Drobné otázky k T603 (M68)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Mojžo konstrukce je origo v tmavě šedé barvě a kryty mám v šedé kladívkové a taky jedny v černé kladívkové barvě
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Bočné kryty konštrukcie v čiernej kladivkovej?
Fúú!!! To by šalené bolo, lebo môj interiér je čierna koženka / tmavomodrá látka.
A bude to historicky korektné? Práve pozerám dobové fotografie a nikde to tak nevidím
Fúú!!! To by šalené bolo, lebo môj interiér je čierna koženka / tmavomodrá látka.
A bude to historicky korektné? Práve pozerám dobové fotografie a nikde to tak nevidím
- tatrovecka
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 271
- Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Ak ti to pomoze, tak na foto je vidiet ako to mam na mojich (ale M69) a nevyzera, ze by to bolo pretierane alebo striekane viackrat. Podla mna by si takou farbou nemal nic pokazit.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
ano ano... presne medzi tou farbou a čiernou kladivkovou som sa rozhodoval.
Asi to nebude úplne košér, no dám tam čiernu kladívkovú...
Asi to nebude úplne košér, no dám tam čiernu kladívkovú...
- chupacabra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2 - Bydlisko: mam
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Hej ak ti nevadí čierna kladivková, tak to môžeš rovno nechať pochromovať. Potom to bude vyzerať naozaj luxusne. Ja to tak mám na aute a páči sa mi to. Nafotil by som ti to, len mám teraz auto zazimované a je k nemu zlý prístup a nie je tam svetlo.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Chróm už mi príjde veľký odskok od originálu.
I keď je to veľmi pekné, môj kamarát z Popradu to tak má a ozaj je to vkusné. Občas iba dvíham obočie prečo boli v 603-kách použité tak odporné materiály v interiéri - kokrétne tá hnusná sivá koženka a tá megaodporná guma na podlahe. brrr. Fuj
Ešteže sa robili aj kobercové a môže to tak byť pôvodné a nie je to tuning
I keď je to veľmi pekné, môj kamarát z Popradu to tak má a ozaj je to vkusné. Občas iba dvíham obočie prečo boli v 603-kách použité tak odporné materiály v interiéri - kokrétne tá hnusná sivá koženka a tá megaodporná guma na podlahe. brrr. Fuj
Ešteže sa robili aj kobercové a môže to tak byť pôvodné a nie je to tuning
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
bratu, to je wec pohladu a doby, prosteže, napr. v minulosti robila škodovka štandardne sedadla kožené a za príplatok aj látkové , z dnešneho pohladu, je to haluz
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Roman: Ako áno... látku a koženku dokážem pochopiť, ale podhlahovú gumu ako z nákladného priestoru Avia, to mi veľmi nejde do hlavy
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Dnes som lakoval...
čierna kladívková. Vyzerá to exemplárne. Krásne to je. V tom tmavom interiéri to bude luxus. Teším sa. Ešte zajtra jednu vrstvu a diktovať budú moje sedadlá
čierna kladívková. Vyzerá to exemplárne. Krásne to je. V tom tmavom interiéri to bude luxus. Teším sa. Ešte zajtra jednu vrstvu a diktovať budú moje sedadlá
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Páni mám ďalšiu otázku.
S akým lepidlom do psej riti lepíte tesnenia na karosériu? Ja už 2 dni sa snažím nalepiť tesnenie do kufra s chemoprénom ale drží to asi tak ako keby som to nalepil slinami. Nič.
Predtým som to skúšal toulénovým lepidlom a bez úspechu.
Prosím poraďte, ja sa z toho už poseriem.
Tesnenie je už vyše mesiaca pripravené na nalepenie a stále nič. Asi som debil
S akým lepidlom do psej riti lepíte tesnenia na karosériu? Ja už 2 dni sa snažím nalepiť tesnenie do kufra s chemoprénom ale drží to asi tak ako keby som to nalepil slinami. Nič.
Predtým som to skúšal toulénovým lepidlom a bez úspechu.
Prosím poraďte, ja sa z toho už poseriem.
Tesnenie je už vyše mesiaca pripravené na nalepenie a stále nič. Asi som debil
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Mojzo, ja pouzivam chemopren a nemozem sa stazovat. Skor odleti lak pod lepidlom akoby sa to odlepilo. Dodrziavas postup? ocistit - odmastit lepene plochy, naniest na obe plochy lepidlo, nechat prischnut (veeelmi dolezite) a takmer suche pritlacit na seba...
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Ahojte. Nemyslím si, že by Mojžo nedodržoval technologický postup.
Osobne s chemoprénom tiež nemám dobré skúsenosti na tieto účely.
Môžem doporučiť lepidlo Terokal 2444 od firmy Teroson. http://obchod.damoslovakia.sk/katalog/p ... lovu-gumu/
Tuším, že rovnaký materiál používal Mercedes na lepenie tesnení u modelu W123 a vyššie. Existuje aj sprej na rovnaké účely od tohto výrobcu, nemám však vyskúšané.
Osobne s chemoprénom tiež nemám dobré skúsenosti na tieto účely.
Môžem doporučiť lepidlo Terokal 2444 od firmy Teroson. http://obchod.damoslovakia.sk/katalog/p ... lovu-gumu/
Tuším, že rovnaký materiál používal Mercedes na lepenie tesnení u modelu W123 a vyššie. Existuje aj sprej na rovnaké účely od tohto výrobcu, nemám však vyskúšané.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Julo600: Práveže dodržiavam. Návod vraví že to mám natrieť na obe strany, nechať 15 min. zvetrať a potom silno pritlačiť. Už som to nechal aj viac minút aj som 5 minút držal prstami ako debil a nič...
Napadlo ma, že by som mal brúsnym papierom zdrsniť plochu kde to lepím lebo je to nalakované ale predstava že dakde zabrúsim mimo, ma trasie. a ja som ľavák a nešikovný, mne by sa to určite podarilo
Skúsim nájsť niečo ako odporučil Lucas603. Uvidíme
Napadlo ma, že by som mal brúsnym papierom zdrsniť plochu kde to lepím lebo je to nalakované ale predstava že dakde zabrúsim mimo, ma trasie. a ja som ľavák a nešikovný, mne by sa to určite podarilo
Skúsim nájsť niečo ako odporučil Lucas603. Uvidíme
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
mojžo mojžo je to jednoduché, použi čierny tmel či lep na lepenie čelnych autoskiel, drži všetko ja ho použivam už roky na všetko
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Mojžo, používám jedině chemoprén, může se to jmenovat i jinak, ale je to pořád to samý. Dá se narazit v obchodě na univerzální, extrém, nebo pro použití na různé podklady. / savý-savý, nesavý- savý, nesavý-nesavý/ Jestli máš ta gumová těsnění nové z výroby, tak jsou hodně mastná. Taky mi to nedrželo. Tak jsem vzal smirek, zdrsnil dosedací plochu gum. těsnění, odmastil tech. benzínem, a natřel jednu vrstvu lepidla na těsnění. Nechal 24 hod. zaschnout a potom přistoupil ke klasickému postupu lepení těsnění. Natřít, zaschnout a nalepit. Těsnění kufru jsem lepil ve dvou lidech.
Jiná /kvalitnější/ lepidla bych asi nepoužíval, kdyby jsi to musel někdy trhat a čistit, tak tu chvíli budeš hodně dlouho proklínat.
I profesionální čalouníci dál používají chemoprén.
Těsnění už drží tři roky, neupadlo a to jsem taky jsem levák.
Jiná /kvalitnější/ lepidla bych asi nepoužíval, kdyby jsi to musel někdy trhat a čistit, tak tu chvíli budeš hodně dlouho proklínat.
I profesionální čalouníci dál používají chemoprén.
Těsnění už drží tři roky, neupadlo a to jsem taky jsem levák.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Proboha jen to ne. Už jsi někdy čistil zbytek toho lepidla , když jsi to musel oddělit. Je pravda, že to je spoj opravdu nerozebiratelný. Někdy bohužel.miro007 napísal:mojžo mojžo je to jednoduché, použi čierny tmel či lep na lepenie čelnych autoskiel, drži všetko ja ho použivam už roky na všetko
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Ano je pravda že to treba robiť opatrne a hlavne odstraniť prebytočne lepidlo ešte kým nezaschne
technickým bendzinom, ide to lahko, samozrejme po zaschnutí už nie,
technickým bendzinom, ide to lahko, samozrejme po zaschnutí už nie,
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Asi nedodržuju postup Kopřivnických mistrů, ale já tu gumu do kufru nelepim vůbec. Drží se za ní voda a trpí to tam.
Po umytí ji vyndám, osuším žlábek a dám ji spět. Dobře mi drží v tom žlábku bez lepení
Po umytí ji vyndám, osuším žlábek a dám ji spět. Dobře mi drží v tom žlábku bez lepení
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Páni bratia chcem sa opýtať že či je to takto dobre zapojené to dobíjanie...
Na priloženej fotografii
Úplne naľavo je prívod z batérie (zo štartéra) cez kondenzátor a z neho to ide do "B" na regulátore
Z dynama ide - D- - označené je akože ZEM že? - tá je privedená na uzemnenie, normálka
M z dynama ide na na M na regulátore
D z dynama ide na D/61 na regulátore.
Je to dobré? Trocha sa bojím to nakopnúť a odskúšať
Na priloženej fotografii
Úplne naľavo je prívod z batérie (zo štartéra) cez kondenzátor a z neho to ide do "B" na regulátore
Z dynama ide - D- - označené je akože ZEM že? - tá je privedená na uzemnenie, normálka
M z dynama ide na na M na regulátore
D z dynama ide na D/61 na regulátore.
Je to dobré? Trocha sa bojím to nakopnúť a odskúšať
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Drobné otázky k T603 (M68)
Jo máš to dobře (pokud ty označený kabely vedou ke správnejm svorkám na dynamu ).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných