Kačena

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa joseph » 02 Feb 2008, 19:31

LPG do Tatry 805?Prečo nie,akurát v dnešnej dobe nenajzdíš toľko KM,aby to bolo vôbec rentabilné...Tatra 805 je sice fajn ale je to aj 805 porúch na sto km.Je dosť problém aby to ako tak solídne chodilo na benzín a nie riešiť predohrev plynu,kolísajúci voľnobeh a milion iných problémov.Na fotke je jedna T 805,po profesionálnej prestavbe na LPG.Naštastie nezhorela celá...
Prílohy
t805_07.jpg
t805_07.jpg (23.69 KiB) 8313 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Feb 2008, 20:54

Když sem k tomu fotu četl článek, tak tam o LPG nepadlo ani slovo, ale bylo to po cestě se zablitym a netěsnym motorem (tekl benzín od karburátoru). Bejt to od LPG tak snad ani ta budka nebude na autě, ale kdesi daleko.... Plyn nehoří, ale tvoří třaskavou směs :!:

Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa joseph » 02 Feb 2008, 20:59

je tam napísane technická závada na palivovom systéme...

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa bazilisak » 02 Feb 2008, 22:39

joseph napísal:je tam napísane technická závada na palivovom systéme...
Doufám, že mi pán Joseph odpustí... Za motorem na P straně (samozrejme ve směru jízdy)vidím lpg směšovač.. je to tak?
Prílohy
t805_14.jpg
t805_14.jpg (24.19 KiB) 8224 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa bazilisak » 02 Feb 2008, 22:49

Jerry napísal: Plyn nehoří, ale tvoří třaskavou směs :!:
Doufám ,že doma nemáte plynový sporák . Vařit totiž na třaskavé směsi musí být hodně nepříjemné.. :lol:
Jerry ber to v pohodě. Vím že máš pravdu. :wink: Viděl jsem totiž několik roztrhnutých filtrů vzduchu od toho jak si motor střelil do karbecu při jízdě na lpg...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 03 Feb 2008, 05:22

Ano... V tom článku sem se nedočetl o LPG. Jen ta závada mi přišla na benzín a foto sem neprohlížel tak pozorně... Ani auto sem ve skutečnosti neviděl, je to moje doměnka, na plynu sme vařili, ale ten systém byl zařízen na směšování plynu a vzduchu a ne na hromadění plynu a v určité koncentraci k výbuchu...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 03 Feb 2008, 11:17

Tož dodávam fotos, jak sem sliboval.
Prílohy
DSCF7983P.jpg
DSCF7975P.jpg

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa bazilisak » 10 Feb 2008, 19:11

Na horním obrázku vidět , jak je na výfukovém potrubí usmažený olej.. a černé gumičky na odpadech z hlav,
na spodním obrázku vidět z Tatry 603 těsnění pod ventil. víky , rovněž rozdělovač , a indučka .

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 10 Feb 2008, 22:15

Origo cívku nemám, rozdělovač už je nasazenej původní. Motor tak necham, na rozebrání a osazení původníma dílama je čas, hlavně se mi ulevilo od toho až místama tří centimetrovýho nánosu oleje a prachu. Až budu mít motor venku z auta, tak mu poskytnu náležitou péči. :wink: Nemám moc času a při autě strávim maximálně 6 hodin za týden (což není tměř nic), chci to uvést do stavu pro provoz (čistej a seřízenej motor a vše na autě funkční) a aby to prošlo bezproblému technickou.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa ladis » 11 Feb 2008, 11:10


Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 11 Feb 2008, 19:50

Díky Ladisi za link, ale z nebízených částí jsem usoudil pouze obtížnou skladovatelnost a minimální využití... Tak je to tu pro ostatní. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
martin b.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa martin b. » 11 Feb 2008, 22:56

Jerry, víš jak mně štve, že sme se neprojeli na kačeně! Škoda že si nepočkal s tím čistěním. :( :(

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 11 Feb 2008, 23:00

To by sis moc nepomohl... primerně sem to rozebíral kvůli výměně zadřenejch ložisek na vstupní hřídeli. :cry: Ale už je to celý a v pátek začnu strojit a v sobotu s ní možná i hnu... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
martin b.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa martin b. » 11 Feb 2008, 23:02

A dělal si na ni v sobotu ještě něco? Nebo si si dal oraz. :P

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 11 Feb 2008, 23:21

poklidil sem po garáži a vyrovnal si trubičky od paliva a oleje, pak sem dodělával ty rozdělovače.

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa bazilisak » 17 Feb 2008, 20:33

zdar Jerry , tak již máš jasno o tom LPG ? Vidíš to na vodní nebo olejový výhřev směšováku ?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 18 Feb 2008, 19:53

Pokud ho tam dávat budu, tak to necham na firmě, co mi to bude montovat, pokud si budu moct vybrat, tak ohřev olejem. Zatím to vypadá na 1000 km / rok. Tudíž zůstávam na benzínu, ještě to auto neni hotový a plyn by komplikoval práce a montovat ho na neseřízenej motor je blbost.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 09 Mar 2008, 01:06

Tak sem dneska po delší době zařádil na stroji a už je to provozuschopný. 8) Sic byl problém po 3 něsících nastartovat, což má na svědomí proražená cívka a 2 nepálící svíčky... Ale sem rád, že tu zas počasí přeje a příští tejden už bych jí mohl skovat do haly. Ještě seřídim ventily, vyměnim cívku a doladim předstih...

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa bazilisak » 11 Mar 2008, 19:45

Jerry napísal:Tak sem dneska po delší době zařádil na stroji a už je to provozuschopný. 8) Sic byl problém po 3 něsících nastartovat, což má na svědomí proražená cívka a 2 nepálící svíčky... Ale sem rád, že tu zas počasí přeje a příští tejden už bych jí mohl skovat do haly. Ještě seřídim ventily, vyměnim cívku a doladim předstih...
V ůnoru mi propadla technická , nedávno jsem koupil jedno z dostupných pneu, obul jsem ho, seřídil jednu stranu ventilů a dnes jsem to po dlouhém čase stání venku postavil do stodoly. Tam jí bude nejlíp...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kačena

Príspevok od užívateľa Jerry » 16 Mar 2008, 00:45

Dnes jsem opět poskočil o míli vpřed. Auto je nastrojený, motor seřízenej (až na drobný odchylky). Udělaná je i nová napájecí soustava, tedy kabely od baterie ke startéru a kostra na rouru (oproti původní, která končila na oplechování skříně a pak si proud lezl cestou necestou až ke startéru a dynamu) Kabely jsou 35mm^2 a jsou na nich nalisovaný měděný očka, kabel od + polu baterije už nekončí na oplechování ale přímo na rouře :!: Ještě uvažuju o odpojovači... Véééééééélikej dík patří ještě jednou Ladisovi za navedení na správnou literaturu, díky níž jsem si dovedl ono zatracované dynamo k dokonalosti a dobíjí. Funguje nad moje očekávání, do baterie začne ládovat energii již při necelých 1500 ot/min a to na hodnotě 8 - 9 A, kontrolka zhasíná při 1100 otáčkách. 8) Je toho ještě moc... ale už to poslouchá a dá se s ní jezdit aniž by trucovala, nebo dokonce protestovala :lol: Za nefotodokumentaci se omlouvám, ale nějak mi chyběla další čistá ruka, zítra se pokusím odchytit pár fotek.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní