utok na tatrovacku konstrukciu
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Timto vidim vyrobu retrovozu za naprosto nerealnou....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 12 Apr 2005, 20:48
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
tak nevim,
jsa aktualne v D.C., mel jsem vcera skvelou prilezitost pobavit se na SAE ambasade s uzivateli nasich nadpozemskych tater. Nespokojenost, tatry vyzaduji zvysene naklady na udrzbu, prehrivaji se, moje doporuceni bylo nepouzivat v lete. Pravda jsou to liwy s jinym motorem, ale ... nic moc.
jsa aktualne v D.C., mel jsem vcera skvelou prilezitost pobavit se na SAE ambasade s uzivateli nasich nadpozemskych tater. Nespokojenost, tatry vyzaduji zvysene naklady na udrzbu, prehrivaji se, moje doporuceni bylo nepouzivat v lete. Pravda jsou to liwy s jinym motorem, ale ... nic moc.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Zajímavé,LIWY bylo dodávány kolem r. 1996-97. Armáda SAE je nespokojená od počátku dodávek nebo až v současnosti? Výběrové řízení probíhalo několik let,nezdá se mi,že by na tak zásadní nedostatky nepřišli. Pokud vím ,tak zástavba kap.chl. motoru byla vysloveně na žádost zákazníka. Izraelská armáda se naproti tomu před časem vyjádřila o vyjímečné spokojenosti a spolehlivosti armádních tatrovek.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
hm, nehnevaj sa, ale typický "pivný" príspevok...satan napísal:tak nevim,
jsa aktualne v D.C., mel jsem vcera skvelou prilezitost pobavit se na SAE ambasade s uzivateli nasich nadpozemskych tater. Nespokojenost, tatry vyzaduji zvysene naklady na udrzbu, prehrivaji se, moje doporuceni bylo nepouzivat v lete. Pravda jsou to liwy s jinym motorem, ale ... nic moc.
nehovorím, že to nemôže byť pravda, ale nejakú výpovednú hodnotu to nemá,
k tomu mi chýba:
- kto to povedal (bol k tomu kompetentný? alebo to vie iba z počutia z debaty nad pohárikom araku?)
- čo to znamená "prehrievajú sa" ? vyvretý chladič, nutnosť dolievania kvapaliny, vretie v podmienkach, kedy iné autá za rovnakých podmienok no problem..? alebo iba subjektívny názor kohosi..??
- zvýšené nároky na údržbu - porovnávané s čím? s nejakými autami rovnakej kategórie a určenia?
zaujímalo by ma podrobnejšie, nech si môžem spraviť objektívnejší názor - asi aj druhých.. ak môžeš, napíš viac..
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
K tomu není co dodat .... Prostě- pokud to bude bez závady- tak se to uchladí, a že by to auto mělo mít nějak moc problémů a zvýšené náklady... - to je taky blbost . Jo, motor, který má 400 kw se musí něčím nakrmit...
V tatře na zkušebně je prototyp - funkční vzorek - jezdil na všechny tendry, a předváděčky, najezdil tisíce cyklů na speciálních vozovkách na polygonu, a pořád a bez zvýšených nákladů jezdí, a bude jezdit !!!
Satane : nechci se Tě dotknout , ale opravdu to není pravda, co se Ti snažili napovídat...
V tatře na zkušebně je prototyp - funkční vzorek - jezdil na všechny tendry, a předváděčky, najezdil tisíce cyklů na speciálních vozovkách na polygonu, a pořád a bez zvýšených nákladů jezdí, a bude jezdit !!!
Satane : nechci se Tě dotknout , ale opravdu to není pravda, co se Ti snažili napovídat...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
No škoda, že téma je předem zneváženo přesunutím do sekce tlachaní. Ale stejně se zeptám.
Jak často je třeba při jízdě v terénu řešit poškození plastových trubiček vedoucích kolem náprav? Jak často dojde k rozbití zrcátek? Jak se odstraňuje pískavý zvuk kotoučů, po té co vozidlo brodilo bahnem jinak, než demontáží? Jak je možné splnit předpis o kontrole hladiny oleje po jízdě pomocí měrky? Měrka je pod kabinou a kabinu nelze v garážích sklopit. Proč do konektorů na podvozku vedou drátečky v tenké izolaci zapatlané silikonem a přitažené škrkačkama? Jak to, že 1/4 LEDek na zadních lampách po 200km nesvítí?
Ano, na cestě to jede fakt skvěle, ale to jede kdejaké Iveco nebo Man. Nu což, třeba mi to někdo půjčí na těch 700km, abych si mohl "spraviť objektívnejší názor". Podobně "lacině" vypadají i konkurenční auta a samo mají taky svoje zákazníky, ale docela chápu lidi, kteří srovnávají T810 s PV3S. O půl století později by mělo být naprosto samozřejmě dosaženo pokroku ve všech jízdních parametrech, včetně komfortu při sedmisetkilometrovém výletu. Tak proč působí PV3S mnohem solidnějším dojmem?
Jak často je třeba při jízdě v terénu řešit poškození plastových trubiček vedoucích kolem náprav? Jak často dojde k rozbití zrcátek? Jak se odstraňuje pískavý zvuk kotoučů, po té co vozidlo brodilo bahnem jinak, než demontáží? Jak je možné splnit předpis o kontrole hladiny oleje po jízdě pomocí měrky? Měrka je pod kabinou a kabinu nelze v garážích sklopit. Proč do konektorů na podvozku vedou drátečky v tenké izolaci zapatlané silikonem a přitažené škrkačkama? Jak to, že 1/4 LEDek na zadních lampách po 200km nesvítí?
Ano, na cestě to jede fakt skvěle, ale to jede kdejaké Iveco nebo Man. Nu což, třeba mi to někdo půjčí na těch 700km, abych si mohl "spraviť objektívnejší názor". Podobně "lacině" vypadají i konkurenční auta a samo mají taky svoje zákazníky, ale docela chápu lidi, kteří srovnávají T810 s PV3S. O půl století později by mělo být naprosto samozřejmě dosaženo pokroku ve všech jízdních parametrech, včetně komfortu při sedmisetkilometrovém výletu. Tak proč působí PV3S mnohem solidnějším dojmem?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Ted ůtočíš na T810 ?...1. Za celou dobu životnostních zkoušek - jízda i v terénu se nestalo, že by se PA trubka prodřela, utrhla.2. Z brzd lze tlakovou vodou bahno celkem dobře vystříkat, jistě lépe, než z bubnových brzd bez demontáže bubnů...3.co se týče oleje v motoru, ukazuje ji display po zapnutí klíčku... 4. o tenkých drátečkách nic nevím o patlání silikonem také ne (prověřím ) 5. jestli jsou na zadních lampách Ledky - vím jen o pozičkách - červených Led - nebyly ani během zkoušek problémy- na prototypech doted ne,ladis napísal:No škoda, že téma je předem zneváženo přesunutím do sekce tlachaní. Ale stejně se zeptám.
Jak často je třeba při jízdě v terénu řešit poškození plastových trubiček vedoucích kolem náprav? Jak často dojde k rozbití zrcátek? Jak se odstraňuje pískavý zvuk kotoučů, po té co vozidlo brodilo bahnem jinak, než demontáží? Jak je možné splnit předpis o kontrole hladiny oleje po jízdě pomocí měrky? Měrka je pod kabinou a kabinu nelze v garážích sklopit. Proč do konektorů na podvozku vedou drátečky v tenké izolaci zapatlané silikonem a přitažené škrkačkama? Jak to, že 1/4 LEDek na zadních lampách po 200km nesvítí?
Ano, na cestě to jede fakt skvěle, ale to jede kdejaké Iveco nebo Man. Nu což, třeba mi to někdo půjčí na těch 700km, abych si mohl "spraviť objektívnejší názor". Podobně "lacině" vypadají i konkurenční auta a samo mají taky svoje zákazníky, ale docela chápu lidi, kteří srovnávají T810 s PV3S. O půl století později by mělo být naprosto samozřejmě dosaženo pokroku ve všech jízdních parametrech, včetně komfortu při sedmisetkilometrovém výletu. Tak proč působí PV3S mnohem solidnějším dojmem?
A proč někomu třeba Tatra 613-3 působí solidnějším dojmem před např. Mercedesem ?
Koncepci, provedení, tak jak to leží a běží chtěla armáda čr. Má to , a je spokojená.
Ladisi, nechtěl jsem Tě ani naštvat, ani rozpoutat válku. Ale každý, to vidíme svýma očima. A ta situace, jaká je, vím, že není nejlepší, ale Tatře a.s. ta zakázka pomohla, a já jsem pro to, co té firmě pomůže... a zatím jí to opravdu pomohlo...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Neútočím, ptám se. Nemám s tím najeto tisíce kilometrů, abych si věci, na které se ptám mohl ověřit z vlastní zkušenosti, takže jsem se zeptal. A ptám se proto, že zrovna u PA trubek si dokážu představit, jak snadno do nich švihne klacek trčící z bahna. Stejně tak u kotoučů schovaných v bubnech se mi moc nezdá, že by je bylo možné nějak zvlášť dobře čistit. Prostě bych chtěl někdy vidět, jak se to dělá. Obě T810 i po opráskání wapkou vydávaly pískavě-chrastivé zvuky. Hladina oleje v motoru je skutečně zobrazována na palubní desce. Armádní předpis nařizuje užít tento údaj ke kontrole před jízdou, po jízdě pak provést kontrolu pomocí měrky. Ano, může to být problém toho předpisu, ne auta. Omluva za LEDky, myslel jsem pozičky.
Nesnažím se o žádnou flame, prostě mě zajímá k čemu mělo být vozidlo určeno a jak jeho užívání asi myslel výrobce. Třeba jestli je správný postup při řešení defektu zavolat servisní vozidlo. Nebo jestli se při jízdních zkouškách nestávalo, že by se stupačky v bahně přihnuly ke kolu a to je potom "sežralo". Možná je to tím, že takové bahno je jenom v okolí pramenů Odry a nikde jinde.
A nakonec, cokoliv uvedené v souvislosti s T810 mě naštvat nemůže. Auto nevlastním, nemám žádný vztah ani ke kombinátu Tatra, a.s. ani k armádě české republiky.
Nesnažím se o žádnou flame, prostě mě zajímá k čemu mělo být vozidlo určeno a jak jeho užívání asi myslel výrobce. Třeba jestli je správný postup při řešení defektu zavolat servisní vozidlo. Nebo jestli se při jízdních zkouškách nestávalo, že by se stupačky v bahně přihnuly ke kolu a to je potom "sežralo". Možná je to tím, že takové bahno je jenom v okolí pramenů Odry a nikde jinde.
A nakonec, cokoliv uvedené v souvislosti s T810 mě naštvat nemůže. Auto nevlastním, nemám žádný vztah ani ke kombinátu Tatra, a.s. ani k armádě české republiky.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Ladisi , a jsme u nějakého armádního předpisu... nějaká kontrola oleje v motoru v nízké garáži je ůplná ptákovina proti tomu, že na autě NENÍ náhradní kolo ! Propíchneš ho o ze země trčící roxor a jsi v háji . ALE máš tažnou tyč a tažné lano !! Takto uvažuje VEDENÍ armády. To je jejich TAKTIKA .
Pa trubka je odolnější pokud se týče mechanického poškození než kovová, jedině co jí vadí, tak vysoká teplota. Ale bláto v brzdách je velký problém u všech aut, u T810 lze bez demontáže kola vymýt tlakem vody brzdy velmi dobře, je k tomu dobrý přístup a pískání je běžným projevem tvrdého obložení, dle mého názoru, brzdy na T810 jsou hodně silný článek na tomto autě .
Pa trubka je odolnější pokud se týče mechanického poškození než kovová, jedině co jí vadí, tak vysoká teplota. Ale bláto v brzdách je velký problém u všech aut, u T810 lze bez demontáže kola vymýt tlakem vody brzdy velmi dobře, je k tomu dobrý přístup a pískání je běžným projevem tvrdého obložení, dle mého názoru, brzdy na T810 jsou hodně silný článek na tomto autě .
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
No vida, díky za vysvětlení. Pochopitelně nevím, jak vypadalo zadaní, takže absence rezervního kola mi přišla dost divná. Myslím, že řidiče tohoto vozu musí ze všeho nejvíc vytáčet palubní počítač. Ví kolik se natankovalo a kolik spotřebovalo . (Mimochodem tankování je taky zážitek, pistole furt vypíná, protože naftě se dovnitř nechce)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Osobně T810 není moje krevní skupina.... Ale u Tatry vidím chytré rozšíření nabídky..... Co Jsem měl možnost poslechnout reference ,tak vcelku byli kladné....
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
Zadání bylo ušité na míru T810 , a armáda náhradní kolo nechtěla. Původně to tam bylo, pak se muselo rušit a demontovat. Palubní počítač je celkem k ničemu, to je fakt...ladis napísal:No vida, díky za vysvětlení. Pochopitelně nevím, jak vypadalo zadaní, takže absence rezervního kola mi přišla dost divná. Myslím, že řidiče tohoto vozu musí ze všeho nejvíc vytáčet palubní počítač. Ví kolik se natankovalo a kolik spotřebovalo . (Mimochodem tankování je taky zážitek, pistole furt vypíná, protože naftě se dovnitř nechce)
NÁDRŽ je od stejného výrobce jako na TATRÁCH , a to sítko, které některým stojanům vadí , je jen ve vojenských a ARKTICKÝCH tatrách .
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: utok na tatrovacku konstrukciu
projížka ve vojenském prostoru Boletice s T810 6x6
- Prílohy
-
- boletice T810.jpg (7.3 KiB) 17894 zobrazení
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných