Tatra 57 "Áčko"
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Lukas tie klucky mas volne?Prosim za odpoved.dik
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Myslim si ze Pan Ledwinka by mal mat tu miesto. http://autoviny.zoznam.sk/cl/100230/352 ... --1--cast-
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Jedna dobovka T57A s pohonem na svitiplyn.
Zdroj: Hledani ztraceneho casu 21.11.2009
Otazka pro znalce - je to kratke Acko?
Zdroj: Hledani ztraceneho casu 21.11.2009
Otazka pro znalce - je to kratke Acko?
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Vypada to na model 1935.Nema lavor na rezerve.A ak sa nemylim tak ma spz-tku WERMACHT.
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
V inzerci na i-veteranu je tohle Áčko - vypadá velmi originálně. Podle světel a volantu to vypadá, že to bude asi jedno z prvních Áček. Áčkaři mám dotaz - nevíte v jakém roce se dával tenhle volant (tříramený plast-uprostřd klakson Bosch) u tohohle auta? Zajímá mě to protože se dával i na T75.... Já to tipuju na 1935. Tyhle volanty moc nejsou vidět.....
Nedávno jsem se zrovna hádal s jedním rádobytatrovákem ohledně přepínače a blikačů avion (že prý to tatře nikdy nebylo). Jelikož jsem viděl celkem hodně bezzásahukutila vozů s elektropříslušenstvím avion, tenhle vůz v inzerci se taky přidal.
Co vy na téma TATRA a elektropříslušenství AVION ???
Nedávno jsem se zrovna hádal s jedním rádobytatrovákem ohledně přepínače a blikačů avion (že prý to tatře nikdy nebylo). Jelikož jsem viděl celkem hodně bezzásahukutila vozů s elektropříslušenstvím avion, tenhle vůz v inzerci se taky přidal.
Co vy na téma TATRA a elektropříslušenství AVION ???
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Prosim vas, ma niekto volny tento nosnik, ako je vyznaceny? Ja tam mam nejake U-cko s objimkou..
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Stejný volant jsem měl v krátkém áčku i já, které bylo vyrobeno v březnu roku 1935 . Jen to tlačítko klaksonu je normální, uvnitř volantu ,ale stejně rozdílný typ než je u pozdějších áček.
Co se týče použití toho Avionu ,prakticky neexistuje nikdo ,kdo je schopný říct ,jestli se to právě u krátkého áčka používalo nebo ne, byť je všude udávána elektrika Bosch nebo Scintilla, která tam právě dle názoru těch "znalců" být musela a žádná jiná. Ale těch paradoxů a otázek bez odpovědí je mnohem více..
Nejkrásnější debaty na toto téma jsou právě s lidmi ,kteří použíjí na auto z 30 let šrouby s křížovou hlavou nebo právě elektriku z oktávky nebo spartaka, kde to vyloženě bije do očí, atd,atd...
V áčku jsem měl funkční přepínač Avion a z druhé strany palubovky byl přišroubovaný odpojený přerušovač Avion, který někdo nahradil něčím z 60 let. Ten přerušovač mám stále a dokonce jsem ho rozchodil.
K tomuto jsem dokoupil fajky Avion Praha a rozhodně to nepovažuji za hendikep ,spíše naopak.
Co se týče použití toho Avionu ,prakticky neexistuje nikdo ,kdo je schopný říct ,jestli se to právě u krátkého áčka používalo nebo ne, byť je všude udávána elektrika Bosch nebo Scintilla, která tam právě dle názoru těch "znalců" být musela a žádná jiná. Ale těch paradoxů a otázek bez odpovědí je mnohem více..
Nejkrásnější debaty na toto téma jsou právě s lidmi ,kteří použíjí na auto z 30 let šrouby s křížovou hlavou nebo právě elektriku z oktávky nebo spartaka, kde to vyloženě bije do očí, atd,atd...
V áčku jsem měl funkční přepínač Avion a z druhé strany palubovky byl přišroubovaný odpojený přerušovač Avion, který někdo nahradil něčím z 60 let. Ten přerušovač mám stále a dokonce jsem ho rozchodil.
K tomuto jsem dokoupil fajky Avion Praha a rozhodně to nepovažuji za hendikep ,spíše naopak.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Těch přepínačů Avion bylo několik typů. V případě tohoto červeného na fotce se rozvěcuje celý horní otočný kryt . Tmavý horní kryt má barevné sklíčko,uvnitř je rovněž žárovka.
Dále je zajímavé vidět další černý kryt ventilátoru. Dalčí věc kdy " zaručeně" byly tyto kryty jen v barvě materiálu Osobně pochybuji , že by si to někdo zkrášloval v době minulé na černo.
Dále je zajímavé vidět další černý kryt ventilátoru. Dalčí věc kdy " zaručeně" byly tyto kryty jen v barvě materiálu Osobně pochybuji , že by si to někdo zkrášloval v době minulé na černo.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 30 Dec 2008, 17:41
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57a 1937
- Bydlisko: Brněnská 28 Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Možná Pavle černé ventilátory montovali jen na krátký A" Já viděl na původním motoru kryt nenastříkaný a měl takovou kadmiovanou patinu.Zřejmě po odlití skříně z formy.Zbytky kadmia byli vidět po odmontovaní ventilátoru od motoru.Nádech dozlatova.Takovou skříň jsem viděl i u B" motoru v jeřábu.Používali se jako pohon jeřábu.Ještě nedávno je repasovali v Chebu-Firma Kern.
- Libor
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 109
- Dátum registrácie: 24 Feb 2008, 00:07
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A kabrio
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Tak dnes je den na, který jsem čekal 14 měsíců. Konečně jsem přivezl Tatru z oplechování
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Nádhera
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
naozaj pekne, mam rad taku pracicku
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
To bude veterán jedna radost!! Přeju, aby na to vyšel i nějakej fešnej kabátek. Taková práce mě vždy potěší.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
To se opravdu vyráběla komplet nová karosérie?
- Libor
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 109
- Dátum registrácie: 24 Feb 2008, 00:07
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A kabrio
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Luboš napísal:To se opravdu vyráběla komplet nová karosérie?
Néé, přední kapota je původní, povyvařený blatníky, zad. blatníky taky jenom vyvařený, zadní část je taky původní, ale spodek je opravený, protože byl uhnilý. Dveře a zad. boky, ty byli k nepoužití, tak ty se museli udělat, ale výdřeva je celá nová, teda až na jeden oblouk ze střechy. Motor, převodovka, rozvodovka a nápravy jsou po kompletní generálce.
- Libor
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 109
- Dátum registrácie: 24 Feb 2008, 00:07
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A kabrio
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Dnes jsem měl štěstí . Udělal jsem dobrý nákup. Že má někdo doma nový náhon na T57, tak to jsem si nemyslel a to jsem ještě sehnal funkční hodinky.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 20:26
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Zdravím, dával se tento kulatý plech proti úniku oleje do roury do každé T57, nebo dle typu? zatim díky
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Přeju všem divuplný Štědrý večer a lahodné cvakání ventilů v příštím roce. A moc všem na fóru děkuju za rady a pomoc. Ivo
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných