Tak si to nakoniec vzdal


Tak konkrétne čo sa týka čapov tak nové niesú žiadny problém.Stačí zájsť do najbližšiej predajne kde majú n.d. na žigulíky a kúpiť guľové čapy na žigula.Každý trochu schopný sústružník ti ich upravý.Stojí to pár kačiek.Ja som kupoval čapy za 150 kč kus.Úprava na sústruhu mi trvala chvíľku.Na aute fungujú úplne bez problémov.SKRAT5OO napísal:Popravde to zháňanie základných dielov ma dosť vytáča. Čapy, tlmiče, prachovky, uloženia, kotúče to sú všetko spotrebné diely a ničoho niet. ak sa aj nejaký diel vyskytne tak je drahý. Nejaké diely sa vyrábajú na zakázku iné sa repasujú. niektoré ako napríklad čapy riadenia sa dajú kúpiť ako nové.K tým čapom riadenia by som dodal, že na mojom aute vydržali cca 2000 km a potom ich bolo treba vymeniť, pretože mali obrovské vôle akoby som nanich najazdil 100 000 km. samozrejme, že staré som pri repase náprav ihneď vyhodil (veď načo by mi boli, keď sa dajú kúpiť nové). nové originálne tatrovácke sa mi nepodarilo zohnať tak som dal zrepasovať staré čo mi dal pôvodný majteľ od ktorého som tatru kupoval(vidno ich na šiestej fotke na prvej strane. v kufri ešte namontované na spojovačkách). a ako bonus geometriu na tatru nespravia hocikde, treba obvolávať a pýtať sa...
máš na mysli čapy riadenia na Lada 2101? ak áno čo treba na nich upraviť aby pasovali na 613tku? našla by sa nejaká fotka alebo rozmerový náčrt po úprave?ivan613 napísal: Tak konkrétne čo sa týka čapov tak nové niesú žiadny problém.Stačí zájsť do najbližšiej predajne kde majú n.d. na žigulíky a kúpiť guľové čapy na žigula.Každý trochu schopný sústružník ti ich upravý.Stojí to pár kačiek.Ja som kupoval čapy za 150 kč kus.Úprava na sústruhu mi trvala chvíľku.Na aute fungujú úplne bez problémov.
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných