Doklady
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Doklady
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně dokladů. Jestli-že koupím Tatru 603 s odhlášenými doklady (odstřihnutý roh) je možnost ji ještě v předrenovačním stavu nějak zaregistrovat, nebo dokonce znuvu přihlásit..??Předem všem za rady děkuji.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Ale, ale Luboši, kam na to chodíš?
Pokud bude dle kategorizace FIVA vzácně mechanicky zachovalá (rozuměje funkční, ve 100% stavu dle specifikace výrobce) a přitom ve zcela PŮVODNÍM stavu (sen nejednoho majitele veteránů), pak ji samozřejmě přihlásit lze - v registru historických vozidel. Podmínkou kladné testace HV není v žádném případě provedení renovace dotyčného vozidla, je totiž všeobecně známo, že vozidla původní = nikdy nerenovovaná mají hodnotu největší a sebedůkladnější renovací vždy o část své hodnoty přijdou, bez výjimky.......
Pokud bude dle kategorizace FIVA vzácně mechanicky zachovalá (rozuměje funkční, ve 100% stavu dle specifikace výrobce) a přitom ve zcela PŮVODNÍM stavu (sen nejednoho majitele veteránů), pak ji samozřejmě přihlásit lze - v registru historických vozidel. Podmínkou kladné testace HV není v žádném případě provedení renovace dotyčného vozidla, je totiž všeobecně známo, že vozidla původní = nikdy nerenovovaná mají hodnotu největší a sebedůkladnější renovací vždy o část své hodnoty přijdou, bez výjimky.......
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No nevím, ty ceny se mi zdají dost přehnané. Naspoledy když jsem kupoval tatru na díly, tak jsem platné doklady k ní nechal původnímu majiteli jen tak. Vzít si je a pak je někde pokoutně nabízet za desetitisíce, to by se na mě všichni dívali asi hodně divně...
Pokud sestoupíme na zem, tak cenu dokladů jistě také ovlivňuje jejich kompletnost a kvalita. Nejlepší případ bude obdržet kromě velkého TP, také OTP či OR, dvojici nepoškozených SPZ či RZ s vylepenými platnými známkami o návštěvách SME a STK, emistní kartičku, platné pojištění, výrobní a případně i homologační štítek k vozu. Dále by měl být v TP jako držitel zapsán prodávající, který ochotně provede přepis. V neposlední řadě by ty doklady měly také co nejvíce odpovídat vozu, ke kterému je pořizujeme.
Většinou se v českých podmínkách nabízejí jen velké technické průkazy, značky jsou kdovíkde (většinou v depozitu), termíny TK a ME jsou dávno prošvihlé, jako držitel je zapsána nikomu neznámá osoba, o které se ani neví, zda je stále naživu, žádná plná moc k přepisu atd. Pokusit se oživit takovéto doklady většinou představuje pro nového nabyvatele tak vysoké náklady a časovou ztrátu, že je otázka, zda tyto doklady mají vůbec ještě nějakou cenu, zejména pokud se jedná o nějakou běžnou T613.
Pokud sestoupíme na zem, tak cenu dokladů jistě také ovlivňuje jejich kompletnost a kvalita. Nejlepší případ bude obdržet kromě velkého TP, také OTP či OR, dvojici nepoškozených SPZ či RZ s vylepenými platnými známkami o návštěvách SME a STK, emistní kartičku, platné pojištění, výrobní a případně i homologační štítek k vozu. Dále by měl být v TP jako držitel zapsán prodávající, který ochotně provede přepis. V neposlední řadě by ty doklady měly také co nejvíce odpovídat vozu, ke kterému je pořizujeme.
Většinou se v českých podmínkách nabízejí jen velké technické průkazy, značky jsou kdovíkde (většinou v depozitu), termíny TK a ME jsou dávno prošvihlé, jako držitel je zapsána nikomu neznámá osoba, o které se ani neví, zda je stále naživu, žádná plná moc k přepisu atd. Pokusit se oživit takovéto doklady většinou představuje pro nového nabyvatele tak vysoké náklady a časovou ztrátu, že je otázka, zda tyto doklady mají vůbec ještě nějakou cenu, zejména pokud se jedná o nějakou běžnou T613.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Při pohledu na oficiální statistiky MV ČR mám vždy pocit, že počty evidovaných dokladů výrazně převyšují počty provozu či renovace schopných aut. Minimálně u řady 603 a 613 tomu tak zatím asi bude.
Jen pro zajímavost, dva dny starý inzerát z http://www.veteran.cz:
č.i. 0000149379
Cena: 4000,-kč Prodám doklady na T613-3 r.v.86 cena 4000,-kč
08.07.2006 Tel: 606553270
Tu sú za polovic než jsi kdy viděl!
Jen pro zajímavost, dva dny starý inzerát z http://www.veteran.cz:
č.i. 0000149379
Cena: 4000,-kč Prodám doklady na T613-3 r.v.86 cena 4000,-kč
08.07.2006 Tel: 606553270
Tu sú za polovic než jsi kdy viděl!
sem říkal že 613/3 sou levnější pozorně čti , těch je dost, 4 sou drahy, stříkačkový jakbysmet, a ted i chromkový kvuli vám testacím, jasan? prostěje to vyšroubovaný na nehorázný ceny, tak to je a bude s přirůstajícím časem, a to je tak aj z celejma autama, běž po bazarech koupit T613 by nohy uchodils nenajdeš, dycky budeš kupovat od někoho jak jsme tady všicí pohromadě,sem tam se ukáže nejaka hnusná 613/3 nebo 603 mod.69, ale jinak dycky kupuješ od "tatraováka"
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mimochodem měl bych tu jedny tuctové doklady na chromku z roku 1976. Jsou původní, jako první majitel je zapsána Česká plánovací komise. Stav samozřejmě, jak jsem popisoval ve druhém případě, tak jestli chceš za 10.000 Kč jsou tvoje a chromka půjde do šrotu nebo na testaci, stejně k ní nepatří a když vidím, co bych s tím měl zase problémů...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný