predam tatra 613 (cr.)
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Stryci, tuší někdo /určitě ano/ jak to je-bude s prodanými auty z česka-slovenska-eu v bezcelním schengenském prostoru? Onehdá mě v Brně zastavila policie s autem mého kluka, které je registrované a pojištěné v Norsku. Po dvaceti minutách diskuse mě teda propustili i s autem... ale netvářili jsme se na sebe zrovna vlídně. Tvrdili, že v ČR s ním může jezdit jen majitel a pojistitel.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Pro takový případ bych se předem podepsal do zelené karty a nazdar PČR.
Před týdnem jsem uvažoval o (příšerně konstruovaném, ale asi dost betelném) přívěsu-přepravníku na auto. Reg. značky GB, tam prý nemají přívěsy techničák. Na veteránských akcích často potkávám podvaly třeba na ukrajinských papírech...
Viděl bych to na nějakou fingovanou smlouvu o zápůjčce s čerstvým datem...
Co pojištění? Když už se nějaká škodná událost s vozíkem přihodí, pojišťovny vůbec nejsou ochotny diskutovat a škodu vždycky dají k tíži pojistky tažného vozidla!!! Pov. ruč. na přívěs prý kryje jenom události, kdy vozík "jel sám" - například se samovolně pustí s kopce...
A ziza mimochodem naznačil zajímavou ideu - pokud nebude platit povinnost přihlásit auto u nového majitele v rámci EU opět do provozu, asi nám 1.1.2008 fakticky končí nutnost odevzdávat svůj majetek do chřtánu státu v případě odhlášení .
Před týdnem jsem uvažoval o (příšerně konstruovaném, ale asi dost betelném) přívěsu-přepravníku na auto. Reg. značky GB, tam prý nemají přívěsy techničák. Na veteránských akcích často potkávám podvaly třeba na ukrajinských papírech...
Viděl bych to na nějakou fingovanou smlouvu o zápůjčce s čerstvým datem...
Co pojištění? Když už se nějaká škodná událost s vozíkem přihodí, pojišťovny vůbec nejsou ochotny diskutovat a škodu vždycky dají k tíži pojistky tažného vozidla!!! Pov. ruč. na přívěs prý kryje jenom události, kdy vozík "jel sám" - například se samovolně pustí s kopce...
A ziza mimochodem naznačil zajímavou ideu - pokud nebude platit povinnost přihlásit auto u nového majitele v rámci EU opět do provozu, asi nám 1.1.2008 fakticky končí nutnost odevzdávat svůj majetek do chřtánu státu v případě odhlášení .
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Pojistitel = pojišťovna, tu bych do auta nepustil... Nevím, jaký systém mají zrovna v Norsku, ale mnoha zemích je opravdu možné uzavřít povinné ručení na konkrétní osoby.
Já ale nevidím žádnou změnu, v bezcelním prostoru Společenství jsme už kupu let, a co vím, tak zřejmě ve všech členských zemích platí povinnost nahlásit do určité doby změnu vlastníka na příšlušném úřadu. Od nového roku vám pouze nebudou tu převáženou káru lustrovat na hranicích, ale jinak by vše mělo zůstat při starém.
Já ale nevidím žádnou změnu, v bezcelním prostoru Společenství jsme už kupu let, a co vím, tak zřejmě ve všech členských zemích platí povinnost nahlásit do určité doby změnu vlastníka na příšlušném úřadu. Od nového roku vám pouze nebudou tu převáženou káru lustrovat na hranicích, ale jinak by vše mělo zůstat při starém.
Když uzavřu s nějakou osobou smlouvu a ona se nemůže fyzicky dostavit k přepisu (půjdu tam jenom já sám), tak musím mít od ní plnou moc. Tohoto jsem byl svědkem několikrát, ne že bych to měl z druhé ruky. Ale když koupím auto v bazaru, tak jí mít nemusím, protože jí rovnou nahrazuje kupní smlouva z bazaru. Alespoň takto mě to bylo vysvětleno na úřadě. Na druhou stranu mám bohaté zkušenosti s rozdílným výkladem stejných zákonů na různých úřadech a městech, takže bych se nedivil ničemu.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Při nákupu všech šunek v poslední pětiletce šel vždy prodávající samostatně s velkým TP a mými údaji z KS "odhlásit", já následně za několik dní opět sám "přihlásit". Ale možnost auto "nezlikvidovat a přitom odhlásit" je pro mne pouze teoretická, nepotřebuju.
Spíš přemýšlím nad co nejlevnějším přivezením auta ze zlé kapitalistické ciziny, a to zcela bez poplatků, protože v inzertní kategotii vozidel "do 5000 Kč nebo alespoň za něco na zub" jsou i současné "převozní a přihlašovací" taxy nesmyslné - překračují nákupní cenu ve stovkách procent . Takže - modelová situace: V ČR jsou platné "papíry" a k nim i umírající vrak z přelomu 80. a 90. let. Za čárou najdu opečovávané auto odpovídajícího modelu a r. v., které je ovšem a) pro morální zastaralost či b) pro nějakou triviální vadu (motor v dupě...) k prodeji za směšnou částku. Myšlenka: dovézt jako "ND" a zde přepsat na stávající doklady, vrak zlikvidovat (nejlépe neekologicky - za penízky ).
Po rozšíření Schengenu to snad půjde přivézt (na vleku) bez blbých dotazů orgánů...?
Nebude - vzhledem k výše napsanému - nutno v cizině odhlášené auto tady znovu pod stejným VIN přihlásit?
Ještě nějaký případný jiný zádrhel?
Spíš přemýšlím nad co nejlevnějším přivezením auta ze zlé kapitalistické ciziny, a to zcela bez poplatků, protože v inzertní kategotii vozidel "do 5000 Kč nebo alespoň za něco na zub" jsou i současné "převozní a přihlašovací" taxy nesmyslné - překračují nákupní cenu ve stovkách procent . Takže - modelová situace: V ČR jsou platné "papíry" a k nim i umírající vrak z přelomu 80. a 90. let. Za čárou najdu opečovávané auto odpovídajícího modelu a r. v., které je ovšem a) pro morální zastaralost či b) pro nějakou triviální vadu (motor v dupě...) k prodeji za směšnou částku. Myšlenka: dovézt jako "ND" a zde přepsat na stávající doklady, vrak zlikvidovat (nejlépe neekologicky - za penízky ).
Po rozšíření Schengenu to snad půjde přivézt (na vleku) bez blbých dotazů orgánů...?
Nebude - vzhledem k výše napsanému - nutno v cizině odhlášené auto tady znovu pod stejným VIN přihlásit?
Ještě nějaký případný jiný zádrhel?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Nie nepredal. Bolo mi ponúknuté výhodné garážovanie. Stále nosím tu dilemu v sebe. Je mi ťažké sa rozhodnúť. Starostlivosť o ňu ma stojí dosť penazí a nakoniec to poznáte, čím viac ich človek má tak tým viac je lakomý.TomasSK napísal:Bohuzial (pre mna) uz asi predal, lebo sa neozval ani na mail.Marek Křestan napísal:JO jak dopadla ta tatra 613 co prodaval palo prodal ji nebo si ji nechal .A ta 613-3 je dost dobry kdy mě neschazelo 10 000kč tak ji beru .
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
- peterzz
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 20 Sep 2005, 22:08
- Tatry, ktoré vlastním: Ex 613-3 `87,84,81,91
- Bydlisko: Pod horou,v zime trochu nizsie
- Kontaktovať užívateľa:
Dnes som bol pozriet "sklad nd povala",takze k Tatre na predaj pribudli vsetky dvere vo vybornom stave,komplet sedacky modra kocka mierne vyblednute,prevodovka funkcna,alternator,bufiky funkcne, + kopec inych drobnosti (listy dveri komplet na 2 auta v roznom stave,panel s budikmi 2x,zadne celo komplet so svetlami,predne celo,brzdovy posilovac,kryt vzduchoveho filtra,plechovy kryt predneho bufika,kozenkove calunenie dveri,motorcek stieracov,rozvodku riadenia,zdruzeny prepinac "Lucas",rozdelovac,viecko rozdelovaca,tyrystorove zapalovanie,chromovane puklice 4x v zlom stave ale s perkami,trojkove puklice,cerpadla na BN4 a uz ma ine nenapada,snad este nekompletny motor E1/I bez karbov a olejovej vane).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných