![Obrázok](http://img408.imageshack.us/img408/574/kabinat.jpg)
Tatra typ?
Tatra typ?
Zdravim, chtel bych vedet co je za typ Tatry na uvedene fotce. Dekuji
![Obrázok](http://img408.imageshack.us/img408/574/kabinat.jpg)
![Obrázok](http://img408.imageshack.us/img408/574/kabinat.jpg)
- Veterantatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 16 Aug 2008, 23:10
- Tatry, ktoré vlastním: T12 čtyřdveřová limusina
T57 čistá - falešný kabriolet - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Podle tvaru výřezů v čelní přepážce bych soudil, že jde o kabinu malého náklaďáčku Tatra 12 nebo Tatra 13. V tom horním výřezu byla částečně zasunuta nádrž na benzin a vpravo (po směru jízdy) je výřez pro tyč řízení. Zdraví VK
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Dobrý večer.
Sejki, kabinka valníku je dle výřezu pro nádrž z typu Tatry: T-30, 54, 52.
Podvozek mohl být původní - bez zásahu ( např. z T-54 ), ale také třeba mutace všech typů velkých čtyřválců v jednom ( motor T-52 na podvozku T-30... ).
Kabinu lze předpokládat, jako výrobek: zručného člověka, stolaře nebo karosárny - přesné určení není dnes 100% možné ( jen v málo případech je dochována dokumentace + fota o stavbě či přestavbě ). Musel bys zapátrat u předešlého majitele této "boudy", zda má a zná rodokmen.... Ale ve většině případů je to už pasé....
Zrození kabinky odhaduji do roku 1935. Je zajímavé, že je na střeše OKDS ( v tomto případě už tam bude asi místo koženky plech ). Jak je ten obdélník na střeše zakončen - ve směru ke korbě ?
Michael
Sejki, kabinka valníku je dle výřezu pro nádrž z typu Tatry: T-30, 54, 52.
Podvozek mohl být původní - bez zásahu ( např. z T-54 ), ale také třeba mutace všech typů velkých čtyřválců v jednom ( motor T-52 na podvozku T-30... ).
Kabinu lze předpokládat, jako výrobek: zručného člověka, stolaře nebo karosárny - přesné určení není dnes 100% možné ( jen v málo případech je dochována dokumentace + fota o stavbě či přestavbě ). Musel bys zapátrat u předešlého majitele této "boudy", zda má a zná rodokmen.... Ale ve většině případů je to už pasé....
Zrození kabinky odhaduji do roku 1935. Je zajímavé, že je na střeše OKDS ( v tomto případě už tam bude asi místo koženky plech ). Jak je ten obdélník na střeše zakončen - ve směru ke korbě ?
Michael
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Skoro všetky úžitkové verzie, ktoré vznikali prestavbou z osobných vozov, nesú znaky voľnej tvorivosti svojich autorov. Tu tiež nepredpokladám, že by sa jednalo o továrenskú kabínu. Dosť "netatrovácky" pôsobí napr. stredný šev/prelis hore na torpéde, zvláštne je aj tvarovanie strechy nad predným sklom.
Na akom podvozku bola táto kabínka použitá, si netrúfam určiť, odhadol by som však najskôr nejaký štvorválec (T-30, 54, 52..)
Na akom podvozku bola táto kabínka použitá, si netrúfam určiť, odhadol by som však najskôr nejaký štvorválec (T-30, 54, 52..)
Re: Tatra typ?
Moc vam dekuji, chtel sem mit alespon nejakou predstavu nez ji budu kupovat.... Jeste by me zajimalo jakou to ma asi hodnotu? Diky
- tatrovecka
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 271
- Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Pre kazdeho inu.
Mozno historicku.
Tuto otazku by som polozil hlavne predavajucemu, aby si vedel presne.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mozno historicku.
Tuto otazku by som polozil hlavne predavajucemu, aby si vedel presne.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Dobrý den.
Informace o překarosování či změně karosérie musela být asi úředně schválena a uznána v ÚŘEDNÍM OSVĚDČENÍ vozu. Přiložena musela být také i fotodokumentace. Záznam o změně kategorie vozu se provedla i v T.o.m.v. - Kraftfahrzeugbrief ( bohužel bez fotek ).
Např. v poválečném Rakouském průkazu je možné vidět i fotky ( v horším případě jen nákrasy ) provozovaného vozu - např. včera jsem si koupil průkaz na T-27D ( T-114 ) v provedení cisterna-kropící vůz. Škoda, že to nebylo i v poválečném T.o.m.v. ČSR....
Přikládám ukázku z ÚŘEDNÍHO OSVĚDČENÍ vozu ŠKODA 104 ( na Tatrovku podobné Ú.O. zatím nemám ).
1. Škodovka byla koupena 24. října 1931 - jako nákladní. PZ: P XIX 558.
2. Přečíslování PZ: 6. září 1932 = M-25.278.
3. V roce 1935 změna karosérie valníkové na autobusovou.
4. V roce 1940 změna karosérie autobusové opět zpátky na valník.
- Budka řidiče ovšem není dle mého názoru "dělaná", ale dopasovaná z nějakého staršího a většího NA, nebo zakoupena, jako nd.
Předpokládám, že tato Škodovka dosloužila v posledním stádiu až do roztrhání v nějakém JZD.....
Možná části podvozku někdo použil na domácí traktorek.
CENA ?
Těžko říct....
Musí se sehnat: Komplet podvozek, kapota + světla, cimprlátka do palubovky.....
Je to na fest práce - spíš pro někoho, kdo na to díly má. Valníček je pěkný, ale musí se udělat s citem ! V poslední době byl v inzerci jeden lakovaný "od hlavy až k patě"
.
Já bych za to dal max. 4.000,-Kč.
Michael
Informace o překarosování či změně karosérie musela být asi úředně schválena a uznána v ÚŘEDNÍM OSVĚDČENÍ vozu. Přiložena musela být také i fotodokumentace. Záznam o změně kategorie vozu se provedla i v T.o.m.v. - Kraftfahrzeugbrief ( bohužel bez fotek ).
Např. v poválečném Rakouském průkazu je možné vidět i fotky ( v horším případě jen nákrasy ) provozovaného vozu - např. včera jsem si koupil průkaz na T-27D ( T-114 ) v provedení cisterna-kropící vůz. Škoda, že to nebylo i v poválečném T.o.m.v. ČSR....
Přikládám ukázku z ÚŘEDNÍHO OSVĚDČENÍ vozu ŠKODA 104 ( na Tatrovku podobné Ú.O. zatím nemám ).
1. Škodovka byla koupena 24. října 1931 - jako nákladní. PZ: P XIX 558.
2. Přečíslování PZ: 6. září 1932 = M-25.278.
3. V roce 1935 změna karosérie valníkové na autobusovou.
4. V roce 1940 změna karosérie autobusové opět zpátky na valník.
- Budka řidiče ovšem není dle mého názoru "dělaná", ale dopasovaná z nějakého staršího a většího NA, nebo zakoupena, jako nd.
Předpokládám, že tato Škodovka dosloužila v posledním stádiu až do roztrhání v nějakém JZD.....
Možná části podvozku někdo použil na domácí traktorek.
CENA ?
Těžko říct....
Musí se sehnat: Komplet podvozek, kapota + světla, cimprlátka do palubovky.....
Je to na fest práce - spíš pro někoho, kdo na to díly má. Valníček je pěkný, ale musí se udělat s citem ! V poslední době byl v inzerci jeden lakovaný "od hlavy až k patě"
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Já bych za to dal max. 4.000,-Kč.
Michael
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
v takomto stave a ako solitér nie moc viac ako "za odvoz"..sejki napísal:Moc vam dekuji, chtel sem mit alespon nejakou predstavu nez ji budu kupovat.... Jeste by me zajimalo jakou to ma asi hodnotu? Diky
Re: Tatra typ?
Tak vam dekuji... PS: chce za to 14tis kc, ale po one diskusi do toho nepujdu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
za 14 tisíc celkem good kruličok ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
No ono jak se to vezme
pokud to někdo koupí za 14 tis a pak bude shánět podvozek atd atd a bude mu to stát dlouho v kůlně - tak je 14 tis dost...
pokud někdo má jenom podvozek a přemejšlí co na něj postaví - tak je 14 tis za tohle skoro zadarmo....stavět tuhle karoserii odznovu by totiž stálo možná desetkrát tolik....
pokud to někdo koupí za 14 tis a pak bude shánět podvozek atd atd a bude mu to stát dlouho v kůlně - tak je 14 tis dost...
pokud někdo má jenom podvozek a přemejšlí co na něj postaví - tak je 14 tis za tohle skoro zadarmo....stavět tuhle karoserii odznovu by totiž stálo možná desetkrát tolik....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra typ?
Myslím dobré rozhodnutie - ušetril si si dosť peňazí a ešte viacej starostí...sejki napísal:Tak vam dekuji... PS: chce za to 14tis kc, ale po one diskusi do toho nepujdu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Tatra typ?
Sakra, takovou sháním................. a pisatel mi neodpoví a neodpoví.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných