Amerika, alebo konzerva?

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Amerika, alebo konzerva?

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Feb 2005, 16:46

dobre, diskusia tu zase trocha viazne a namiesto vážnych problémov sa rieši, či sa dá, alebo nedá výjsť s T613 na obrubník.. :(
na rozprúdenie debaty prikladám nejaké aktuálne obrázky Vladovej tuningovej T613, niekým označovanej ako "Amerika", inými ako "konzerva"...
je zatiaľ odľahčená, bez motora a časti interiéru, ale lak sa teda podaril!
Prílohy
amerika2.JPG
amerika2.JPG (449.23 KiB) 9602 zobrazení
amerika1.JPG
amerika1.JPG (403.24 KiB) 9605 zobrazení

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Feb 2005, 16:48

Ja som si uz velmi dlhu dobu to auto vsimal ale este stale ani po cca. roku si neviem na neho urobit nazor - ci je pekne, skarede, konzerva alebo amerika. Viem vsak ze ten napad s ulozenim rezervy vzadu a plynovej bomby namiesto rezervy vpredu je jedinecny...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Feb 2005, 16:54

Etienne - na tom aute je tých experimentov viac - zadné blatníky, predné blatníky (namiesto hornej hrany plynulo sa meniaci rádius), predné čelo, predné aj bočné smerovky, určite aj nárazníky a čiastočne asi aj zadné svetlá v mieste pri rezerve... sám som zvedavý, aký dojem to na mňa spraví, až to bde hotové. Zatiaľ si neviem zvyknúť na prednú masku. No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Feb 2005, 16:57

Ano, to vsetko som videl dokonca som mal moznost ten vyvoj sledovat este spred cca. 2 rokov, ked som kupil prvu Tatru... nazval by som to diplomaticky - ZAUJIMAVE...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Feb 2005, 16:59

Co by člověk neudělal pro ještě obtížnější přístup k motoru, že? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
smarkus
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 18 Okt 2004, 20:45
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 S r.v. 86
Tatra Beta r.v. 97
Bydlisko: Havířov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa smarkus » 15 Feb 2005, 19:13

caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 15 Feb 2005, 21:09

Plynová nádrž místo rezervy přímo v deformační zóně předku???????????? Tedy který revizní technik se pod tohle podepíše, to je větší dobrodruh než Belmondo......

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Feb 2005, 23:02

:-)

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 16 Feb 2005, 00:21

Je zajímavé, že při tolika odlišných detailech na autě zůstaly původní zpětná zrcátka :shock:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 16 Feb 2005, 12:07

smarkus napísal:caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik
smarkus - veď tu si práve pri zdroji najčerstvejších informácií, tie fotografie znázorňujú súčasný stav a nemajú ani týždeň,
ak máš nejaké otázky, pýtaj sa...

Užívateľov profilový obrázok
smarkus
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 18 Okt 2004, 20:45
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 S r.v. 86
Tatra Beta r.v. 97
Bydlisko: Havířov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa smarkus » 16 Feb 2005, 18:12

[b]ondrej napsal:
No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....
podle toho jsem usoudil ze se tu uz nekde neco nachazi[/b]

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 16 Feb 2005, 18:52


miso

Príspevok od užívateľa miso » 17 Feb 2005, 14:28

zaujimalo by ma, co to asi urobi s chladenim, ved obtekanie vzduchu sa muselo rapidne zmenit, nie?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Aug 2005, 08:37

Tak už je zvonka dokompletovaná a pojazdná, toho času sa moce kdesi po Slovensku na Free Tour. Ešte večer pred štartom sme trocha dolaďovali motor a riešili problém s prehrievaním sa - teraz by to malo byť už OK...
Prílohy
A11m.JPG
A11m.JPG (407.94 KiB) 9106 zobrazení
A08m.JPG
A08m.JPG (352.92 KiB) 9111 zobrazení
A04m.JPG
A04m.JPG (382.21 KiB) 9111 zobrazení

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 22 Aug 2005, 11:44

Nejako na to že aký mám vlastne názor na ameriku nepadla v sobotu reč, tak to môžem vyjadriť koniec koncov aj takto a teraz mi Roman aspon nemôže dať po papuli :P

Čo sa týka ideového zladenia predku a zadku auta tak aspon podľa mňa to nejde do kopy. Tým nechcem povedať že oba diely sú škaredé, práve naopak. Predok je pekný a rovnako aj zadok, len ku tomu predku by pasoval inak ideovo poňatý zadok a ku tomuto zadku zase naopak iný predok. Jednoducho keď to človek obíde tak má pocit akoby sa díval na dve autá zároveň.

Viem že Roman sa nenasere tak budem pokračovať :P
ďalšia vec ktorá mi nepasuje k tej zadnej rezerve (inak vynikajúci nápad kôli LPG) sú tie tatrovácke krídla. Ja viem že ich odstránenie by malo za následok oslabenie torznej tuhosti kasne ale všetko sa dá urobiť a ja by som ich asi pri druhej verzii ameriky vyhodil. Predok by som nezaobľoval ale naopak ešte viac zkockatil a pridvihol nos. Nakoľko poznám ale budúce projekty tak sa nebojím o progres vo vývoji nového dizajnu karosérie. :)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 22 Aug 2005, 11:56

Odstránenie zadných krídel... uch neviem je to to najkrajšie na celej karosérii

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 22 Aug 2005, 12:03

Ved predsa T613 4 MiLong M97 tie kridla nema, cize nic nove pod slnkom ;)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 22 Aug 2005, 12:09

Chyba Tomasi, má je, jen nejsou vidět. Jinak to je fakt myšleno vážně, že vepředu bude legálně uložena toroidní nádrž na LPG? :shock:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 22 Aug 2005, 12:13

Radku, ale ja som to myslel tak isto, teda ze pri pohlade na auto uz niesu kridla vidiet. Som sa asi zle vyjadril :oops:

603

Príspevok od užívateľa 603 » 22 Aug 2005, 12:18

konzerva...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní