Copak to je?

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Copak to je?

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Aug 2004, 22:42

Ve Světě motorů č. 12/1988 byl uveřejněn tento obrázek, poznává to někdo? Na malování dopravního značení to nevypadá, ale runway tester to rozhodně také není. Žádný text k tomu bohužel nebyl. :(
Prílohy
SM 12_1988.jpg
SM 12_1988.jpg (55.46 KiB) 6093 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Aug 2004, 22:45

To asi merajú presnosť TATRA (magyar) tachometra :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Aug 2004, 22:47

Je dosť možné, že merajú vzdialenosti medzi mestami (miestami). Má to koleso, tak neviem, hádam na niečo takéto.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Aug 2004, 22:48

Prečo ale takéto monštrózne?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Aug 2004, 23:09

Prečo nie?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Aug 2004, 23:11

Všade v tvrdom kapitalizme sa to robilo s akokeby bicyklovým kolesom. No ale mi sme predsa imperialistov vždy vo všetkom prekonali :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Aug 2004, 23:19

Přesně tak a těch ušetřených devizových prostředků... :wink:

Ne opravdu by mě zajímalo, k čemu to sloužilo.

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 04 Aug 2004, 08:41

To "bicyklové koleso z tvrdého kapitalizmu" sa využívalo pri dynamických skúškach, kde bol dôležitý jeho malý moment zotrvačnosti; koleso neprenášalo skoro žiadny krútiaci moment, akurát dávalo impulzy snímaču.
Takéto masívne koleso má iné poslanie - prenášať na vozovku brzdný moment na zisťovanie parametrov adhézie. Preto je to celé masívnejšie a použité je aj silné a rýchle ťažné vozidlo.
Nie všetko domáce muselo byť zlé.
Inak to piate "bicyklové" koleso (od značkovej firmy a s dobrými parametrami) bolo v ČSSR k dispozícii a bolo pri skúškach bežne využívané, hlavne cez ÚVMV

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Aug 2004, 08:45

zase som nebol prihlásený :(

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných