Články
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos, upresnenie ako si chcel:
Tatra 815 TERRNo1
Zdroj: Automobil Revue 8/97
Pridal: Tomas
Přidáno: 1.1.2005
Tatra 803/804
Zdroj: Automobil Revue 8/97
Pridal: Tomas
Přidáno: 21.9.2004
Článok o T603
An article about T603
Zdroj: uz neviem, ale nejaky casopis o architekture ...
Pridal: Tomas
Přidáno: 20.9.2004
Článok o T613-2
Zdroj: Rocenka Motoristu 1985
Pridal: Tomas
Přidáno: 31.8.2004
Článok o T700-1
Zdroj: Automobil Revue 10/96
Pridal: Tomas
Přidáno: 8.8.2004
Článok o JK 2500
Zdroj: Automobil Revue 5/2000
Pridal: Tomas
Přidáno: 19.7.2004
Článok o prvom ročníku Prvomájovej veterán Tatra Rallye v Bratislave
Zdroj: Auto Magazín 6/2004
Pridal: Tomas
Přidáno: 18.7.2004
Tatra 815 TERRNo1
Zdroj: Automobil Revue 8/97
Pridal: Tomas
Přidáno: 1.1.2005
Tatra 803/804
Zdroj: Automobil Revue 8/97
Pridal: Tomas
Přidáno: 21.9.2004
Článok o T603
An article about T603
Zdroj: uz neviem, ale nejaky casopis o architekture ...
Pridal: Tomas
Přidáno: 20.9.2004
Článok o T613-2
Zdroj: Rocenka Motoristu 1985
Pridal: Tomas
Přidáno: 31.8.2004
Článok o T700-1
Zdroj: Automobil Revue 10/96
Pridal: Tomas
Přidáno: 8.8.2004
Článok o JK 2500
Zdroj: Automobil Revue 5/2000
Pridal: Tomas
Přidáno: 19.7.2004
Článok o prvom ročníku Prvomájovej veterán Tatra Rallye v Bratislave
Zdroj: Auto Magazín 6/2004
Pridal: Tomas
Přidáno: 18.7.2004
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Na trojku bude, až se nějaký jeho držitel rozhodne se s ním podělit se zbytkem tatraportálu, já ho bohužel nevlastním.
Rozdíly mezi modelem 84 (12/1984-85) a prvními trojkami 86- nějaké patrné jsou, ale jsou to jen drobnosti.
M84 nemá na blatníkách blinkry, všechny trojky už ano. Jako pozůstatek po chromkách tam zůstala prahová lišta, nyní černěná. Dále tu jsou, dnes již zvácné trojdílné nárazníky, na prvních prospektech trojek jsou sice vidět taky, ale pochybuji, že se objevily v sérii. Jiné kryty kol, také dnes již těžko k vidění. Bylo tam dáváno pouze levé zrcátko, i když na prvních trojkách ´86 mohlo být teoreticky taky, ale toho jsem si nikdy nevšiml. Interiér byl proveden v té pro někoho nehezké červené kostičce, ale zdá se mi, že byla tmavší než na pozdějších trojkách.
Motory by v tom měly být už E1/I s rychlejším převodem, ale nejspíš osazené ještě karburátory EDSR. Teď si nejsem moc jistý, jaký měly systém předehřevu, možná tam byl ještě "hříbek".
Rozdíly mezi modelem 84 (12/1984-85) a prvními trojkami 86- nějaké patrné jsou, ale jsou to jen drobnosti.
M84 nemá na blatníkách blinkry, všechny trojky už ano. Jako pozůstatek po chromkách tam zůstala prahová lišta, nyní černěná. Dále tu jsou, dnes již zvácné trojdílné nárazníky, na prvních prospektech trojek jsou sice vidět taky, ale pochybuji, že se objevily v sérii. Jiné kryty kol, také dnes již těžko k vidění. Bylo tam dáváno pouze levé zrcátko, i když na prvních trojkách ´86 mohlo být teoreticky taky, ale toho jsem si nikdy nevšiml. Interiér byl proveden v té pro někoho nehezké červené kostičce, ale zdá se mi, že byla tmavší než na pozdějších trojkách.
Motory by v tom měly být už E1/I s rychlejším převodem, ale nejspíš osazené ještě karburátory EDSR. Teď si nejsem moc jistý, jaký měly systém předehřevu, možná tam byl ještě "hříbek".
- Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Dík za reakci na dotaz. Ten trojkový prospekt mám. jsou na něm celkem 2 auta s trojdínými nárazníky, jedním zpětným zrcátkem na levé straně. Datum vydání není uvedeno. Scenerie na louce u lesa. Klidně se podělím, leži mi tu i jakýsi scanner, ale se scanováním praxi nemám. Grafické programy bohužel taky nevlastním. Pokud máš zájem, napiš mi prosím základní parametry jakými to mám nascanovat (ss).
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Je to tenhle: http://www.t613.wz.cz/prospekt_t613-3.html ?
Já myslím, že tyhle informace snese i fórum, třeba to taky někoho zajímá...
Ty prospekty byly skenovány na:
- 300dpi
- true color (16,7 mil. barev)
- velikost souboru kolem 500kB
- uloženo ve formátu *.jpg
Tak zhruba nějak tak. Žádný grafický program nepotřebuješ, stačí ten základní program, co byl dodán k tomu skeneru.
Já myslím, že tyhle informace snese i fórum, třeba to taky někoho zajímá...
Ty prospekty byly skenovány na:
- 300dpi
- true color (16,7 mil. barev)
- velikost souboru kolem 500kB
- uloženo ve formátu *.jpg
Tak zhruba nějak tak. Žádný grafický program nepotřebuješ, stačí ten základní program, co byl dodán k tomu skeneru.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní