TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
ZASE mi stoupnul krevní tlak, a otevřel nůž v kapse ... Málo pravdy, samé kraviny.... to, že fabrika jim nedá informace, oni si něco domyslí, něco jim někdo chybně řekne .... a oni to tam napíšou......
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
Bazilisaku,rozepiš se prosím, co vše si redaktoři vymysleli.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
Klípeček na T810 s pancéřovanou kabinou: http://www.youtube.com/watch?v=naarktH8 ... re=channel
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
čo ťa tam tak pobúrilo? sprav osvetu..bazilisak napísal:ZASE mi stoupnul krevní tlak, a otevřel nůž v kapse ... Málo pravdy, samé kraviny.... to, že fabrika jim nedá informace, oni si něco domyslí, něco jim někdo chybně řekne .... a oni to tam napíšou......
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA T810 6X6 Příspěvek do sekce články...
Takže po chvílích a popořadě.
tatra a.jpg 1. píšou tam, o převodech v nábojích kol- nic moc dobře napsáno
2. píšou o trvalém pohonu zadních náprav ( 6x4 ) a ELEKTROMECHANICKE připojení pohonu kol přední nápravy !!!! OMYL !!! má to stálý pohon všech 3 náprav !!! Sestup rozděluje moment 1:2 na přední osu a mezinápravový diferenciál na střední ose, který potom rozděluje v poměru 1:1 mezi zadní osy !!!!!
3. kabina není odpružena ve 4 bodech ale jen ve dvou - vzadu !!!
4. standartní KLIMATIZACI a RADIOPRIJIMAC ????? Jen prototyp má klimu i rádio. Klimatizeci mají POUZE pancéřované kabiny ( nautilus ) rádio nemá žádný jiný vůz (kromě toho jednoho prototypu ) !!!! Klima se nakonec nemontovala do všech vozidel kvůli VÁZE ( jistě pamatujete v médiích TLUSTÁ TATRA musí "shodit 300kg "
TOLIKO k 1. straně TRUCKERU a.jpg ..... každý ať zváží, jestli je to blbina, se kvůli tomu rozčilovat, nebo ne, ale takové kokotiny co tam napsali jim v Tatře NIKDO neřekl ........
tatra a.jpg 1. píšou tam, o převodech v nábojích kol- nic moc dobře napsáno
2. píšou o trvalém pohonu zadních náprav ( 6x4 ) a ELEKTROMECHANICKE připojení pohonu kol přední nápravy !!!! OMYL !!! má to stálý pohon všech 3 náprav !!! Sestup rozděluje moment 1:2 na přední osu a mezinápravový diferenciál na střední ose, který potom rozděluje v poměru 1:1 mezi zadní osy !!!!!
3. kabina není odpružena ve 4 bodech ale jen ve dvou - vzadu !!!
4. standartní KLIMATIZACI a RADIOPRIJIMAC ????? Jen prototyp má klimu i rádio. Klimatizeci mají POUZE pancéřované kabiny ( nautilus ) rádio nemá žádný jiný vůz (kromě toho jednoho prototypu ) !!!! Klima se nakonec nemontovala do všech vozidel kvůli VÁZE ( jistě pamatujete v médiích TLUSTÁ TATRA musí "shodit 300kg "
TOLIKO k 1. straně TRUCKERU a.jpg ..... každý ať zváží, jestli je to blbina, se kvůli tomu rozčilovat, nebo ne, ale takové kokotiny co tam napsali jim v Tatře NIKDO neřekl ........
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných