnem na blatníky "bežného auta" a mám prsty pri sebe, je medzi nimi len jednoduchý plech. Hmátnem na jedničku a mám ich 1,5 cm od seba. Súvislý plech v celom profile to nie je, to ani OTčko nemá. Takže je dvojitý. Nechápem prečo sa v tom hľadá akýkoľvek skrytý význam. Naznačuje to akurát o ťažkosti pri oprave, pieskovaní, vyváraní. Určite sa Jitka pýtala na toto a nenaznačovala nič o mimoriadnej ani riadnej odolnosti. Takže treba povedať že áno, je to normálne, je to v poriadku.Ambiciózní tajemníček napísal:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Máš, ale odvahu, opravit neomylného pana Tajemníčka..TatraplanuZdar napísal:No ja neviem. Ako jednoduchý automobilový ignorant hmátnem na blatníky "bežného auta" a mám prsty pri sebe, je medzi nimi len jednoduchý plech. Hmátnem na jedničku a mám ich 1,5 cm od seba. Súvislý plech v celom profile to nie je, to ani OTčko nemá. Takže je dvojitý. Nechápem prečo sa v tom hľadá akýkoľvek skrytý význam. Naznačuje to akurát o ťažkosti pri oprave, pieskovaní, vyváraní. Určite sa Jitka pýtala na toto a nenaznačovala nič o mimoriadnej ani riadnej odolnosti. Takže treba povedať že áno, je to normálne, je to v poriadku.Ambiciózní tajemníček napísal:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Já každopádně souhlasím..!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jitko a co je s tou Tvou 603kou, která měla špatnou elektriku..??
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Já myslím, že Tatraplanuzdar až tak velkou odvahu neprokázal. Co bych mu asi tak mohl přes internet udělat.
Pod pojmem "dvojité plechy" jsem si představil spíš dva plechové díly s toutéž funkcí svařené k sobě, prostě musím prorazit dva plechy než se dostanu do dutiny. Ale uznávám, že dokud se dívám na obrázky, je to jedno. Pokud jsou mi ale takové věci jedno i v momentě, kdy navleču montérky a jdu do dílny, tak potěš koště. Technika nepřesnosti neodpouští.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pod pojmem "dvojité plechy" jsem si představil spíš dva plechové díly s toutéž funkcí svařené k sobě, prostě musím prorazit dva plechy než se dostanu do dutiny. Ale uznávám, že dokud se dívám na obrázky, je to jedno. Pokud jsou mi ale takové věci jedno i v momentě, kdy navleču montérky a jdu do dílny, tak potěš koště. Technika nepřesnosti neodpouští.
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Můj dotaz opravdu směřoval k tomu, jestli je to obvyklé u T603-1, protože jsem se setkala s tím, že pravá polovina vozidla měla na blatnících dvojité s mezerou 15mm (nebo tzv.dvojité, chcete-li) a levá polovina vozu má plechy jednoduché 1mm, bez mezery, což jsem zjistila tím že jsem na blatníky prostě sáhla. Zajímalo mě pouze to, jestli jsou možné na původní T603-1 obě varianty, případně co je dílem pozdějších oprav.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
tie jednoduché, bez mezery, sú zrejme produktom neskorších opráv typu samo-domo.:Jitka.F:. napísal:Můj dotaz opravdu směřoval k tomu, jestli je to obvyklé u T603-1, protože jsem se setkala s tím, že pravá polovina vozidla měla na blatnících dvojité s mezerou 15mm (nebo tzv.dvojité, chcete-li) a levá polovina vozu má plechy jednoduché 1mm, bez mezery, což jsem zjistila tím že jsem na blatníky prostě sáhla. Zajímalo mě pouze to, jestli jsou možné na původní T603-1 obě varianty, případně co je dílem pozdějších oprav.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Dvojité plechy na blatnících
Zdravím Vás Tatrováci.Při renovaci 603 ky,jsem se stímto problemem také setkal.Levá strana mezera 15mm,pravá souběžně blatník i podblatník od prolisu.Potřeboval bych poradit jakým zpusobem jste měnily lemy,lepší řečeno jakým zpusobem jste ošetřili zvar z vnitřní strany.Děkuji předem za radu.Burtin.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných