Tatra 57 "Áčko"
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 02 Sep 2009, 15:39
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Ak sa nemýlim tak tatru som vydel nedávno predávať na nemeckom servere ebay je celkom zaujímavá :-
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Prosim vas ake rozdiely su na karburatoroch Zenith?Mozno sa tu uz rozoberalo a neviem isto.A Nemam tam stitok a neviem ci je to Typ Zenith 30T.Dik
Re: Tatra 57 "Áčko"
Musíš změřit průměr otvoru v horní přírubě. Zenith 30T má průměr otvoru 30mm (Zenith 26 má prům.26mm,....). Důležité je ale také osazení karburátoru difuserem a tryskami (pro T-57A je potřeba difuser 18mm, tryska hlavní-50 a tryska vyrovnávací-110). Stejný karburátor se používal např. i na T-75 (s difuserem 20mm, TH-80, TV-100) i na jiná auta.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Vdaka Karel.Mam to jasnejsie s tym Zenithom
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Chystam sa dat nachromovat paku rucnej brzdy a vsimol som si spodok je ohnuty.Nikde som nenasiel stopu ze by tok bolo aburane /zachytene o nieco/.Ma tak byt ten spodok?Vdaka
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Já myslím, že páka nemá být nijak ohnutá. Máš však u ruční brzdy trochu netovární vylepšení, v původním provedení tam není kladka, ale jen ohnutá trubička, kterou prochází lanko.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dik Ivo.Tak ze sa to musi vyrovnat.Kladka neni povodna a to musim ties dat do povodneho stavu.Ani som si to nevsimol ze to neni povodne.Ivo nemas nahodou foto na tu trubicku? Dik
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Ono to vypadá přesně jako na tom schématu, ale až se dostanu do garáže, nafotím ti to (asi v sobotu)
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
V podstatě jde o to, aby tím ohybem v trubičce pokud možno lanko o průměru 4 nebo 5 mm procházelo volně.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dakujem pekne JaPavel za fotocky ohladom rucnej brzde.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Mam otazku na T57a .Ohladom podvozka.Centralna rura ma v strede lozisko.Kde je maznicka su tam 3 hlavicky sroubika na ten domec loziska.Chcem vymenit lozisko a musim vyrazit cely domec von?Sroubiky maju taku hlavicku ako keby tam mali byt naveky....vdaka
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Kto poradi vymenu loziska na centralnej rure?Musi sa dat dole domec?Poradte postup demontaze.vdaka
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Nemusí se demontovat domeček. Ten kardan vytáhneš ven z roury úplně celý ven. Ložisko se pak dá srazit směrem dopředu po směru jízdy a přetáhnout přes tu spojku ,ta bývá většinou vymlácená.
Pokud je takto namazané ,tak zcela jistě bude dobré . Stačí ho lehce umýt , namazat vyzelínou na ložiska nebo nulkou. Na tom autě se stejně všechno maže nulkou Když koupíš nové ložisko, tak zjistíš, že má větší vůle než stávající. Alespoň já to takto měl i v předních kolech.
Pokud je takto namazané ,tak zcela jistě bude dobré . Stačí ho lehce umýt , namazat vyzelínou na ložiska nebo nulkou. Na tom autě se stejně všechno maže nulkou Když koupíš nové ložisko, tak zjistíš, že má větší vůle než stávající. Alespoň já to takto měl i v předních kolech.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Vdaka JaPavel za reakciu.Mam tuto fotku.Myslite si te priemer je akurat aby sa dal vyrazit cez ten domec kardan?Skoda ze som sa skor nespytal....
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Řekl bych, že ta fotka je ze strana převodovky, teda snad.
Na nic nemusíš používat žádné velké násilí. Ten průměr v domečku byl měl být přece takový ,abys jím bez problémů protáhl kardan směrem dozadu. Jestli píšu nesmysly , tak ať mě někdo opraví. Je to již dávno co jsem musel měnit diferenciál a hnací hřídel. Se zasunutím kardanu do převodovky jsou trošku problémy, hůře se chytají ty drážky a nasledně pak nasazení diferáku, jelikož kardan je od půlky dozadu lehce svěšen.
Na nic nemusíš používat žádné velké násilí. Ten průměr v domečku byl měl být přece takový ,abys jím bez problémů protáhl kardan směrem dozadu. Jestli píšu nesmysly , tak ať mě někdo opraví. Je to již dávno co jsem musel měnit diferenciál a hnací hřídel. Se zasunutím kardanu do převodovky jsou trošku problémy, hůře se chytají ty drážky a nasledně pak nasazení diferáku, jelikož kardan je od půlky dozadu lehce svěšen.
- jindra
- Diskutujúci
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Nov 2010, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v. 1937
- Bydlisko: Praha - západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dobrý den,
měl bych prosbu. Potřeboval bych vyfotit zakončení lišt nad oknem.
Já je mám napadené kutilem. Díky moc.
měl bych prosbu. Potřeboval bych vyfotit zakončení lišt nad oknem.
Já je mám napadené kutilem. Díky moc.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
To zahnutí dost přesně kopíruje tvar dveří. Já sice nemám okapničky originální, ale ten tvar je myslím správně.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných