Apríl nebo serozní plán?

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Eda » 02 Apr 2008, 08:24


Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa koušák » 02 Apr 2008, 08:52

spíš apríl...

tatřík-nereg.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa tatřík-nereg. » 02 Apr 2008, 09:07

nebo někdo dostal záchvat...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Apr 2008, 10:52

Pokud by to dopadlo, byla by to beztak ještě větší trapárna než newBrouk, newFiat500 atp.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Mirek » 02 Apr 2008, 11:17

Jo jo, stejnej průšvih jako novej Mini. O ten Fiat 500 taky vůbec není zájem.
ihned.cz tuto zpravu zveřejnil až 2. dubna, už jde jen o to, jestli neopisovali od konkurence z 1.4.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 11:24

No hura!!! Ze bych si konecne koupil funglovku Tatru?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Apr 2008, 12:23

Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Mirek » 02 Apr 2008, 12:40

Jenže další spousty lidí ty retro-auta kupují. Zájem trhu o auto je pro koncového uživatele sakra důležitý, rozhoduje totiž o tom, jestli se to auto dá koupit. Původní Fiat 500 se stal legendou protože na začátku prodeje nešel na odbyt? Zajímavá logika.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 12:45

Luboš napísal:Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.
Vyborne, Lubo! skoda, ze tady neni smajlik-tleskam...... :idea: :idea: :idea:

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 02 Apr 2008, 12:55

Takze odbyt nie je dolezity, taka doba tu uz bola :mrgreen: Luboš, kolko ludi rozmysla ako ty ak budem optimistom mozno niekolko tisic a teraz to este vyfiltruj kolko z nich ma dostatocnu kupnu silu na kupu "skutocneho" auta... Jednoducho dnesna spolocnost je konzumna ak chces ekonomicky uspiet musis sa prisposobit.

P.S. podla mna je este stale relativne dobra doba, uvidis tak o 20-30r. uz vsetky auta budu len s Chini alebo Indie :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Apr 2008, 13:06

T613 byla z odbytového hlediska vyloženě Katastrofa, koupit se nedala a přesto jich mám dnes dost a hodlám si je nechat. Všechno nestojí jen na masové výrobě... Tupá ovce, co drží krok s davem si koupí cokoliv, co jí dnešní reklama natluče do hlavy, ať je to dobré nebo ne. Já jsem hold náročnější zákazník, mě Fiat Panda v trochu jiném kabátě s jinou nálepkou a cenovkou nemá šanci příliš oslovit, to by se Italové museli o dost více snažit.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Eda » 02 Apr 2008, 13:12

No ať tak, či onak, kdyby někdo byl schopen vybavit krásnou karoserii T600, 603 (viz. prototypová studie z USA), 700 nynější technikou a za dobrou cenu by to mělo alespoň trochu punc originality a štítek TATRA a.s., beru všemi deseti a okamžitě.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 13:15

Luboš napísal:T613 byla z odbytového hlediska vyloženě Katastrofa, koupit se nedala a přesto jich mám dnes dost a hodlám si je nechat. Všechno nestojí jen na masové výrobě... Tupá ovce, co drží krok s davem si koupí cokoliv, co jí dnešní reklama natluče do hlavy, ať je to dobré nebo ne. Já jsem hold náročnější zákazník, mě Fiat Panda v trochu jiném kabátě s jinou nálepkou a cenovkou nemá šanci příliš oslovit, to by se Italové museli o dost více snažit.
Ano, Lubo, jsi narocnejsi zakaznik bezpochyby. Vsak je taky vrcholem tveho vozoveho parku Skoda Fabia sedan.....

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 13:23

a o tupych ovcich se zatim rozsirovat nebudeme, vid?

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 02 Apr 2008, 13:25

Nestavajme tu vzdusne zamky... Ak by ten 1.april bol pravda a Tatra by zacala vyrabat skutocne osobny automobil, treba si uvedomit ze by to bola viac menej rucna vyroba a to prinasa aj odpovedajucu cenu. Ak budem velmi ale velmi umierneny v odhade ceny tak po 2.mil sa urcite nedostanu.

Skuste sa zamysliet ake auta si moze zakaznik kupit za 2.mil a teraz si uprimne odpoved kolko by s nich Tatra vedela presvedcit a cim aby si kupili prave ju...???

P.S. A skuste pri tom mysliet ako bezny konzument a nie ako fanusik Tatry...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 13:30

Ja myslim, ze to bude nastaveno bud pro naprosteho fanouska znacky, nebo vystredniho prachace, co si to bude moci dovolit. Ovsem i ten fanousek bude muset mit adekvatni prijem aby auto treba do 5-ti let splatil.

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa ivkej » 02 Apr 2008, 13:32

Luboš napísal:Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.
ja som taktiež toho názoru...radŠej by som bol za to keby tatra vyrábala všetko sama.....

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 02 Apr 2008, 13:42

miloš ma pravdu, teraz treba rozpocitat kolko tych zakaznikov v skutocnosti je a ci dokazu pokryt naklady na vyvoj, pripravu vyroby a nakoniec vlastnu vyrobu...

P.S, este taka drobost, ak pouziju podvozok napriklad zo SupreB bude to este Tatra???

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 13:51

Ergo_sum napísal:Takze odbyt nie je dolezity, taka doba tu uz bola :mrgreen: Luboš, kolko ludi rozmysla ako ty ak budem optimistom mozno niekolko tisic a teraz to este vyfiltruj kolko z nich ma dostatocnu kupnu silu na kupu "skutocneho" auta... Jednoducho dnesna spolocnost je konzumna ak chces ekonomicky uspiet musis sa prisposobit.

P.S. podla mna je este stale relativne dobra doba, uvidis tak o 20-30r. uz vsetky auta budu len s Chini alebo Indie :-)

Mam trochu strach, ze tvoje predpoved se splni jeste drive.....



Výrobce nejlevnějšího auta světa koupil značky Jaguar a Land Rover
Největší indická automobilka Tata Motors zaplatí 2,3 miliardy dolarů (asi 37,6 miliardy Kč) za britské značky Jaguar a Land Rover, které dosud vlastnila americká společnost Ford Motor. Firma to oznámila ve středu.

26. 3. 2008 13:15 - 26. 3. 2008 13:17 Aktualizováno - BOMBAJ
"Jsme velice potěšeni, že Jaguar i Land Rover se stanou významnou součástí naší značky," uvedla podle BBC indická automobilka.

Ford se rozhodl prodat obě značky v jednom balíku již loni v červnu. Důvodem jsou špatné hospodářské výsledky společnosti. Jaguar a Land Rover zaměstnávají přibližně 16 tisíc lidí.

Prezident Fordu Mulally věří, že oběma značkám se bude pod vedením Tata Motors dařit.

Ford koupil Land Rover od německé automobilky BMW v roce 2000. Jaguar získal v roce 1989. Loni v březnu Ford prodal za 925 miliónů dolarů značku Aston Martin.

Indická automobilka se dere do popředí zájmu zejména díky svým laciným vozům. Před několika dny představila firma na ženevském autosalonu Tata Nano, jehož cena by se měla pohybovat kolem 45 tisíc korun
Tata má i několik dalších akvizic po celém světě, plánuje rozšíření vozu nejdříve do Indie, pak Číny, jižní Ameriky, Ruska a pak přijde na řadu i Evropa.

toh, Novinky

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Apríl nebo serozní plán?

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2008, 13:57

Ergo_sum napísal:miloš ma pravdu, teraz treba rozpocitat kolko tych zakaznikov v skutocnosti je a ci dokazu pokryt naklady na vyvoj, pripravu vyroby a nakoniec vlastnu vyrobu...

No snad to nedopadne podobne jako flikovani 700....Ale snaha se velmi ceni!
Ergo_sum napísal:P.S, este taka drobost, ak pouziju podvozok napriklad zo SupreB bude to este Tatra???

Tak Tatra to bude urcite, SuperBu take nikdo nerika Volkswagen, ale duse Tatry bude z pulky pryc......

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných