Tatra 57 "Áčko"
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Pro DJSS: Já mám ten výřez pro kapsu poněkud jiného tvaru, než je na té fotce, cos posílal, dělal jsem to podle originálu a taky to takhle viděl na několika tatrách. Původně tam byla překližka 4 mm, ale netrváš-li tolik na původnosti materiálu, optimální je asi tzv sololak, sololit, který má z jedné strany už voděodolnou vrstvu. Nemusíš pak už zadní stěnu lakovat a stojí to skoro stejně jako obyčejný sololit. Rozměry ti oměřím zítra v garáži.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Pro Djss: Posílám rozměry kapsy. Jsou v centimetrech. Zezadu je jkapsa zaslepena čtvercovou deskou potaženou potahem. Tou musíš začít, potáhnout ji, pak k ní připevnit kapsu (musí být dostatečně dlouhá, kvůli řasení), nejlépe přilepit chemoprénem a prošít na okrajích, které jsou schovány, na desku (předvrtat si malé dírky). Pak přilepit potah na hlavní desku, ale zatím jen na okrajích kolem výřezu. Přiložit zezadu desku s kapsou a správně vycentrovat. Předvrtat si díry skrz hlavní i zadní desku a tuto pak přišít (stačí řídkými stehy tenkým provázkem). Teprve potom vypnout potah na hlavní desce a na okrajích přilepit chemoprénem. Samozřejmě přehnout a okraje přilepovat zezadu. Nezapomenout na všechny výřezy a díry.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dakujem pekne za rozmery Ivo. Pomohol si mi.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 20:26
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Zdravím, viděl jsem že se tu hovořilo nedávno o guferu na klice, tak přkládám aspoň fotku.
Re: Tatra 57 "Áčko"
Já mám tu první variantu (u ventilátoru přídavný domeček, u setrváku upravené ,,tlusté,, víko).
Cambi jak máte zrušený původní labyrint ? Pouze vybroušený (tzn zmenšení průměru) nebo zavařený a potom přebroušený (tzn. zůstal původní průměr)? Už si to moc nepamatuju, ale mám dojem že na ventilátoru jsem ho ani nerušil, protože díky přidanému domečku se gufero posunulo více dopředu kde už labyrint není. Na setrváku jsem ho ale nechal zavařit a potom přebrousit (zůstal původní průměr). Jak vám to těsní ? Při ,,veteránských,, rychlostech to celkem jde, ale jak ji trochu víc proženu (90-100 km/hod) je motor od setrváku ,,poblitý,, jak kdyby tam žádné gufero nebylo. Mám ale podezření že hodně toho jde ze vzduchového filtru karburátoru (který je nad setrvákem), do kterého mám zavedenou trubičku odvětrání z komínku kvůli vrchnímu přimazávání.
Cambi jak máte zrušený původní labyrint ? Pouze vybroušený (tzn zmenšení průměru) nebo zavařený a potom přebroušený (tzn. zůstal původní průměr)? Už si to moc nepamatuju, ale mám dojem že na ventilátoru jsem ho ani nerušil, protože díky přidanému domečku se gufero posunulo více dopředu kde už labyrint není. Na setrváku jsem ho ale nechal zavařit a potom přebrousit (zůstal původní průměr). Jak vám to těsní ? Při ,,veteránských,, rychlostech to celkem jde, ale jak ji trochu víc proženu (90-100 km/hod) je motor od setrváku ,,poblitý,, jak kdyby tam žádné gufero nebylo. Mám ale podezření že hodně toho jde ze vzduchového filtru karburátoru (který je nad setrvákem), do kterého mám zavedenou trubičku odvětrání z komínku kvůli vrchnímu přimazávání.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 20:26
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
v tom je právě ten fígl, ve předu ani v zadu se nic nevaří ani nebrousí, labyrint zůstává a narve se přímo na gufero, to si najde svoji dráhu a těšní to perfektně v té druhé varintě se nenechte zmýlit menším vnitřkem gufera na zbroušený setrvák, toto už netěsní tak dobře jako guf. s labyrintem., jasně pokud ma někdo menší průměr setrváku musí zvolit tohle.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Prosim vas ake srouby ste pouzivali ked ste montovali zadne Blatniky?Dik
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Původně jsou blatníky k oblouku výdřevy připevněny vruty, já jsem použil šrouby s šestihrannou hlavou, tuším šestky, které procházejí skrz oblouk výdřevy a nahoře jsou přes podložku zajištěné matkou. Řešil jsem to tak proto, že výdřeva byla v místech původních vrutů už poněkud "utahaná". V praxi jsem chytil blatník nejprve pracovně na 3 vruty, předvrtal si díry a postupně přitahoval. V zadních částech (pod zavazadlovým prostorem) jsem už musel dát jen vruty, poněvadž tam už není výdřeva přístupná.
Re: Tatra 57 "Áčko"
kdysi měl můj otec Tatru 57 A a tak jsem stále hledal někoho,kdo by jí dělal.Až v sobotu jsem na burze v Praze narazil na model od fy.mac model,a takhle vypadá.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Wau.Ten Model sa kde da objednat?Cena je aka?Parada je to mat doma.
Re: Tatra 57 "Áčko"
adresu už dal kolega,mluvili také o polokabrioletu,ale nevím nic určitého.
Re: Tatra 57 "Áčko"
tak jsem nevydržel,a šel jsem se do té prodejny podívat,a zase jsem utrácel.Nevypadá to špatně.Mají ji ve dvou barvách,ta druhá je krémová.
Re: Tatra 57 "Áčko"
Tak to mě docela nasr....
Včera jsem objednal limusínku a dnes mi psali že ji už poslali. Teď abych objednával znovu ještě polokabrio . Dle sdělení majitele budou další karosářské varianty následovat. Nechám se tedy překvapit. Rovněž prý zváží návrh prodávat model jako bezbarvou stavebnici, aby si ji majitelé skutečných vozů mohli upravit do barvy svého skutečného vozu.
Včera jsem objednal limusínku a dnes mi psali že ji už poslali. Teď abych objednával znovu ještě polokabrio . Dle sdělení majitele budou další karosářské varianty následovat. Nechám se tedy překvapit. Rovněž prý zváží návrh prodávat model jako bezbarvou stavebnici, aby si ji majitelé skutečných vozů mohli upravit do barvy svého skutečného vozu.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dneska bylo počasí jako stvořené pro výlet
http://www.youtube.com/watch?v=GeEy8Zhut6c
http://www.youtube.com/watch?v=GeEy8Zhut6c
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Pekne fotky Ivo. Hlavne zaber ako sa ide na vylet.
Re: Tatra 57 "Áčko"
To se vám to jezdí po rovinkách . Přijeďte si zajezdit do těch našich ,,vopičích hor,,
http://www.youtube.com/watch?v=zKaDg-4g ... re=channel
Dopoledne jsem je obě omyl a odpoledne jsem se svezl. Bohužel to mobil moc nepobral.
http://www.youtube.com/watch?v=zKaDg-4g ... re=channel
Dopoledne jsem je obě omyl a odpoledne jsem se svezl. Bohužel to mobil moc nepobral.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Jazda paně Gazda..!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných