Kačena
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak co já mám zkušenosti - ověřené, tak nejlepší rozdělovač je 2 kladívkový, poznat rozdíl je, oproti 1 kladívkovému , 2 kladívkový líp sytí cívku- je lepší. Jinak při brodění - pokud ventilátor vezme vodu, hodí ji na žebra, potažmo voda proletí kolem žeber až na svíčku, pokud nemáš na svíčce fajku, která izoluje konec svíčky tak končíš.... a pokud řemenice začne házet vodu, tak za určitých okolností lze rozdělovač utěsnit...ale BRODĚNÍ bych se osobně z jiného důvodu vyhnul (voda v kastlíkách , bubnech a prasátkách možná by mohla natéct i do hnacího traktu...)
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Já se nechystam brodit. Ten dvoukalívkovej sem nerozběhal, osička má v uložení značnou vůli a jedno kladívko spíná jak chce, proto se nedá nastavit. Hrál sem si s tim 2 večery a bez výsledků, pak sem ho založil do krabice k ostatním dílům, buď se sežene jinej a nebo si holt vysoustružim pouzdra a dodělam tenhle. Sem rád, že to auto jezdí a vylepšovat je pořád co.
Re: Kačena
Zdravím,máte někdo zkušenosti s přepolováním.Odešel mi teploměr a chtěl bych tam dát do starého původního budíku střeva z elektrického,ale to opačné kostření.Nevím co s tím.Dík Petr
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Zapojit baterii opačně, a poté přemostit zvlášt kabelem svorky regulátoru dynama D+ a B+ (30) na 2-max 5 sekund, a mělo by být hotovo. Pokud by to nestačilo, to samé provést při běhu motoru na volnoběžné otáčky. Když tak mě někdo znalejší tohoto problému opravte ...Petr 805 napísal:Zdravím,máte někdo zkušenosti s přepolováním.Odešel mi teploměr a chtěl bych tam dát do starého původního budíku střeva z elektrického,ale to opačné kostření.Nevím co s tím.Dík Petr
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Jerry - nemáš ty fota, jak jsi pokročil ?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Jedině, že to skočim teď nafotit... K tomu přepólování, jde jen o změnu remanentního magnetismu, čehož bys měl dle Bazilišáka docílit. Jinak já sem v teploměru přehodil jednu ze dvou cívek (konce vinutí). Tím sem docíli funkce pro auta s kostřenym plusem. Jdu to nafotit.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak sem vnoci udělal pár fotek, ale nestojí to vesměs zanic, a dneska od rána hnusně leje...
Na autě mam vybroušený všechny rezavý místa a odfouknutou barvu. Je to ošetřený odrezovačem a něco sem stihnul i základovkou...
Na autě mam vybroušený všechny rezavý místa a odfouknutou barvu. Je to ošetřený odrezovačem a něco sem stihnul i základovkou...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Máš to tryskané brokama nebo pískem ? před montáží kol na auto doporučuju zkusit nechat na vyvažovačce vybrat nejmín křivé disky a osadit je na předek . Jakých roků výroby máš disky ? Vyraženo mezi dírami kolových šroubů .
A ty už brousíš kastli ? !!! Brzy bude autíčko jako ze škatulky .....
A ty už brousíš kastli ? !!! Brzy bude autíčko jako ze škatulky .....
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Letim do garáže a dokuď je trochu světla vyfitim detaily. Mam zato, že to je kovovejma peletěma, bylo toho dost nasekanýko v drážce, ještě sem jí vyčistil do hloubky od starejch nátěrů barvy a zbylejch broků. Měli to očištěný za 30 minut a chlap si za to řekl 100,- což by se mi vůbec nevylatilo dělat flexou...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak dávam fotky a můžem probrat jednotlivý číslice, co znamenají. Jinak barvy se nelekejte, nevidítě špatně, je to pouze natřený trochu nestandartním odrezovačem. Když sem dneska běhal kolem auta a koukal na místa kerý nejsou nazřený základovkou, tak ten odrezovač z toho v tom dešti nepustil, ani když sem do toho rejpal...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
nemáš ty disky v různých tlouštkách materiálu ? Ty čísla by "měly" znamenat rok výroby... Jinak mě když to otryskají, tak je to bez koroze, už to odrezovačem nenatírám.
- francomk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 277
- Dátum registrácie: 25 Mar 2008, 18:55
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pekná práca, Jerry!
Bazilisak: Vsetko naj k narodeninam!!!
Bazilisak: Vsetko naj k narodeninam!!!
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
To sou fotky, z jednoho disku, ostatní pořád podpírají auto. Odrezovačem to mam natřený už ze zvyku. Když sem v pátek dočišťoval ty drážky, tak už tam byla mírná liška... Natíram odrezovač i na místa kerý sou vyboušený po vyvaření a je poznat, jak to oxiduje (odrezovač úplně zčerná), pak na takovejch místech (bez ošetření odrezovačem) vybíhá koroze jako první (po 4 letech v provozu ). Když sem začal natírat odrezovačem, tak jsou opravy zatím bez ztráty kytičky. Asi to bude mít nějakej význam.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Všiml jsem si popisu - trochu nestandartním odrezovačem.. .
Ta letlampa rokem výroby by odpovídala...
Uvažoval jsem u disků o žárovém zinkování, ale nechtěl jsem, aby disky několikanásobně překročily životnost auta
Ta letlampa rokem výroby by odpovídala...
Uvažoval jsem u disků o žárovém zinkování, ale nechtěl jsem, aby disky několikanásobně překročily životnost auta
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Myslim, že ty disky už teď převyšujou životnost kabiny a nástaveb, ale na rouru to pořád nemá...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
mať ju kam dať, tak ju beriem!
http://auto.bazos.sk/inzerat/978491/tat ... valnik.php
ak má niekto lepšie možnosti, nech si spraví radosť..
http://auto.bazos.sk/inzerat/978491/tat ... valnik.php
ak má niekto lepšie možnosti, nech si spraví radosť..
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pro TATRU 805 se vždycky místo musí najít ! A nechci slyšet , že to nejde ! Neznám slovo nejde !ondrej napísal:mať ju kam dať, tak ju beriem!
http://auto.bazos.sk/inzerat/978491/tat ... valnik.php
ak má niekto lepšie možnosti, nech si spraví radosť..
Re: Kačena
Zdravim,po návštěvě muzea v Kopřivnici jsem se rozhodl vyhodit z mojí požární 805 ty červené majáky a osadit kabinu na střeše dvěma modrými světly.Nemá někdo náhodou světla s modrým sklem doma v šuplíku,či nemá někdo typ kde je sehnat?Díky a zdravim všechny Petr.
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
NE! s modrýma ale s červenýma....fakt věř mi....ale je to tvé auto a dělej jak uznáš za vhodné ale od výroby byly opravdu červené....na praga RN bylo ještě obyč.rovné červené sklo, na tatře 805 bylo už proužkované -nahoře vystouplé z rámečku ven(ale asi to neuměli vyrobit načerveno -nebo co a tak dali bílé mlhovky na střechu a zevnitř to sklo bylo natřeno na červeno...)důkazy mám.
Re: Kačena
V tom muzeu ale byly na té pořární 805 taky modré,tak nevim.Zdraví Petr
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných