Jak máš řešenej spoj místo původní šestky? Často je skrz svorky šroub M12 a to je pak ten pravej průser!! Baterku dej kdyžtak k +12V a u bateriáku zruš to co tam bejt nemá, kup si očko na 35mm kabel (měděný pocínovaný se 4 šroubkama M5 a dírou očka 10mm) a dej ho na - od baterky a na bateriák, rázem bude po poruše... Pokud to tak je udělaný, tak prohlídni zbytek a pokud to bude vypadat dobře, tak si vezmi multimetr a měř úbytky napětí.
Rozsvítíš světla a voltmetrem si změříš napětí mezi svorkou - a kostrou auta (pokud tam bude úbytek 0,5 V je to špatně), pak kabel mezi svorkou + a svorkou 30 na 7-10 pojistce.... atd. Ideální je, kdyby nebyl úbytek žádnej, ale vždy naměříš napětí mezi 0,05 - 0,1V. Pokud bude třeba, poradim podrobnějc.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)