T 700 GT
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
u majstrov v brne som videl tú krásku aj ja....
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Pelda: Kludne. Vies uploadovat na FTP ?
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Bohužel ne, tam mé znalosti nesahají... Je mi líto..
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Slavkov byl parádní, akorát bastardi baterky ve foťáku měli jiný názor na náplň dne... A to jsem je den předtím nabíjel, vypadá to, že mají dost.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Re:
V čem nemám tak docela pravdu? Podle mých informací se v tom ten poměrně vzácný původní čtyřiapůllitrový motor stále nevyskytuje. Ale je hezké, že se to s několikátou opravou/renovací dochovalo už 11 let aspoň ve vzhledově odpovídajícím stavu. Škoda, že jsem to do Slavkova zase nestihl...Pelda napísal:Luboši, nemáš tak docela pravdu a už to bylo i dokladováno. To kupé existuje, momentálně jej vlastní jeden nejmenovaný bohatý brněnský podnikatel a ještě před několika měsíci jsem je potkal ještě v rozpracovaném stavu u jedněch známých brněnských Tatra servismanů, kteří jej pro majitele na zakázku renovovali. Shodou náhod i já jsem jejich zákazníkem. Jako vždy odvedli výbornou práci a na Oldtimer festivalu ve Slavkově byla možnost vidět vše na vlastní oči. Kupé bylo údajně dokončeno teprve minulý pátek, právě proto, aby se s ním majitel mohl zúčastnit akce. Byla to vlastně taková porenovační premiéra onoho vozu. Bližší technické údaje, jak se tu třeba ptal Ondřej, ale i ostatní bohužel neznám. Samozřejmě jsem se tehdy v těch dvou pánů servismanů vyptával, ale nebyli moc sdílní, na přání majitele. Dole přikládám dvě fotky z obou stran, mám ještě video s puštěným motorem, ale je docela dlouhé, tak s ním něco podniknu a pak bych zkusil přidat. Mimochodem Etienne, mohl bych se zeptat, jak maximálné dlouhé video sem mohu vložit? Díky.Luboš napísal:Dvě byly, ale z toho rozflákaného a zrušeného čtyřdveřáku se mnoho dílů včetně celého pohonného agregátu použilo pro stavbu dvoudveřáku. Ani z něho se do dnešních dnů ale moc nezachovalo, jeho motor třeba už jezdí v Tuze...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Vam sa ta Tatra 700 GT vazne paci???
Podla mna jej uplne chyba decentna elegancia T 613 Coupe.
Podla mna jej uplne chyba decentna elegancia T 613 Coupe.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Decentná elegancia chybí všem 4T700, ale která jiná osobní tatra udělala stovku kolem pěti vteřin?
Re: T 700 GT
Jasne. Sedmistovka se totiz nelibi nikomu kdo na ni nema. Obecne znama pravda je toto.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
To je skutečně zajímavá verze pravdy, jen co je pravda! Jen si pak kladu otázku, kde byla ta cca miliarda lidí, co na ní měla, v době, kdy Tatra Příbor bojovala o přežití a zoufale se snažila udat každý kus...?
Re: T 700 GT
Ja vim, Lubko.... Vim, ze se ti nelibila, proto sis ji ani predtim a ani do ted nekoupil a ani nikdy v budoucnosti nekoupis, byt je to skvela investice.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Miloši, tohle dobrá a už vůbec ne skvělá investice nikdy nebude. Já nevidím jediný důvod, aby hodnota této ojetiny v následujících řekněme dvaceti letech, než se vůbec stane veteránem, nějak pravidelně rostla o nějaké zajímavé procento. Ta auta dnes nejsou většinou v nijak dobrém stavu, trvanlivostí také nevynikají a ostatně už jsme i prošvihli dobu, kdy byla za zajímavé peníze při větší snaze k dostání od státních institucí. Také si nemyslím, že budou někdy tak ceněny jako první originální chromky nebo Speciály, ale to všechno ukáže až čas.
Kdybych já nyní chtěl investovat do historických vozidel, tak bych rozhodně volil jiné modely, než ty z 90. let a určitě bych zdaleka nezůstal jen u značky Tatra. Já bohužel narážím nejen na nedostatek času, ale zejména na kapacitní možnosti a pronájem nebo zakoupení vhodného objektu ke skladování většího počtu vozidel se mi zatím nejeví jako rentabilní. Pokud ale má někdo možnosti, je to rozhodně zajímavý způsob, jak rozšířit portfolio, ale jako ve všem, je nutné se v té problematice dobře orientovat a předvídat, nákupem pár libovolných předražených ojetin a jejich ponecháním na děšti nikdo nezbohatne.
Kdybych já nyní chtěl investovat do historických vozidel, tak bych rozhodně volil jiné modely, než ty z 90. let a určitě bych zdaleka nezůstal jen u značky Tatra. Já bohužel narážím nejen na nedostatek času, ale zejména na kapacitní možnosti a pronájem nebo zakoupení vhodného objektu ke skladování většího počtu vozidel se mi zatím nejeví jako rentabilní. Pokud ale má někdo možnosti, je to rozhodně zajímavý způsob, jak rozšířit portfolio, ale jako ve všem, je nutné se v té problematice dobře orientovat a předvídat, nákupem pár libovolných předražených ojetin a jejich ponecháním na děšti nikdo nezbohatne.
Re: T 700 GT
Hele Lubko, podivej se. T700 jsem koupil za 200 000 Kc, pred 2-mi lety. Ted mi tady za ni tady Spanele nabizeji 70 000 euro. Co myslis, mam to prodat, nebo jeste cekat? Koruna totiz neustale posiluje...bohuzel....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Miloši, to prodej ještě dneska, než vystřízliví! Takhle zajímavé nabídky se už pravděpodobně nedožiješ...
Re: T 700 GT
no oni me s tim otravuji uz vic nez pul roku. Hodil jsem to na Spanelska cisla a zajemci jsou predevsim automuzea.ja porad cekam, ale bojim se silne koruny, abych z toho vubec neco mel...porad, prosim te.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Však už jsem ti poradil. Za takovou sumu ještě nikdo nikdy takhle starou českou ojetinu ve Španělsku neprodal, budeš fakt King!
Re: T 700 GT
Ok.. muzu ti pak za transakci poslat podil? Jakoze za poradenskou cinnost?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
To můžeš, ale když si všechno necháš pro sebe, nic se neděje, zlobit se nebudu. Co se týká tatrovek, tak radím zdarma.
Re: T 700 GT
OK diky... usetril jsem minimalne 1400 euro... propiji to na tve zdravi, Lubko.
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Re:
Aha, tak to jo, ten motor tam fakt asi není. Zkusím se zítra zeptat těch dvou co dělali tu renovaci, co tam je. Snad aspoň oni něco pustí.Luboš napísal:V čem nemám tak docela pravdu? Podle mých informací se v tom ten poměrně vzácný původní čtyřiapůllitrový motor stále nevyskytuje. Ale je hezké, že se to s několikátou opravou/renovací dochovalo už 11 let aspoň ve vzhledově odpovídajícím stavu. Škoda, že jsem to do Slavkova zase nestihl...Pelda napísal:Luboši, nemáš tak docela pravdu a už to bylo i dokladováno. To kupé existuje, momentálně jej vlastní jeden nejmenovaný bohatý brněnský podnikatel a ještě před několika měsíci jsem je potkal ještě v rozpracovaném stavu u jedněch známých brněnských Tatra servismanů, kteří jej pro majitele na zakázku renovovali. Shodou náhod i já jsem jejich zákazníkem. Jako vždy odvedli výbornou práci a na Oldtimer festivalu ve Slavkově byla možnost vidět vše na vlastní oči. Kupé bylo údajně dokončeno teprve minulý pátek, právě proto, aby se s ním majitel mohl zúčastnit akce. Byla to vlastně taková porenovační premiéra onoho vozu. Bližší technické údaje, jak se tu třeba ptal Ondřej, ale i ostatní bohužel neznám. Samozřejmě jsem se tehdy v těch dvou pánů servismanů vyptával, ale nebyli moc sdílní, na přání majitele. Dole přikládám dvě fotky z obou stran, mám ještě video s puštěným motorem, ale je docela dlouhé, tak s ním něco podniknu a pak bych zkusil přidat. Mimochodem Etienne, mohl bych se zeptat, jak maximálné dlouhé video sem mohu vložit? Díky.Luboš napísal:Dvě byly, ale z toho rozflákaného a zrušeného čtyřdveřáku se mnoho dílů včetně celého pohonného agregátu použilo pro stavbu dvoudveřáku. Ani z něho se do dnešních dnů ale moc nezachovalo, jeho motor třeba už jezdí v Tuze...
Re: T 700 GT
je tam 3,5 ,ale pracuje se na minimalne 4,36..... dle mych informaci.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných