Podle mně je Speciálů nesrovnatelně méně než chromek (tak 1 : 5). A nejen pěknou chromku,ale skoro každou pěknou Tatru aby pohledal.....radek napísal:Koukám, ze Speciááálů se stává těžká tuctovka, stojí na každém rohu. Zato pěknou chromku aby člověk pohledal....
T 613 Special
Re: T 613 Special
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Svět už ji dávno objevil, vždyť je to jedna z nejstarších automobilek světa a ta auta jsou konstrukčně zajímavá, atraktivní, vzácná a vyhledávaná.Ergo_sum napísal: ... (Tatra je velmi specificka znacka ktora je popularna v podstate len v Ceskoslovensku, svet ju bude objavovat len tazko. Problem Tatry je aj v tom ze Cechoslovak asi nikdy nebude ochotny zaplatit "velku" sumu za podobne auto a skor investuje do svetovo znamej znacky).
A vysledok, postupne tieto "inveticie do buducnosti" skoncia na srotovisku kde vlastne bez renovacie patria uz dnes
Jak to tak poslední léta sleduju, tak právě hlavně Čechoslovák je ochoten za některý ten i kus i v zoufalém technickém stavu pustit nejtlustší balíček bankovek. Můžeme se bavit, zda je to opravdu jen pro lásku k domácí značce nebo nutnost do jisté míry akceptovat ve světovém obchodě neobvykle extrémní vychcanost československých překupníků, ale tohodle fenoménu si nelze nevšimnout.
Re: T 613 Special
Ne. Veteráni jsou v zemi výrobce vždy žádanější a proto se např. za Tatry u nás platí víc. Jasným příkladem je Tatra 97 prodaná na Rakouském E-bayi před měsícem za směšných 7400 euro.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Veritas super omnia vincitmiloš bukáček napísal:Errare humanum estErgo_sum napísal:Najitel tohoto "klenotu" na kolesach ale zabuda ze cenu urcuje trhova rovnica ponuka/dopyt. Dopyt nebude zasadnym sposobom stupat (Tatra je velmi specificka znacka ktora je popularna v podstate len v Ceskoslovensku, svet ju bude objavovat len tazko. Problem Tatry je aj v tom ze Cechoslovak asi nikdy nebude ochotny zaplatit "velku" sumu za podobne auto a skor investuje do svetovo znamej znacky).
A vysledok, postupne tieto "inveticie do buducnosti" skoncia na srotovisku kde vlastne bez renovacie patria uz dnes
Re: T 613 Special
Ale to my zde přítomní neposoudíme.A popravdě v našem státě tomu ani za mák nevěřím.
Re: T 613 Special
Ergo, já myslím, že poučky o nabídce a poptávce se dají bezpečně aplikovat na věci, kterých se obchoduje hodně. Pokud jde o obchodování s autem, kterého se dochovalo pár desítek kusů a neobchoduje se denně, tak zde tyhle poučky silně deformují emoce, chutě, nálady a ono chybné uvažování jednotlivců. Ty deformace už vidíš jenom na tom uvažování typu "že on to raději neprodá a nechá to hnít".
Re: T 613 Special
Proč deformace? Nepotřebuje peníze, nezabírá mu to místo, pojistku neplatí, koneckonců má toho svého nadějného veterána rád,může k němu mít vzhledem k minulosti osobní vztah a do budoucna plánuje rekonstrukci (o tom jestli proběhne mohou vznikat pochyby,ale na situaci to nic nemění).
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Mně se zdá, že A.T. se k jakékoliv "deformovanosti" majitelů nijak nevyslovil. IMHO píše o deformacích pouče o trhu. Něco jsem nepochopil dobře?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: T 613 Special
Nejhorší jsou trpaslíci a hned po nich následují deformovaní majitelé zubem času značně zdeformovaných veteránů.
Re: T 613 Special
Ani já ne.ziza napísal:Mně se zdá, že A.T. se k jakékoliv "deformovanosti" majitelů nijak nevyslovil.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
miloš, podla teba je normalne "vrak" skladovat na verejnom mieste (na tej fotke je to jednoznacne verejne miesto)? Ak chodis po EU tak dobre vies ze nieco podobne tam nie je mozne, uz davno by ten "klenot" skoncil v lise a majitel s poriadnou pokutou...
Ak chce niekto skladovat podobne "investicie do buducnosti" tak nech to robi na sukromnom pozemku, pripadne v prenajatej garazi. To plati pre vsetky znacky bez vynimky aj Mercedesu!
Ak chce niekto skladovat podobne "investicie do buducnosti" tak nech to robi na sukromnom pozemku, pripadne v prenajatej garazi. To plati pre vsetky znacky bez vynimky aj Mercedesu!
Re: T 613 Special
Normální to není a ani jsem nic takového nepsal.O liknavosti Obecních úřadů a policie debatovat myslím nebudeme,že?
Re: T 613 Special
A neboť většinu času z roku žiji v zemi zakládajícího člena EU tak o tom vím též svoje. Nevidím větší rozdíly s ČR.
Re: T 613 Special
Nějak si nerozumíme. Ziza myslím pochopil správně, že jsem vůbec nehodnotil majitele. Myslím si, že každý majitel si se svým speciálem může udělat co chce. Reagoval jsem na Erga a jeho tvrzení o "trhovej rovnici ponuka/dopyt".miloš bukáček napísal:Proč deformace? Nepotřebuje peníze, nezabírá mu to místo, pojistku neplatí, koneckonců má toho svého nadějného veterána rád,může k němu mít vzhledem k minulosti osobní vztah a do budoucna plánuje rekonstrukci (o tom jestli proběhne mohou vznikat pochyby,ale na situaci to nic nemění).
Re: T 613 Special
V podstatě jsem Ti to svým příspěvkem potvrdil, pouze mi to nepřipadá jako deformace, ale jako přirozený jev.Přirozeně, že pro člověka neznalého věci a poměrů ( např. Ergo) je to velmi nepochopitelné.
Re: T 613 Special
Mluvil jsem o teorii trhu postavenou na fenoménu nabídka/poptávka, o které zde Ergo psal, že určuje cenu speciálů. Chtěl jsem mu napsat, že to tak docela není pravda. Tato teorie je podle mého založena na tom, že onoho zboží je takové množství, že toto množství lze považovat téměř za spojitou funkci a že se mezi jednotlivými kusy tohoto zboží nerozlišuje. V případě trhu se speciály však toto neplatí, teorie nabídky/poptávky je deformována právě tím, že: 1. speciály se obchodují příležitostně, v kusovém množství a 2. každý je trochu jiný, svým způsobem unikátní (a to nejenom provedením, ale i stavem, nebavíme se zde o nových výrobcích, ale o výrobcích s různým stupněm opotřebení) a tato unikátnost je navíc každým člověkem vnímána zcela jinak.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Dnes se opět vytvářely mity kolem Speciála a to veřejně v televizi.
Koukněte se sem. Stojí to za to.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/08 ... -styl.html
Koukněte se sem. Stojí to za to.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/08 ... -styl.html
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
tiež som čumel ..603-1 pepa napísal:Dnes se opět vytvářely mity kolem Speciála a to veřejně v televizi.
Koukněte se sem. Stojí to za to.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/08 ... -styl.html
že 110 vyrobených a dochovalo sa 10
a zbytok dali znicit ..
musi je***ť , by ma zaujímalo z koho hlavy to bolo .
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Asi začnu pátrat po dochovaném Speciálu s neprůstřelnýma sklama .
Re: T 613 Special
To video -Pěknej Mercedes suv.....řidič Special- To jsou blafy ..ten řidič snad neví co osluhuje když tohle plácá....jo a motor pro ucho znalce ,,hulila mu levá strana... jinak Ministerstvem pár T613 zbořenejch jinak ostatní rozprodáno
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných