Podlaha Tatra 603
Podlaha Tatra 603
Dobrý den mohl by mi někdo nafotit a oměřit podlahové díly, které se davají dovnitř interiéru. Vůbec nevím jak to udělat
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
Koukal sem na Tvoje stránky a už jsi daleko s renovací. Pokud pohledáš tu na foru, tak najdeš dost fotek, ale o rozměry tu asi moc nezavadíš, jedině, že by nějaká dobrá duše poměřila vlasní auto.
Tady je toho o podlaze 603 asi nejvíc i s obrázkama... Doporučuju si to prhlídnout od prvních stránek, momentálně mam málo času, abych hledal obsáhlejc.
Tady je toho o podlaze 603 asi nejvíc i s obrázkama... Doporučuju si to prhlídnout od prvních stránek, momentálně mam málo času, abych hledal obsáhlejc.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
Co to máš za modrou hmotu na podlaze, jestli se můžu zeptat? Taky bych měl ten polystyrén něčím nahradit...
Re: Podlaha Tatra 603
Ano přesně to je ono můžu poprosit o oměření a chci se zeptat co jste použil za materiál. Jinak Tatra roste jak z vody pomalu se dodělává elektřina, čalounění
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
Pěkná modrá co
Je to také polistyren. Extrudovanej podlahovej. Je tvrdej a dobře se s nim dělá. Neprošlape se.Nemá kuličky. Každý stavebniny ho maji. Je třeba jedna deska 20 mm, jedna 30mm, jedna 40mm a jedna 50mm.
Měřit nic nejde. Každá 603ka je jinak křivá už od výroby a po opravě ještě víc
Chce to tužku, metr, rašpli a hodně pevné nervy.
Ještě používám pájku, ta to dobře řeže a horkovzdušnou pistoli.
Zadek je lehkej. Z 30ky dva díly a v nich několik drážek pro brzdové potrubí, ruční brzdu a další vedení, ale předek je trochu těžší.
Dobrý je si to štětečkem poprášit lakýrnickým pudrem, nebo práškem do brnkačky (taky stavebniny) popřípadě křídou a obtisknout si to vedení na desku.
Z 50ky od dveří první díl, pak další dle potřeby. Dlabat, brousit řezat. Vedle průchodu topení je 40ka zbroušená z větší části na cca 10ku. Neni to práce na hodinu, ale co na Tatře je?
Nemusí to bejt dokonale zkopírovaný, raději všude trochu vůle, ať se Ti to nerozláme když to tam budeš rvát.
Potom je to překrytý sololakem.
To samý, raději volnější aspoň 1/2 cenťáku z každý strany. Překreješ to gumou, nebo kobercem a noha Ti nikde nepropadne.
Dělal jsem to na těsno a stálo to za prd. Pak když sem to potřeboval vyndat, se to rozlomilo.
Mám ten sololak z jednoho kusu, ale ve předu je lepší ho udělat na půl. Pak , když je tam potřeba vlézt, je to lepší.
Je to také polistyren. Extrudovanej podlahovej. Je tvrdej a dobře se s nim dělá. Neprošlape se.Nemá kuličky. Každý stavebniny ho maji. Je třeba jedna deska 20 mm, jedna 30mm, jedna 40mm a jedna 50mm.
Měřit nic nejde. Každá 603ka je jinak křivá už od výroby a po opravě ještě víc
Chce to tužku, metr, rašpli a hodně pevné nervy.
Ještě používám pájku, ta to dobře řeže a horkovzdušnou pistoli.
Zadek je lehkej. Z 30ky dva díly a v nich několik drážek pro brzdové potrubí, ruční brzdu a další vedení, ale předek je trochu těžší.
Dobrý je si to štětečkem poprášit lakýrnickým pudrem, nebo práškem do brnkačky (taky stavebniny) popřípadě křídou a obtisknout si to vedení na desku.
Z 50ky od dveří první díl, pak další dle potřeby. Dlabat, brousit řezat. Vedle průchodu topení je 40ka zbroušená z větší části na cca 10ku. Neni to práce na hodinu, ale co na Tatře je?
Nemusí to bejt dokonale zkopírovaný, raději všude trochu vůle, ať se Ti to nerozláme když to tam budeš rvát.
Potom je to překrytý sololakem.
To samý, raději volnější aspoň 1/2 cenťáku z každý strany. Překreješ to gumou, nebo kobercem a noha Ti nikde nepropadne.
Dělal jsem to na těsno a stálo to za prd. Pak když sem to potřeboval vyndat, se to rozlomilo.
Mám ten sololak z jednoho kusu, ale ve předu je lepší ho udělat na půl. Pak , když je tam potřeba vlézt, je to lepší.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
Dík za radu, budu to muset vyměnit, protože ten origoš polystyrén byl pod řidičem shořelý!!! takže kdysi menší požár v autě o kterém nikdo nevěděl. Když jsem to vytrhal a viděl to, tak je jen zázrak, že to nelehlo popelem
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
To tam někdo lepil asi autogenem a trochu se to roztavilo. Taky to rozežere brzdovka od hl. válečků a benzín, když teče u topení.
Zajímavé řešení podlahy se jen tak na západě nevidí. Díky tomu poliši to taky tak pěkně kvetlo od podlahy. Trochu vody z bot a bylo vymalováno.
Zajímavé řešení podlahy se jen tak na západě nevidí. Díky tomu poliši to taky tak pěkně kvetlo od podlahy. Trochu vody z bot a bylo vymalováno.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
ano, tohle řešení podlahy se pánům moc nevyvedlo. Stejně jako později u - tuším - T700 použití PUR pěny v jiné části karoserie. Nasákavost a neprodyšnost jsou polibkem smrti. Na druhou stranu které západní auto má tak dokonale čistý "spodek". To se mi u T603 líbí mrknu pod auto.... a nic, čisto. Člověk by řek, že to snad musí i plavat
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Podlaha Tatra 603
No vzhledem k tomu, že jsem řešil půl nádrže na podlaze od topení a pod autem ani kapka by to plavat mělo. Těsnost dokonalá.
Zkoušet to ale nebudu
Stejně si myslím, že kdyby to v těch letech uměly vyvoskovat v dutinách a prahách, by to nerezlo tak rychle.
Vrak, co stojí venku a už mu prohnily místa tak, aby voda odtýkala hnije značně pomalejc.
Zkoušet to ale nebudu
Stejně si myslím, že kdyby to v těch letech uměly vyvoskovat v dutinách a prahách, by to nerezlo tak rychle.
Vrak, co stojí venku a už mu prohnily místa tak, aby voda odtýkala hnije značně pomalejc.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných