Nejaké foto
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Tak a poslední obrázek prozatím - foto článku "Také to dovedeme!", Svět motorů z 19. ledna 1956.
Aneb Supersport JK 2500 - výrobek n.p. Karosa, závod Brno.
Aneb Supersport JK 2500 - výrobek n.p. Karosa, závod Brno.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Pokud jsou obrázky moc velké, nebo sem nepatří tak prosím o jejich přesunutí, nenašel jsem jiné vhodné vlákno a zakládat další mi přijde zbytečné.
Tak snad se budou líbit, jsem rád, že se mi povedlo něco málo zachránit a třebas udělají aspoň trošku radosti.
Zdraví
Ruda
Tak snad se budou líbit, jsem rád, že se mi povedlo něco málo zachránit a třebas udělají aspoň trošku radosti.
Zdraví
Ruda
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Snímky jsou to pěkný, ono toho je dost v dokumentech na hlavní stránce. O ten koutek se starával Luboš Balcar, tak pokud se podaří získat kvalitní skeny, tak to tam rád přidá (pokud je stále aktivní).
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Tak doufám, že ve vlákně může být i "něaké video".
Poslední film, kde účinkuje Tatra 613 byl snímek Fair Play. Dále se můžete těšit na poslední díly hraného dokumentu České století, kde o Tatry 613 nebude nouze.
Fair Play: http://www.youtube.com/watch?v=xvQ3lY4RRtk
Poslední film, kde účinkuje Tatra 613 byl snímek Fair Play. Dále se můžete těšit na poslední díly hraného dokumentu České století, kde o Tatry 613 nebude nouze.
Fair Play: http://www.youtube.com/watch?v=xvQ3lY4RRtk
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Ford vlastní ochrannú známku Vignale, takto začal označovať teraz svoje luxusné edície.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Aha tak takto, já myslel, že Ford své luxusnější modely označuje loupajícím se znáčkem Ghia. Měli jsme to na autě docela před pár lety. No nevím jak vy, ale já si Vignale stále tak nějak spojuji se značkou Tatra a k Fordu mi to nějak nesedí....
Ale to už není můj problém, ale do ucha mi to neleze - Ford Focus Vignale
Ale to už není můj problém, ale do ucha mi to neleze - Ford Focus Vignale
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
no chlapci su asi nuteny takto šporiť prostriedkami. Je zlá doba a konkurencia silná. Tiež to nepovažujem za dobrý marketingový ťah. Ghia už zrástla v povedomý zo značkou ford....
- hector
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 209
- Dátum registrácie: 04 Apr 2012, 18:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603
- Bydlisko: BB
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Tu je este jedna "Vignale"
1953 Ferrari 250 Europa Coupe Vignale
http://www.extravaganzi.com/1953-ferrar ... t-bonhams/
1953 Ferrari 250 Europa Coupe Vignale
http://www.extravaganzi.com/1953-ferrar ... t-bonhams/
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Ahoj,
no to sice ano, ale to jsou takové řekněme spíše studie v řádu jednotek. Ale jde (z mého pohledu) o to, že Vignale překarosoval italské auto. Teď se mi to nepovedlo najít, nemám na to čas, ale mám někde fotku z výstavy v Itálii, kde bylo předváděné od Vignale překarosované Ferrari, byl to dvoudveřový kombík, ale oni měli hodně jednotlivých kusů, sérií už bylo méně.
Proto ta Tatra z toho trochu vystupuje, také proti jiným jejich návrhům vypadá dost jinak, Vignale měli rádi křivky a zaoblenost. Ta Tatra mi z toho prostě vystupuje.
Jo také ještě karosovali auto, které se u nás také jeden čas prodávalo. Malé Autobianchi.
Ale jestli se mnoho jejich designů dostalo do masové produkce, to nevím. Možná v tom je také kus takové té originality. Trochu mi to připomíná dílnu pana Sodomky. Navrhl několik designů karosérií, které se sekaly jak Baťovy cvičky, ale radši frčel kusovku dle přání zákazníka.
Ale to jsou mé názory. Jinak to Ferko na obrázku musí být podle mne v reálu mnohem zajímavější než na placaté fotce. Je to prostě zase něco jiného a na ulici se s tím člověk asi hend tak nepotká. Ví se kolik vůbec takových aut udělali?
R
no to sice ano, ale to jsou takové řekněme spíše studie v řádu jednotek. Ale jde (z mého pohledu) o to, že Vignale překarosoval italské auto. Teď se mi to nepovedlo najít, nemám na to čas, ale mám někde fotku z výstavy v Itálii, kde bylo předváděné od Vignale překarosované Ferrari, byl to dvoudveřový kombík, ale oni měli hodně jednotlivých kusů, sérií už bylo méně.
Proto ta Tatra z toho trochu vystupuje, také proti jiným jejich návrhům vypadá dost jinak, Vignale měli rádi křivky a zaoblenost. Ta Tatra mi z toho prostě vystupuje.
Jo také ještě karosovali auto, které se u nás také jeden čas prodávalo. Malé Autobianchi.
Ale jestli se mnoho jejich designů dostalo do masové produkce, to nevím. Možná v tom je také kus takové té originality. Trochu mi to připomíná dílnu pana Sodomky. Navrhl několik designů karosérií, které se sekaly jak Baťovy cvičky, ale radši frčel kusovku dle přání zákazníka.
Ale to jsou mé názory. Jinak to Ferko na obrázku musí být podle mne v reálu mnohem zajímavější než na placaté fotce. Je to prostě zase něco jiného a na ulici se s tím člověk asi hend tak nepotká. Ví se kolik vůbec takových aut udělali?
R
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Ke konci výroby zaměstnával Vignale okolo 260 pracovníků a jeho firma dokázala vyrobit denně až 30 upravených karosérií pro vozy Fiat a Maserati. Mimoto dokázali postavit ročně i několik prototypů. K posledním prototypům patřila právě Tatra 613 a návrh sportovního vozidla De Tomaso Pantera. Koncem roku 1969 Vignale svoji firmu prodal turínské firmě Carrozzeria Ghia patřící společnosti De Tomaso Automobili. Za tři dni po prodeji Vignale tragicky zahynul při autonehodě za volantem vozu Maserati.
ještě že tu Wiki máme....
ještě že tu Wiki máme....
- hector
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 209
- Dátum registrácie: 04 Apr 2012, 18:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603
- Bydlisko: BB
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Ano aj ja som tam teraz hladal...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_250
že ich bolo 21...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vignale
je tam aj zmienka o československej legende
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_250
že ich bolo 21...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vignale
je tam aj zmienka o československej legende
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Zdravím vospolok. Podarilo sa mi získať jednu zaujímavú originál puklicu . Podľa Pána od ktorého som ju kúpil (bol skúšobný jazdec v N.p. TATRA Kopřivnice) , odniesol si ju domov z jednej z predsériových T613 ktoré osobne šoféroval. Má sa jednať o prvú variantu puklíc už vlastnej výroby pre T613. Nie je to zlátanina méďáckej puklice a puklice zo Š100. Je to originál výlisok.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Podľa fotografie by malo ísť o prototypovú puklicu na Special, polovica 70-tych rokov.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
No ten Pán si tú puklicu odniesol domov v 75-om , vraj bola aj na Vignalovke ktorú si užíval jeden čas Štrougal. Prototyp špeciála pochádza z roku 1977 a sú na nej montované už chromkové puklice zo sériovej produkcie. (Viď foto)Maxono napísal:Podľa fotografie by malo ísť o prototypovú puklicu na Special, polovica 70-tych rokov.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Sa pose..m Pán bývalý majiteľ má holt selektívnu pamäť Aj ku pukliciam Scioneri som dostal kontroverznú story. No to znamená že k môjmu špeciálu pribudla ozajstná relikvia
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Má to 2 výfuky ? Osobně bych to tipoval na T70a, ale bez těch výfuků těžko soudit.
Každopádně krásný úlovek!
Každopádně krásný úlovek!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nejaké foto
Ďalšia T70a alebo T80 vo filme Pokušení pani Antónie 1934. Tiež 4dverový kabriolet a vyzerá na dvojfarebné lakovanie možno červená/bordová a čierna ? Kde sa len tie vozy podeli. Čo nepobrali nemci alebo rusi to zrušili komančovia....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných