Prevodovku na T75 s rychlobezkou i volnobezkou som videl na vlastne oci zrenovovanu na jar tohto roku. Mozno je to ta od Laca, bolo to v Bratislavskom kraji. Naozaj to bola o nieco vacsia "mrska" a 3 paky radenia a stvrta paka rucnej brzdy tvorili zaujimave "zatisie" . Aj som hned (ako inac) po takej zatuzil
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Myslim ze som ju nefotil, ani neviem preco (asi som nemal fotak,lebo zvycajne fotim ako besny vsetko).
Interier uprimne povedane je to posledne co budem potrebovat (asi ako pri kazdej renovacii), ale kedze momentalne vdaka okolnostiam renovovat fyzicky nemozem, zbieram informacie, co mi dufam usetri nejaky ten cas a grose pri skutocnej praci na aute.
Takze dakujem za vsetky rady a poznamky k mojim otazkam a temam, lebo mam pocit ze sa mi rozvidnieva vyrazne v mnohych tajomstvach. Stale ma zaujimaju originalne prevedenia interieru.
Lukas a Michael:
Myslim si tiez, ze T75 lim je vzhladovo celkom vyvazene auto. To ze ich je malo, by ma mohlo tesit, budem s nou zaujimavejsi, ale mna to netesi, lebo nieco by som potreboval obkukat, vela poradit...., to druhe vsak vidim na tomto fore dostavam aj tak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze T75ky "rostou" je celkom pekne povedane, ak by som v tejto metafore pokracoval o sebe, mozem povedat, ze ja som kupil semienko, teraz je na mne kedy ho zasejem a budem sa on starat. Zial momentalne to semienko spi v sufliku (v garazi).
Michael:
ja mam brzdove stity z hlinikovej zliatiny
Este ma teraz napada dlhsie ma trapiaca zalezitost.
Ako je to s centralnym mazanim. Na mojej Tatre sa z neho zachovali len fragmenty ako rurky a rozvadzace. Pumpa (mazaci lis) zial nie.
Viem ze vela majitelov centralne mazanie pri renovacii nachradza obycajnymi maznickami s dovodom, ze s centralnym mazanim je pod autom stale mastno, tecie to a je to zlozite... Co vy na to. Ako su na tom vase auta, aky je vas postoj? A nakoniec, nema niekto predstavu kde zozeniem ten centralny mazaci lis?