Kačena
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Není zač, když je něco pěkné a moc, tak to prostě přiznám , že to tak je .... Khaki motor je taky pěkný, a červený je podle mě pěknější, a tenhle odstín se mi moc líbí, když si představím celé takové auto ... mnam ! A originalisté začínaji vřít. Ještě jsem si všiml, že nejvíc moralizují a pomlouvají takovéto změny ti, kteří nemají vůbec nic .......
Jen jestli v tom neklepe proto, že jste to vylepšili ... - docela by mě zajímalo, jak jste co vylepšili ...
Myslím, že při použití vhodného tmelu není potřeba používat papír, je to trochu věc vkusu, někde to těsnění být musí, ale tam ho zrovna nedávám a neteče mi to .
Jinak co 805 ka, to potřeba přetěsnit motor je to tak.......
Já ted nic na autech nedělám, protože dělám na tom, abych měl kde dělat
Smozřejmě nic proti tomu, nemám, je to věc každého, co si udělá, co od někoho okopíruje a s vylepšením zrealizuje je to pro mě pocta - i když přiznám, že za něco se sem tam i stydím, a příště bych udělal jinak
No radiovůz , nebo li každé vojenské auto bylo rozebráno a z různých vozů seskládáno ( některé i několikrát) , to tak prostě bylo, i když to tak na první pohled nevypadá. Nebyl jsem na tom ve svých začátcích ( v mých 16 letech ) jinak, tehdá jsem si taky myslel, že auto máme original a když jsme něco rozebrali zjistili, že bud při výrobě neměli přípravky, nebo se jim to nimi nechtělo dělat a mlátili po maticích majzlem - místo spec. servisního nářadí .....
Jen jestli v tom neklepe proto, že jste to vylepšili ... - docela by mě zajímalo, jak jste co vylepšili ...
Myslím, že při použití vhodného tmelu není potřeba používat papír, je to trochu věc vkusu, někde to těsnění být musí, ale tam ho zrovna nedávám a neteče mi to .
Jinak co 805 ka, to potřeba přetěsnit motor je to tak.......
Já ted nic na autech nedělám, protože dělám na tom, abych měl kde dělat
Smozřejmě nic proti tomu, nemám, je to věc každého, co si udělá, co od někoho okopíruje a s vylepšením zrealizuje je to pro mě pocta - i když přiznám, že za něco se sem tam i stydím, a příště bych udělal jinak
No radiovůz , nebo li každé vojenské auto bylo rozebráno a z různých vozů seskládáno ( některé i několikrát) , to tak prostě bylo, i když to tak na první pohled nevypadá. Nebyl jsem na tom ve svých začátcích ( v mých 16 letech ) jinak, tehdá jsem si taky myslel, že auto máme original a když jsme něco rozebrali zjistili, že bud při výrobě neměli přípravky, nebo se jim to nimi nechtělo dělat a mlátili po maticích majzlem - místo spec. servisního nářadí .....
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Jinak zřejmě mi dáte za pravdu, že 2x dynamo nedělá žádný problém a netřeba dalších nesmyslů, které nikdy neměly význam jako vyrovnávací relé či jak tomu kdo říkal, všiml jsem si jak u vaší T 603, tak u vymoděného motůrku 603 A /C 2x dynčo .
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
mam 805 momokineticke klouby ked tak ma opravte
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
kiko, to sa snad ani opraviť nedá ked niečo napíšeš, skús si to prečítať
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Dobre poslúchnem ťa ale niekto by odpovedať mohol
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Vydrž, já Ti zítra ten homokinetický kloub vyfotím aby jsi měl představu
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
no ale ja ten kloub doma mam ved mam napravy z 805 na traktore ale ja chcem vedieť ako vyzera vznutra
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pokud myslíš, že se po vznesení tvýho dotazu všichni posadí na zadek a budou za tebe hledat to co chceš, si na omylu.
Je to rozebranej kloub. Jinak poud ho chceš vidět, tak se posaď na zadek sám před 148 nebo 815 a kloub uvidíš... na 805 je konstrukčně stejnej, pouze menší.
Je to rozebranej kloub. Jinak poud ho chceš vidět, tak se posaď na zadek sám před 148 nebo 815 a kloub uvidíš... na 805 je konstrukčně stejnej, pouze menší.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
A nebo si prohlídni Bazilišákovo stránky. Stačí hledat...
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Dakujem a prepacte ze som bol netaktný.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak tady máš slíbené fotky kloubu. Na oplátku by jsi mohl dát fotečku toho svého malotraktoru.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Oldo díky za fotky, mě teprve čeká pohled na útroby přední nápravy... Ale moc se mi do toho nechce.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak ten mi vadit moc nebude, pokud bude to futro s hřídelí bez vůle.
Ale děsí mě jiná věc...
A to podobnym způsobem zdevastovaný spodní ložisko.
A teď něco pro potěšení: Jsou ve výrobě gufera na otoče, jak je na fotce v pozadí, takže pro všechny úleva, které tíží úniky oleje. A manžety na polonápravy jsou stále.
Dík Bazilišáku za půjčení fotky.
Ale děsí mě jiná věc...
A to podobnym způsobem zdevastovaný spodní ložisko.
A teď něco pro potěšení: Jsou ve výrobě gufera na otoče, jak je na fotce v pozadí, takže pro všechny úleva, které tíží úniky oleje. A manžety na polonápravy jsou stále.
Dík Bazilišáku za půjčení fotky.
Re: Kačena
Ty máš Jerry pořád nějaký nový zprávy. Kam ty na ně chodíš?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
To se nesmí říkat, ale do lesa za šelmou.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Ano, gufero na otoč za xxx kč je velmi hezká věc, ALE ! já mám na jedné straně tu polokouli dodranou , doletovanou, až hrůza, díky tomu životnost gufera je x zatočení volantem. Další problém je, jak to totiž dobře těsní, tak to dobře utírá olej = stačí po jízdě to neutřít a nenamazat olejem a zrezne to jak liška. Potom při stříknutí bláta- brusná pasta, při i obyčejné kaluži nebo mytí tlakovou vodou - je třeba něčím nahradit ten filc - protože chytá vodu a dělá to rezavé stopy na oné polokouli .
Mě to už srát nebude, mám vyřešený prototyp ( funkční vzorek ) kterým se zbavím tého gufera. Nahradím to manžetou a gufero tam nebude vůbec a bude v manžetě olej. Cenově jsem na polovině hodnoty výměny gufer..................................
Mě to už srát nebude, mám vyřešený prototyp ( funkční vzorek ) kterým se zbavím tého gufera. Nahradím to manžetou a gufero tam nebude vůbec a bude v manžetě olej. Cenově jsem na polovině hodnoty výměny gufer..................................
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Takto je to řešený na 805, co stojí v muzeu. Má na kloubu manžetu z V3S, sám sem se na to koukal a nepřišlo mi to jako marnej nápad.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Lopraisovka a manžeta z V3S , za 220 kč nová , rok výroby 2009 ....
Měl to i valník na setkání T805 ( stříbrné disky ) .......
Tomáš Tomeček měl kožené manžety , jako vlastně H+Z ...........
Měl to i valník na setkání T805 ( stříbrné disky ) .......
Tomáš Tomeček měl kožené manžety , jako vlastně H+Z ...........
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní