moja prvá 613-3
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
moja prvá 613-3
Ahojte !
Pred pár dňami som kúpil moju prvú T613. Je to podľa všetkého 3ková kasňa ale asi 4kové vnútro. Niekto sa v nej hrabal a pomrvil čo sa dalo. Je vidieť, že je tam druhý motor lebo na ňom chýba kompresor na klímu a klíma v kasni natiahnutá je. Palubovka je tiež nejaká prerobená a vyzerá to celé strašne. Na spodku je to vyhnité ale to sa dá samozrejme spraviť, o to starosť nemám. Čo mi starosť robí najviac sú dve veci: 1. je odhnitý držiak stabilizátora v predu na ľavej strane. To by sa dalo vyvariť ale chýba tam (podľa toho čo vidím na druhej zdravej strane) guma do toho puzdra. 2. Na zadnej poloosi sú povolené také 3?4 šróby , ktoré sú našróbované na gumenom simeringu. Bol u mňa pán Kameník, ktorý tatry kedysi robil tu v BA a spomínal mi že keď sa tie šróby povoľujú znamená to že v nútry je poškodená jedna struna alebo tam vôbec nieje (už si nepametám presne). Takže môžete mi to prosím niekto presnejšie ozrejmiť a čo sa s tým dá robiť? Ďakujem za odpovede. PS: Mám ešte gaz 69 ale to je úplne o niečom inom, tam sa vyznám na 100percent , práve ho kompletne lakujem a robí sa kompletná total GO ale tatra má od toho ďaleko. Keď sa skončí oprava Gaza , púšťam sa smelo do tatry tak mi prosím Vás pomôžte.... Vďaka!
Pred pár dňami som kúpil moju prvú T613. Je to podľa všetkého 3ková kasňa ale asi 4kové vnútro. Niekto sa v nej hrabal a pomrvil čo sa dalo. Je vidieť, že je tam druhý motor lebo na ňom chýba kompresor na klímu a klíma v kasni natiahnutá je. Palubovka je tiež nejaká prerobená a vyzerá to celé strašne. Na spodku je to vyhnité ale to sa dá samozrejme spraviť, o to starosť nemám. Čo mi starosť robí najviac sú dve veci: 1. je odhnitý držiak stabilizátora v predu na ľavej strane. To by sa dalo vyvariť ale chýba tam (podľa toho čo vidím na druhej zdravej strane) guma do toho puzdra. 2. Na zadnej poloosi sú povolené také 3?4 šróby , ktoré sú našróbované na gumenom simeringu. Bol u mňa pán Kameník, ktorý tatry kedysi robil tu v BA a spomínal mi že keď sa tie šróby povoľujú znamená to že v nútry je poškodená jedna struna alebo tam vôbec nieje (už si nepametám presne). Takže môžete mi to prosím niekto presnejšie ozrejmiť a čo sa s tým dá robiť? Ďakujem za odpovede. PS: Mám ešte gaz 69 ale to je úplne o niečom inom, tam sa vyznám na 100percent , práve ho kompletne lakujem a robí sa kompletná total GO ale tatra má od toho ďaleko. Keď sa skončí oprava Gaza , púšťam sa smelo do tatry tak mi prosím Vás pomôžte.... Vďaka!
- jaro805
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 23 Máj 2007, 20:12
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
podla mna je to 613-4
Re: moja prvá 613-3
Zvlastni klimatizace. Takovou jsem jeste nevidel.Jaky to je rok?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Spíš T613-4 na dokladech T613-3. Dá se to opravit, ale přesněji Ti to težko někdo poví podle pár fotek. Ani jsi nenapsal jestli to chceš dělat sám nebo bys to raději dodavatelským způsobem. Kdyby ses rozhodl pro vlastní režii, doporučuji vlákno Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
pozrite , ja vôbec nemám ani najmenšie tušenie čo a ako takže ma nekamenujte pls scany z techničáku máte v obrázkoch. No v pláne mám teraz keď dokončím Gaz (je to časovo aj finančne veľmi náročné (piskovanie, vyváranie , gyt , lakovanie, brúsenie rámu , motor,.... ) urobiť len tie najnutnejšie veci (poloos - tie šróby ,stabilizátor ) a potom keď sa neskôr podarí nakopiť nejaké peniaze tak sa pôjde na renováciu tatry.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Je to T613-3, jednoznačně, tipuji 1989 - 1990 či 1991. Dobastlený vrchní díl přístrojové desky ze 613-4, tapecítrunky dveří, tunel mezi sedadly a zvnějšku nezbytné exteriérové úpravy (zrcátka+nárazníky), aby to vypadalo alespoň trochu jako auto z devadesátých let....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
To dokonce nemá papíry T613-3, ale T613. Hotový veterán, jen postavit na veteránské SPZ a užívat si nízkého povinného ručení
Výměnu karoserie i motoru máš uvedenou v tom TP, tak co řešíš?
Výměnu karoserie i motoru máš uvedenou v tom TP, tak co řešíš?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
1991, já to věděl . A papíry z chromky, vskutku úžasná demonstrace bordelu a nesystemovosti věhlasného kombinátu, ještě že už 10 let žádná osobní auta nevyrábí....
Re: moja prvá 613-3
Ale no tak Radku, vzdyt je to krasnej bordel, nerikej, ze ne...
Re: moja prvá 613-3
Poprve vidim technicak vypsany strojem. to je pokrok.....
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
No priznám sa že tú ku kúpe tej Tatry ma dotlačila len skutočnosť že sú to 77kové papiere a teda nemusím mať auto na žiadnych veterán papieroch aby som mal malú poistku. Pochválim sa , ročne ma výde PZP len 3015sk. Na Gaz69, ktorý mám tiež na papieroch - BA-069-LM mám poistku len 2200sk ročnú. Tatra sa mi veľmi páči ,preto som neodolal, aj Gaz keď som kupoval bol v zlom stave ale dalo sa to za dva roky dokopy a teraz bude hotový poklad z neho Z tatry časom tiež, dúfam že mi budete ochotný s tým pomôcť, spolieham na Vás páni! Prosím , vráťme sa k mojim otázkam. čo s tým stabilizátorom a s tou poloosou? Inak , je mi jasné že tá kasňa je rok 1990 a tie papiere s tým autom majú pramálo spoločné ale je to len moja výhoda.
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
inak , tapacírungy budú nové modré , predajca mi ich ešte dodatočne donesie ale tieto si aj tak nechám, nerád vyhadzujem diely z týchto starých áut , nikdy neviete čo sa niekedy hodí...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Uložení stabilizátoru vyvařit (bude to podobný zásah, jako když na otevřenou zlomenilu lípneš náplast v místě, kde to nejvíc teče), gumu má v regálu každý, kdo někdy nějaké auto vrakoval, třeba já. Loebro vyjmout, zkontrolovat zda-li je pod ním těsnění, není-li, opatřit (třeba v S.O.S Tatra), smontovat.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Někdy si fakt připadám jako bych byl jedinej, kdo má trojku na papírech z roku 1977 a zároveň platí plnou pojistku a nepídí se po tom, kde auto ,,zveteránizovat"...
Re: moja prvá 613-3
A mrzi Te to?
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
nejsi jedinýmichal heky napísal:Někdy si fakt připadám jako bych byl jedinej, kdo má trojku na papírech z roku 1977 a zároveň platí plnou pojistku a nepídí se po tom, kde auto ,,zveteránizovat"...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Ne, mít veteránskou testaci, tak bych se styděl.
Re: moja prvá 613-3
i me je to proti srsti. Mam nekolikery chromkove papiry, ale 4- ku bych na ne nedal.Nikdy!!!!! navic tech 7000 rocne rozdil je zanedbatelny k celkovemu provozu Tatry.
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
neviem či som to správne pochopil , no ja budem mať na tatre normálne originál ŠPZ , žiadne veterán ani nič podobné sa na tejto tatre NEDÁ riešiť, pretože by ma z testácie vykopli jedna radosť keďže tu nič nesedí ako má byť pri tomto type a pod. A ešte k tomu je to celé v hroznom stave ale dúfam že v priebehu mesiacov sa to nejako porobí (rovnako ako gaz) . Teraz aktuálne čakám kým mi dojdú z poisťovňe poštou zmluvy, ktoré potvrdím, zaplatím poistku, pôjdem si na inšpektorát daného okresu odkiaľ auto je vyzdvihnúť značky a malý techničák a prihlásim si auto na seba do BA a dáme tam aj nejaké tie pekné ŠPZ , napr. BA-613-niečo... potom sa začnú riešiť nutnosti , ktoré som už spomínal a až potom sa bude s autom občasne jazdiť na výlety a príležitostne robiť to a tamto....michal heky napísal:Někdy si fakt připadám jako bych byl jedinej, kdo má trojku na papírech z roku 1977 a zároveň platí plnou pojistku a nepídí se po tom, kde auto ,,zveteránizovat"...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
No je to v každém případě podvod a něco to vypovídá o charakterových vlastnostech takového člověka, ale co naděláme...? Že okrádá nějakou slovenskou pojišťovnu, to mi je šumafuk, ale že dělá s takovým krámem ostudu všem poctivým veteránistům, to už mi jedno být nemůže. Motor i karosérie byla podle čísla vyrobena v roce 1991, ale takováhle spatlanina nebude historickým vozidlem asi nikdy.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 66 neregistrovaných