Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Co je , policajtum se nelibi tva pokovena okna?
- Havrla
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 202
- Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
- Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Ne, poskrabalo se mi, a hodne
p. Dvoracek ma posledni dle PC, ale neni si jistej ze je na sklade
Ale zjistil jsem ze existujou v jedny firmne celni a ze jsou safa levny si koupim 2 do zasoby pristi rok
Havrla
p. Dvoracek ma posledni dle PC, ale neni si jistej ze je na sklade
Ale zjistil jsem ze existujou v jedny firmne celni a ze jsou safa levny si koupim 2 do zasoby pristi rok
Havrla
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
A jedna otazka. 700 ma jina stahovaci okna nez ostatni longy?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Ahoj Miloši , když tak mě oprav, ale myslím, že T700 má zabroušený rožek u předního skla u střechy do kulata, zatímco T613-4 má onen roh hranatý. Jistě ty vozidla máš, a můžeš srovnávat.miloš napísal:A jedna otazka. 700 ma jina stahovaci okna nez ostatni longy?
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Nevim, proto se ptam. Nikdy me to nenapadlo zkoumat. Myslel jsem ze stahovacky jsou stejne jako u longu.Zadni okno u 700-1 je na tom jak?
A propos, vse nejlepsi k narozeninam!!!!
A propos, vse nejlepsi k narozeninam!!!!
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Děkuji , slyšel jsem, že zadní okno 700 - 1 je naprosto stejných rozměrů, jde tedy dát do 613 1-5. U těch předních dveří T700 je i rám skla ve dveřích zakulacený a zakulacená je i karoserie .
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Co myslis,da se ten rozek ubrousit? Prasklo by to okno?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Předpokládám asi správně, že je kalené - tvrzené, a nevím jestli se dá po kalení moc brousit, nebo už neee.
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
vim, jak sundat pokoveni z oken a kde nechat znova pokovit. nehazej flintu do zita. je to jednoduche a nikdo by nerekl jak...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Mutanta 613-4 MiL M96 ani M97 nemám, přesto je to takto:
přední boční skla: původní pro všechny T613, dokulata zbroušený roh kvůli jinému tvaru rámu. Uchycení k italskému stahovacímu mechanismu ve dveřích převzato z 613-4MiL M95 (nůžky)
zadní boční okna: původní "longová" skla, používaná ve všech verzích dlouhých T613, pro T700 bez úprav
zadní pevná okna (trojúhelníky): atypický výrobek, určený (včetně krycího gum. profilu) k montáži technologií lepením, vytvořen pouze pro verze T700
přední okno: původní lepené okno T613, avšak opatřené rastrem pro lepidlo a umístění zpětného zrcátka, sklo je určené k montáži do karoserie technologií lepením. Pasuje zpětně revezně do všech T613, co mají čelní sklo v gumě s jedinou výjimkou - nepasuje do karoserií modelů T613-4MiL M95.
zadní okno T700-1 (M96): původní kalené vyhřívané sklo určené pro všechny verze T613, opatřené rastrem pro montáž technologií lepením. Pasuje zpětně reverzně do všech T613, co mají zadní sklo v gumě s jedinou výjimkou - nepasuje dpo karoserií modelů T613-4 MiL M95.
zadní okno T700-2 (M97) zakázkový "výřez" z konfekčního koncernového autoskla (VW/Audi), upravený na rozměr a opatřený rastrem dle dispozic "španihelovy" vraždy zadní partie karoserie. Specifický díl pouze pro T700-2.
přední boční skla: původní pro všechny T613, dokulata zbroušený roh kvůli jinému tvaru rámu. Uchycení k italskému stahovacímu mechanismu ve dveřích převzato z 613-4MiL M95 (nůžky)
zadní boční okna: původní "longová" skla, používaná ve všech verzích dlouhých T613, pro T700 bez úprav
zadní pevná okna (trojúhelníky): atypický výrobek, určený (včetně krycího gum. profilu) k montáži technologií lepením, vytvořen pouze pro verze T700
přední okno: původní lepené okno T613, avšak opatřené rastrem pro lepidlo a umístění zpětného zrcátka, sklo je určené k montáži do karoserie technologií lepením. Pasuje zpětně revezně do všech T613, co mají čelní sklo v gumě s jedinou výjimkou - nepasuje do karoserií modelů T613-4MiL M95.
zadní okno T700-1 (M96): původní kalené vyhřívané sklo určené pro všechny verze T613, opatřené rastrem pro montáž technologií lepením. Pasuje zpětně reverzně do všech T613, co mají zadní sklo v gumě s jedinou výjimkou - nepasuje dpo karoserií modelů T613-4 MiL M95.
zadní okno T700-2 (M97) zakázkový "výřez" z konfekčního koncernového autoskla (VW/Audi), upravený na rozměr a opatřený rastrem dle dispozic "španihelovy" vraždy zadní partie karoserie. Specifický díl pouze pro T700-2.
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Co ma M95 za anomalii? ma nejaka uplne jine predni a zadni okno nez ostatni?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Ano, obě okna jsou na rozměrech o cca 4 mm větší a mají jedinečný rastr, korespondující s rámem okna. Při osazení M95 standardními okny se tyto ukáží vůči otvorům v karoserii malé, což činí zejména estetický problém s bausetem, jinak samozřejmě standardní okna použitelná pro M95 jsou, nicméně znalý člověk při jejich osazení pozná, že je dotyčné auto již "připraveno" o jednu ze svých originalit. Dále v případě osazení lepeného předního okna z t700 vypadá hrozně hnusně ten vysoký rastrový pruh na spodní hraně, který je určen až pro T700, aby jejich řidiči celou cestu nekoukali na rezavé panty přední kapoty a její nabastlení na původní torpédo. Rastry originálních skel M95 jsou po celém obvodu skel rovnoměrné a decetní šíře, jen pár mm od hrany a nezmenšují tak prosklenou plochu, ani nepůsobí rušivě.
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
To snad neni ani pravda, co Ty Radku vsechno vis.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
"Vědět" je nejlepší možný způsob, kterak řešit věci konstruktivně a také velmi účinná obrana proti legendám, bájím a pověstem, kterých je o 603/613 snad více, než v knížkách bratří Grimmů.....
- Havrla
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 202
- Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
- Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Radku velice dekuji za vycerpavajici prispevek.
Havrla
Havrla
- Havrla
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 202
- Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
- Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Okno k ridici na T700, potazmo asi vsechny okna.
Mam okenko, krasne zelene na t700 k ridici
Havrla
Havrla
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných