Kačena
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
No a já pořád nic..... Tatra je spolehlivá a nic není potřeba.....jen jsme byli pokřtít novou tatru dobrovolným.....(naše auto je na fotu č.29) http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=9674 PS: jen by mě zajímalo to dobíjení....
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Na uvedenym linku ani jeho přilehlém okolí jsem nenašel žádnou fotku č.29... Co přesně Tě Pavle na tom dobíjení zajímá?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
ja jsem nasel pod obrazkem 44 foto, z toho na 29 je opravdu T 805 , 2x T148 a T815....
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Ok beru to... sem slepejn Díky
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Zdravím -přál bych si ,aby mi to nabíjelo na volnoběh...ale to jsem asi moc v oblacích....viděl jsem všelijaké úpravy -altík zepředu jako u 613, ale já bych chtěl něco jako alternátor přímo místo dynama.....ale je tam zezadu ventilátor-takže by to mělo mít hřídel skrz...a to asi nikde není....a i ten průměr....do větráku...
Nebo něco s tím dynamem vyvézt aby to dobíjelo i na ten volnoběh....a ne až na zvýšené otáčky....jenže z elektriky vím jen to, že to kope....
Nebo něco s tím dynamem vyvézt aby to dobíjelo i na ten volnoběh....a ne až na zvýšené otáčky....jenže z elektriky vím jen to, že to kope....
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Jé Tomku moc díky!! Já už na to koukal před lety, ale zapomněl sem už na to... Vypadá to na "Pátek". Ohromě si mi potěšil a samozřejmě pomohl. AEK jsou výborný stránky jen chvíli nefungovaly
Pokud máte někdo dobové foto vybavení 805 prosím pošlete mi je, nebo založíme nové vlákno... Na internetu je toho o 805 obecně minimum a fotky skříní téměř vůbec.
Pokud máte někdo dobové foto vybavení 805 prosím pošlete mi je, nebo založíme nové vlákno... Na internetu je toho o 805 obecně minimum a fotky skříní téměř vůbec.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pavle poslal jsem Ti soukromou zprávu
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
To, co Pavle myslíš, že nikde není, tak ono to je, vyrobil to MAGNETON Kroměříž, tuším , že ve spolupráci s Kopečnými- ti s tím objeli půl zeměkoule- byl tento vzorek vystaven na stánku Magnetonu přímo na srazu T 805, ovšem - cena byla dosti vysoká. V případě maloseriové výroby by prý cena byla přijatelnější... Jdeme do toho ? Jinak 130W je 130W a 95A je 95A . Ještě je pomoc 2x 130WPAVEL64 napísal:Zdravím -přál bych si ,aby mi to nabíjelo na volnoběh...ale to jsem asi moc v oblacích....viděl jsem všelijaké úpravy -altík zepředu jako u 613, ale já bych chtěl něco jako alternátor přímo místo dynama.....ale je tam zezadu ventilátor-takže by to mělo mít hřídel skrz...a to asi nikde není....a i ten průměr....do větráku...
Nebo něco s tím dynamem vyvézt aby to dobíjelo i na ten volnoběh....a ne až na zvýšené otáčky....jenže z elektriky vím jen to, že to kope....
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Díky za info, ale na srazu jsem se zmátořil tak leda na odpolední klid po pro......né noci,a né se dívat po stáncích...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Prohížel jsem si fotky zpět v diskuzi a na Bazališákovo autě sem taky našel pár odlišností oproti sanitě. Co všechno o svym autě Bazilišáku víš?
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
V životě jsem toho chlapa neviděl ,ale myslím si ,že toho ví hodně.....co se tater týče..ale taky jsem asi moc detailista a veteránista, tak se mi osobně více líbí tatra -jako by byla z 50tých let....
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Historii znám zhruba od roku, kdy auto začlo sloužit dobrovolným hasičům. Armádní historie mi není známa, vím , že prošlo mnoha opravami, ale co bylo ve skříni nevím. Co myslíš, že je na mém autě jiné, nebo zvláštní? Kdysi, před více než 10 lety jsem dokumentoval nádstavby- a zjistil jsem ,že vysoká skřín byla v nejméně asi 12 variantách. Už si to přesně nepamatuju, protože jsem se 8 let o T805 vůbec nezajímal.Jerry napísal:Prohížel jsem si fotky zpět v diskuzi a na Bazališákovo autě sem taky našel pár odlišností oproti sanitě. Co všechno o svym autě Bazilišáku víš?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pošli mi prosím fotku vnitřku. Podle původní fotky před renovací jsou na levym boku šoupací dvířka pod oknem. K čemu sloužili? Pokud najdeš i výsledky pátrání, tak budu rád. A asi nejen já...
Jinak sem si dnes prohlídl podrobně Techničák a vyčetl: 2.11.1976 Provedena jednotná oprava. Záruka 6 měs., 12000 km. Potom výměna motoru a na něm provedená úprava soukolí náhonu rozdělovače ocel - bronz. Pod vším je razítko AOZ Zlatovce. Měls pravdu. Nechá se o tej firmě ještě něco zjistit?
Kabely jsou PVC i ve skříni pod světlama jedině od baterie byl hadrovej, ale ten sem vyměnil, páč bylo o půser ho tam nechávat.
Jediný co mě mrzí je, že nemam původní štítek s číslem auta/podvozku. Je to někde na rouře vyražený, nebo to bylo pouze na hliníkovym štítku? V TP mam uvedeno: Č. protokolu: 376/75; přiděleno úřední číslo podvozku 5/4-114 v Jičíně 10. 10. 1975
Jinak sem si dnes prohlídl podrobně Techničák a vyčetl: 2.11.1976 Provedena jednotná oprava. Záruka 6 měs., 12000 km. Potom výměna motoru a na něm provedená úprava soukolí náhonu rozdělovače ocel - bronz. Pod vším je razítko AOZ Zlatovce. Měls pravdu. Nechá se o tej firmě ještě něco zjistit?
Kabely jsou PVC i ve skříni pod světlama jedině od baterie byl hadrovej, ale ten sem vyměnil, páč bylo o půser ho tam nechávat.
Jediný co mě mrzí je, že nemam původní štítek s číslem auta/podvozku. Je to někde na rouře vyražený, nebo to bylo pouze na hliníkovym štítku? V TP mam uvedeno: Č. protokolu: 376/75; přiděleno úřední číslo podvozku 5/4-114 v Jičíně 10. 10. 1975
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Ještě uvedu, že vozydlo bylo pořízeno od VÚ 2982 Nitra. Pokud jste tam někdo sloužil... Děkuji.
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Číslo by mělo být na rouře před zadním diferákem....aspoň u mne je
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Moje informace...PAVEL64 napísal:Číslo by mělo být na rouře před zadním diferákem....aspoň u mne je
Na Tatrach bývají výrobní čísla zpravidla na třech místech, a to přední roura na pravé straně, rám a tam bývají - bud levá strana zevnitř poblíž převodky řízení, nebo pravá strana zvenku poblíž 1. příčníku , a výrobní štítek v kabině, to se ale netýká T805. U Tatry 805 se v továrně Tatra vozidla vůbec neznačily - identifikace vozidla byla pouze na výrobním štítku v kabině u spolujezdce a číslo motoru , kabiny mají své čísla, které se nikde neuváděly ( konzola pro sedadlo, většinou levé čtyř místné čísla ) Párové díly např. dělená skřín nápravy mají párové čísla, které byly vzájemně obrobeny ale tato čísla většinou nemají nic společného s čísly výrobními. Tím, že se T805 vyrábely na různých místech vznikl i slušný chaos v číslování. Dopr. inspektoráty (když kontrolovali čísla policisté) kroutili nad tím hlavou (vyjádření výrobce-že není nikde fyzicky vyraženo číslo) a nařizovali CSAO aby vyrazily výrobní číslo. Tak se u spousty aut na různých místech objevily výrobní čísla ...
Re: Kačena
S fotkou je problém, protože interier nemám tak vyfocený, aby to bylo vidět- byl jsem rychlý a nestačil fotit, ale jedná se o standartní díru pro kabely s šoupacím plíškem a vevnitř textilní rukáv na utěsnění.To je asi jediná věc, která ukazuje na to, že to není sanita, nebo napadá tě ještě něco ? No a divím se tomu, jak dlouho Ti trvalo, než jsis pořádně přečetl velký techničák... a zjistil co je to auto zač . Jinak tuším ,že ten závod pořád funguje- ale jestli Ti tam řekne někdo něco k opravám auta před 30 ti lety... nevím.. A pohon rozdělovače - tak to má být, když dáš obě kola železné- tak najedeš pár stovek km- a ohlodají se tak, že ti to přeskocí...Jerry napísal:Pošli mi prosím fotku vnitřku. Podle původní fotky před renovací jsou na levym boku šoupací dvířka pod oknem. K čemu sloužili? Pokud najdeš i výsledky pátrání, tak budu rád. A asi nejen já...
Jinak sem si dnes prohlídl podrobně Techničák a vyčetl: 2.11.1976 Provedena jednotná oprava. Záruka 6 měs., 12000 km. Potom výměna motoru a na něm provedená úprava soukolí náhonu rozdělovače ocel - bronz. Pod vším je razítko AOZ Zlatovce. Měls pravdu. Nechá se o tej firmě ještě něco zjistit?
Kabely jsou PVC i ve skříni pod světlama jedině od baterie byl hadrovej, ale ten sem vyměnil, páč bylo o půser ho tam nechávat.
Jediný co mě mrzí je, že nemam původní štítek s číslem auta/podvozku. Je to někde na rouře vyražený, nebo to bylo pouze na hliníkovym štítku? V TP mam uvedeno: Č. protokolu: 376/75; přiděleno úřední číslo podvozku 5/4-114 v Jičíně 10. 10. 1975
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Já měl ve skříni i v instalaci hadráky (dráty) a všechny putovaly ven.. Ve skříni jsem měnil téměř všechny sololity- byly proražené, dával jsem do stěn 5cm polystyrén (supr izolace proti tomu skládanému térovému papíru) , měl jsem v podlaze i díry po výfukovém topení, to už tam ale nebylo.. a držáky lůžek byly vidět (pod sololitem) Netuším k čemu to auto bylo, kamna tam kdysi byly- přikládání zvenku pod šoupacím plechem. Díry na to doktorské sedátko tam taky byly- dokonce tam trčely i šrouby.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak vypadá razítko z Trenčína? Jinak ten plech, kde mám ten průvlak na kabely (má to každý radiovůz) tak ten plech je origo jeden kus odshora až dolů bez lišty, ale jak to uhnilo ( A ŽE TO HNILO!!! ), tak to nadstavovali jak se dalo. Ted mám za těma šoupacíma dvířkama přípojku 220V (zastrčku) na nabíječku a přímotop.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných