Karosářské díly Tatra 603 - nabídka
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Lojzkův vnuk: ty výfuky na obr Obraz012.jpg vyrábí kdo? (jestli to není tajné)...
Jan Papírník: jak je to s uchycením na šroub a s přírubou? necháváš to volně aby se to dopasovalo přímo na autě (respektive motoru)? Jelikož jsem ještě klasický výfuk na t603 nemontoval (jen na míru udělaný do našeho T600/603) tak by mě zajímalo, do jaké míry je to problém a jak moc se musí dopasovávat....
Tak nějak si říkám že by to mělo být mnohem jednodušší než u T613 kde jsou svody co kus to originál.
Jan Papírník: jak je to s uchycením na šroub a s přírubou? necháváš to volně aby se to dopasovalo přímo na autě (respektive motoru)? Jelikož jsem ještě klasický výfuk na t603 nemontoval (jen na míru udělaný do našeho T600/603) tak by mě zajímalo, do jaké míry je to problém a jak moc se musí dopasovávat....
Tak nějak si říkám že by to mělo být mnohem jednodušší než u T613 kde jsou svody co kus to originál.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Ano příruba a středový šroub je dodávaný zvlášť. Není to nějak velký problém napasovat to na auto. Jen mám strach co kdo má za kolena výfuku a na nich jak má navařeny příruby tak aby to pasovalo. můžu to mít jinak než ten komu to prodávám a tak bych se rád vyhnul komplikacím.Kontráš napísal:... jak je to s uchycením na šroub a s přírubou? necháváš to volně aby se to dopasovalo přímo na autě (respektive motoru)..
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Kontráš: Tajné to není, ale už je tam bohužel neseženeš Tatra Příbor n.p. nebo možná lisovna kombinátu Tatra Kopřivnice n.p.
Asi je měl děda ve svém zbroj skladu a já netuším, kdy je měnil a jak dlouho tam už jsou (10 - 15 - 20 let???), foto je z června 2006 kdy jsem nechával zavařit dvě dírky, takže už tam dalších 10 let asi nevydrží
Asi je měl děda ve svém zbroj skladu a já netuším, kdy je měnil a jak dlouho tam už jsou (10 - 15 - 20 let???), foto je z června 2006 kdy jsem nechával zavařit dvě dírky, takže už tam dalších 10 let asi nevydrží
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Je to fakt zábava v tejto našej tatrakomunite .Na jednej strane tu človek zistí,. čo všetko je nedostatkový náhradný diel.Na druhej strane ak sa niekto podujme na výrobu takéhoto dielu, hneď je obviňovaný z obohacovania, špekulácie,kvalita výrobkov je tu pusudzovaná na základe fotografií.Myslím, však, že tí, ktorí kritizujú nie sú tí , ktorí vyrábajú.Hubou sa toho dá urobiť strašne vela, takmer všetko a velmi kvalitne No a čo sa týka cien, ani v dobe kedy sme zvyknutý na lacné čínske a pod. napodobeniny, nemožno očakávať že ručne v domácich podmienkach vyrobené diely, budú predávané za cenu pod výrobné náklady.Obdivujem ludí, ktorí aj napriek negatívnym reakciám , majú vôlu pomáhať iným.Páni, ktorí máte plné ústa kritiky na všetko, skúste požiadať čínskych súdruhov o výrobu tých pár kusov nahr. dielov, ktoré potrebujeme a zistíte , kam vás pošlú!
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No Romane, tohle co dělá Honza Papírník nejsou nedostatkové díly, stejné vyrábí a nabízí jen u nás dalších x lidí a že by to vyráběl zadarmo pro dobro národa nebo s tím nějak spekuloval, to jsem si nevšiml...
Má někdo jiný výkres na výfuky než tento? Hlavně by mě zajímal na ten typ "norm".
Nikde jsem se také nedočetl, jaké tloušťky materiálu se používaly. Já beru, že ty obliny z dvojky plechu na koleni nikdo nevyklepe, ale 0,8-1 mm se mi zdá na druhou stranu až příliš málo. Z jak silného materiálu je ta kónická truba?
Má někdo jiný výkres na výfuky než tento? Hlavně by mě zajímal na ten typ "norm".
Nikde jsem se také nedočetl, jaké tloušťky materiálu se používaly. Já beru, že ty obliny z dvojky plechu na koleni nikdo nevyklepe, ale 0,8-1 mm se mi zdá na druhou stranu až příliš málo. Z jak silného materiálu je ta kónická truba?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Nechci tady nějak rozumovat, ale co mám zjištěné, než jsem začal tyto tlumiče dělat tak bratranec, který studoval VÚT v Brně, fakultu strojní mi říkal že tlumiče výfuku ani svody, a trubky nemůžou být ze silného materiálu. Max 1,5mm jinak dojde k usazování splodin z důvodu špatného prohrátí materiálu!!! Proto tak tenké plechy! Trubky používám tenkostěné 1,5mm silné a myslím si že je to taková hranice. Už jste někdo skoušel rozřezat tlumič výfuku na vašem osobním autě? Jsou tam plechy snad ani ne 0,5mm silné...Ale kdo nic nedělá, nic neví...
- sqad
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 16:42
- Tatry, ktoré vlastním: T603 r.v. 75
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
chcel by som sa spýtať, či ak niekto kto podobnú vec bude v budúcnosti vyklepávať bol ochotný mi ukázať ako sa to robí... vždy som to chcel vedieť robiť, snažím sa doma vedieť vyrobiť všetko čo je možné, ale pripadá mi to tak ťažké na presnosť, že by som si na to sám nikdy netrúfol. nechcem sa nikomu nejako vnucovať, ale našiel by sa tu niekto taký? vďaka, majte sa.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Tak teda nevím jestli neumíš číst, ale psal jsem jestli jsi už někdy rozřezal starej tlumič na nějakém os. autě. Plech ze kterého je to udělané není rozhodně 1 nebo 0,8... Ale možná tak 0,5mm silnej...Ale to by někdo musel umět číst. O svodech byla řeč v trosku jiném případě...Stevo napísal:0,5mm na zvodoch? A kdo nic nedela nic nevi, hej? OKJan Papírník napísal: Jsou tam plechy snad ani ne 0,5mm silné...Ale kdo nic nedělá, nic neví...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Honzo, s tím prohřátím je to nějaké čudné. Jak rozdílně se prohřívá 2mm stěna oproti 1mm + azbestová hadra + 1mm? Docela bych po hmatu řekl, že víc se "prohřeje" ten 2mm plech. Rozřezat si tlumič jsem nezkoušel, 1mm originály se otevřou po letech samy a ty s pláštěm 2mm ještě ani v jednom případě neprohnily, žádné ucpávání se neprojevuje.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Co furt máte. Vždyť ty výfuky nejsou na věčné časy.. Mrkněte na to kolik stojí výfuk třeba na Octavii, nebo Passata. A to jsou n.d. děláný strojově. Tak mi připadá jako by někteří lidé je chtěli zadarmo a ještě zaplatit poštovné.
...
Jinak do budoucna je Jendo chcem s otcem vyrobit z nerezu, nejen obal, ale i vnitřek. Pak by to na věčné časy být mělo. Jestli mi předáš nějaké zkušenosti z výroby Tvých výfuků, budu rád..
...
Jinak do budoucna je Jendo chcem s otcem vyrobit z nerezu, nejen obal, ale i vnitřek. Pak by to na věčné časy být mělo. Jestli mi předáš nějaké zkušenosti z výroby Tvých výfuků, budu rád..
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Jacku, to bylo na mne? Já se snažím občas něco opravit a sem-tam musím i nějakou tu věc znova vyrobit. Tak bych rád věděl, odkud se ta chiméra s tenkostěnnou konstrukcí vzala. Nic víc.
Naposledy jsem udělal "domácí" tlustostěnnou věčnou Ledwinku z jeklů a trubek na auto, kde o žádnou originalitu nejde. Tak mě za to třeba udej.
Naposledy jsem udělal "domácí" tlustostěnnou věčnou Ledwinku z jeklů a trubek na auto, kde o žádnou originalitu nejde. Tak mě za to třeba udej.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
No klasicke auto ma tlmic vyfuku tak 4-5m od zvodov, a tam iste nieje 0,5ka plech z dovodu aby sa to prehrialo, ale preto aby vyfukovy system nevazil 50 kg. Takze to s tym prehriatim materialu .. BSJan Papírník napísal:Tak teda nevím jestli neumíš číst, ale psal jsem jestli jsi už někdy rozřezal starej tlumič na nějakém os. autě. Plech ze kterého je to udělané není rozhodně 1 nebo 0,8... Ale možná tak 0,5mm silnej...Ale to by někdo musel umět číst. O svodech byla řeč v trosku jiném případě...Stevo napísal:0,5mm na zvodoch? A kdo nic nedela nic nevi, hej? OKJan Papírník napísal: Jsou tam plechy snad ani ne 0,5mm silné...Ale kdo nic nedělá, nic neví...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní