Letošní zimu nebudou medvědi spát
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
hodin a hodin práce! Gratuluji k vytažení vozŇa Brtnik. Fajne alu kolem motoru, je to aby bylo tišší nebo to je něco jako hydrpospojka-ventilátor v zimě?
Radek: kdy začneš ty tatra plechy chromovat brachu, již jsi vyčerpal všechny barvy duhy, chce to pokrok soudruhu, POKROK
těším se na real in bojnice
Radek: kdy začneš ty tatra plechy chromovat brachu, již jsi vyčerpal všechny barvy duhy, chce to pokrok soudruhu, POKROK
těším se na real in bojnice
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Edo, chromované plechy má každý druhý, to je tuctovina!!! Tak to nejde dělat, k takovému úkolu se musí přistupovat naprosto zodpovědně a zcela individuelně. Navíc já za pokrok nepovažuji chrom, toho je všude hafo a jen to rezne, a slejzá, a vůbec....... jo nerez a spékané práškové barvy, to je high-tech dneška......
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Ako je vyriešené prepínanie medzi zapalovaniami ?
Prečo ste "neotapacírovali " tým hliníkom" ten bočný dekel pod zapalovaniami a naproti?
Spínače z favo mi tam vobec neseknú...ináč sa mito páči .
Na denné používanie a bez klímy?
K farbám som už písal....ale kryt rozvodákov by sa mi páčil taký bielo(šedo)-bledomodrý (ako rozvádzacie lopatky)... proti gustu žiad...
No jo, ale lepší spínače z Favorita než ze Žigulíka nebo ty otřesné, co má sedmistofka. A udělat nový hmatník na favospínač je velmi jednoduché, viz příklad v T613 "Prezident".
Mně ale dostala ta ošklivá přepínací krabička LPG, která je s láskou obložena dřevem. Přiznám se, že přepínání LPG ve dřevě jsem ještě nikdy neviděl.
Mně ale dostala ta ošklivá přepínací krabička LPG, která je s láskou obložena dřevem. Přiznám se, že přepínání LPG ve dřevě jsem ještě nikdy neviděl.
- Brtník
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
- Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
- Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
- Kontaktovať užívateľa:
, a do čeho jsem měl ten Bristol obout,do umělý hmoty?
Spínače z favorita bylo nejschůdnější řešení.Pokud nevíte proč,vezměte si katalog Hella,složte si z komponentů jeden vypínač,přepínač či tlačítko a tuto sumu vynásobte cca dvaceti.
Poté rozumně smýšlejícímu člověku dojde,proč jsou osazeny spínače z fa.
Ad přepínání zapalování:
Zatím Brtník nejni línej v případě potřeby zvednout prdel ze sedačky a přepíchnout tři štekry vedle.
Ale díky za inspiraci - upravím to na dálkový ovládání z TV
,,Hliník´´ nejni na bocích záměrně.Už tak je ho tam dost na to,abyste- až mi budete čučet do motouru- dostali zánět spojivek,brum Ani Vám nebylo nic divnýho na volantu?
Spínače z favorita bylo nejschůdnější řešení.Pokud nevíte proč,vezměte si katalog Hella,složte si z komponentů jeden vypínač,přepínač či tlačítko a tuto sumu vynásobte cca dvaceti.
Poté rozumně smýšlejícímu člověku dojde,proč jsou osazeny spínače z fa.
Ad přepínání zapalování:
Zatím Brtník nejni línej v případě potřeby zvednout prdel ze sedačky a přepíchnout tři štekry vedle.
Ale díky za inspiraci - upravím to na dálkový ovládání z TV
,,Hliník´´ nejni na bocích záměrně.Už tak je ho tam dost na to,abyste- až mi budete čučet do motouru- dostali zánět spojivek,brum Ani Vám nebylo nic divnýho na volantu?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných