Miláášek...
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Michale, za přístup, který jsi popsal, bych pana K. poslal někam hodně hluboko, ale ve faktech má pravdu. Mnoho autorizovaných servisů Ti auta s netovárním LPG do opravy vůbec nesmí přijmout(ani na nezáruční opravu!). Nehledě na to, že převzít si do péče 15let staré auto po někom, kdo není právě vyhlášený, může být taky dobrá past a nedivím se, že se do toho nehrnou. Měli Ti to ale rozumně vysvětlit a seznámit Tě s riziky a ne se chovat jako mistři.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Mno, Michale, vezmu-li to dle svých zkušeností, ona T613 je takové specifikum. Dlouholeté zkušenosti nám, co se opravami/údržbou/renovací těhle aut zabýváme, ukazují, že ta auta jsou vzhledem k jejich věku a stupni opotřebovanosti prakticky vždy "velkou neznámou" co se opravárenských zásahů týká. Z výměny čepu je kolikrát repase totálně zničené nápravy, z divně se chovajícího motoru se někdy vyklube jeho střední oprava, z odstranění bublinek na předním blatníku je rekonstrukce podběhu, a tak podobně.... Jakous-takous jistotu o odhadu/rozsahu a doby trvání prací má člověk většinou tak maximálně u aut, která buď osobně zná, nebo jezdí na různé opravy celkem pravidelně, takže je mu jejich mechanický stav celkem znám. Je to však velká neznámá u aut, která se objeví náhle, poprvé a někdy to bývá umocněno i tím, že jejich "nový" majitel o nich moc neví a tak si nedokáže představit, co vše třeba obnáší provedení věcí, které žádá a které mu zní jako banalita (třeba takové konstatování "chcípe to" - ve spojení s podivně upraveným sáním motoru nebo konstatování "dát dohromady topení" při představě že bude možná třeba rozebrat 1/2 přístrojové desky, aby se člověk dostal k mikrospínačům ovládání). Posouzení stavu takto nově "příchozího" auta a zhodnocení následného postupu k nápravě věcí co nejsou jak mají být si vyžaduje určitý čas, a jak to v dnešní době bývá, nejlépe předem domluvený. Navíc v případě aut z "pod jistého mostu" si člověk nemůže být jistý vůbec ničím (viz ty věci v motoru či ta úžasná kombinace výrobních čísel karoserie a motoru). Takže tak trochu chápu ing. Kucharského, že když je "jednou nohou" v nastartovaném autě aby odjel za plánovanými domluvenými povinnostmi, navíc v době oběda v pátek odpoledne, že po letmém zhlédnutí auta (které k němu doposud nejezdilo, takže o něm nic bližšího neví, navíc napadeného "kutilem" Lambertem) se omezil na konstatování, ať se ozveš telefonicky, aby jste se domluvili na nějaký konkrétní den a čas, kdy bude moci věnovat nebojím se říct hodinu a více času na vzájemnou debatu s Tebou + prohlídku a zhodnocení Tvé 613. Možná kdyby jsi včera napřed zavolal, než jsi vyjel, dozvěděl by jsi se hned, že to páteční odpoledne vypadá vzhledem k jeho pracovnímu vytížení bledě, ušetřil by jsi si tuhle zkušenost a rovnou by jste se domluvili na nějakém konkrétním termínu, těžko soudit, nechci tu za nikoho mluvit. Ale asi vypadáš stále stejně, chvilku to trvalo, a vzpomněl i na Cortinu, ač je to už 10 let....
No a závěrem, jestli ještě nemáš plán na sobotu 10.února, tak si zavolejte a zopakuj si výlet s T613, v sobotu bývá pracovně klidněji a já budu v Soběhrdech taky....
No a závěrem, jestli ještě nemáš plán na sobotu 10.února, tak si zavolejte a zopakuj si výlet s T613, v sobotu bývá pracovně klidněji a já budu v Soběhrdech taky....
Mno Fabii bych tedy opravdu nemusel Ale "koncernových vozů" už jsem měl několik (3x Octavia, nějaké Felicie vč. jedné Felicie FUN, Golf Cabrio, AUDI 80 AVANT RS2 QUATTRO, AUDI 100 AVANT QUATTRO atd. atd.) a aktuálně najíždím kilometry ve VW PASSAT 2,5 TDI 4MOTION TIPTRONIC a jsem úplně spokojenej Snad jen že si ho příště koupim v kombíkumichal heky napísal:Zapomněls mu ještě poradit, aby si pak obratem taky koupil Fabii tdi...Luboš napísal:To je dobré rozhodnutí, zbavit se toho plynu, toho nebudeš litovat.
TATRU rozhodně nemám na denní dojíždění do práce... To je stejně absurdní představa jako kdybych se rozhodnul jezdit do práce každý den mým GAZ-69M z roku 1968 s SV motorem Fakt zajímavá představa
Takže v tomto případě jsem na straně Luboše...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Montovalo se to za příplatek do čtverek někdy od roku 1992. Ta zvláštní nádobka, co je schovaná za maskou bude nejspíš původní výtvor tatry, ale z čeho jsou trysky a motorek, to teda nevím.
Není bez zajímavosti, že si to ostřikování světel nechávali první majitelé (zejména státní instituce) často odstraňovat, protože prý od toho v zimě praskaly paraboly. V krnepu těch souprav musí mít mraky...
Není bez zajímavosti, že si to ostřikování světel nechávali první majitelé (zejména státní instituce) často odstraňovat, protože prý od toho v zimě praskaly paraboly. V krnepu těch souprav musí mít mraky...
Luboši ještě jeden dotaz ke stejné fotce - nevíš co můžou mít za rozměr ty disky BORBET a na nich obuté pneu? (vidím tam nějaký límec nebo se mi to jen zdá?) Takhle nějak si představuju finálový stav svojí čtverko - trojky i včetně odstínu laku (to Agáwe co mám na autě je takové nevýrazné... )Luboš napísal:Montovalo se to za příplatek do čtverek někdy od roku 1992. Ta zvláštní nádobka, co je schovaná za maskou bude nejspíš původní výtvor tatry, ale z čeho jsou trysky a motorek, to teda nevím.
Není bez zajímavosti, že si to ostřikování světel nechávali první majitelé (zejména státní instituce) často odstraňovat, protože prý od toho v zimě praskaly paraboly. V krnepu těch souprav musí mít mraky...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Přímo u zdroje, Miloši. Když jsem počátkem století sháněl nějakého neschnilého MiLonga, tak jsem zavítal i do Krnepa (tehdy to byla ještě Petynka) a zrovna tam přijel i jeden z ministerstva obrany (už tehdy brutálně nesplňující mé požadavky) a u něj byl právě požadavek i na demontáž ostřikovačů. Také jsem se tomu divil, ale myslím pan Müller mi říkal, že to dělají úplně běžně...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných