Copak to je?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Copak to je?
Ve Světě motorů č. 12/1988 byl uveřejněn tento obrázek, poznává to někdo? Na malování dopravního značení to nevypadá, ale runway tester to rozhodně také není. Žádný text k tomu bohužel nebyl.
- Prílohy
-
- SM 12_1988.jpg (55.46 KiB) 6093 zobrazení
To "bicyklové koleso z tvrdého kapitalizmu" sa využívalo pri dynamických skúškach, kde bol dôležitý jeho malý moment zotrvačnosti; koleso neprenášalo skoro žiadny krútiaci moment, akurát dávalo impulzy snímaču.
Takéto masívne koleso má iné poslanie - prenášať na vozovku brzdný moment na zisťovanie parametrov adhézie. Preto je to celé masívnejšie a použité je aj silné a rýchle ťažné vozidlo.
Nie všetko domáce muselo byť zlé.
Inak to piate "bicyklové" koleso (od značkovej firmy a s dobrými parametrami) bolo v ČSSR k dispozícii a bolo pri skúškach bežne využívané, hlavne cez ÚVMV
Takéto masívne koleso má iné poslanie - prenášať na vozovku brzdný moment na zisťovanie parametrov adhézie. Preto je to celé masívnejšie a použité je aj silné a rýchle ťažné vozidlo.
Nie všetko domáce muselo byť zlé.
Inak to piate "bicyklové" koleso (od značkovej firmy a s dobrými parametrami) bolo v ČSSR k dispozícii a bolo pri skúškach bežne využívané, hlavne cez ÚVMV
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných