Jesenný Tatra Power Mini Meeting
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Jesenný Tatra Power Mini Meeting
Sezóna sa pomaly chýly ku koncu. V minulosti bolo milým zvykom organizovanie tzv. mini-meetingov, krátkych a narýchlo zvolaných stretnutí niekoľkých účastníkov, ktoré sa spravidla konali niekde na parkovisku, a v chladnejšom období skončili v kaviarni, alebo na spoločnej večeri.
Voľne nadväzujúc na túto tradíciu sa bude konať v sobotu 27.10. v Bratislave mini stretnutie tatrovákov spojené s meraním výkonu ich vozidiel na skúšobnej valcovej stolici.
V súčasnosti sa ešte upresňuje program, ako aj dohaduje zľava za odbrzdenie jednej Tatrovky v rámci akcie. Predpokladaná cena za jedno vozidlo sa bude pohybovať okolo 800,- Sk - bude ešte upresnené. Platiť sa bude na mieste prevádzkovateľovi brzdy.
Počet aktívnych účastníkov (t.j. s požiadavkou na odbrzdenie vozidla) je limitovaný kapacitou brzdy, horná hranica je okolo 10 vozidiel, čo by sa malo dať stihnúť do 4 hodín. Meranie väčšieho počtu vozidiel by bolo už asi únavné, teoreticky však možné je. Počet účastníkov bez požiadavky na odbrzdenie vozidla obmedzený nie je.
Výstupom z merania bude graf priebehu dynamických charakteristík motora (výkon na kolese, výkon na hriadeli motora, priebeh krútiaceho momentu), ako aj priebeh výška strát v hnacom mechanizme.
Akcia sa bude konať aj v nepriaznivom počasí.
Ďalšie podrobnosti tu budú včas uverejnené - začiatok stretnutia predpokladám okolo 9:30 niekde v Bratislave na parkovisku, odkiaľ sa presunieme do areálu, kde budú vozidlá merané.
Predpokladom účasti vozidla na meraní je jeho dobrý technický stav, nakoľko pri meraní sa krátkodobo prevádzkuje na hranici svojich možností.
Takže - ak je záujem o účasť na takejto akcii, môžete mi svoju účasť záväzne potvrdiť na
ondrej.ertl@gmail.com
Voľne nadväzujúc na túto tradíciu sa bude konať v sobotu 27.10. v Bratislave mini stretnutie tatrovákov spojené s meraním výkonu ich vozidiel na skúšobnej valcovej stolici.
V súčasnosti sa ešte upresňuje program, ako aj dohaduje zľava za odbrzdenie jednej Tatrovky v rámci akcie. Predpokladaná cena za jedno vozidlo sa bude pohybovať okolo 800,- Sk - bude ešte upresnené. Platiť sa bude na mieste prevádzkovateľovi brzdy.
Počet aktívnych účastníkov (t.j. s požiadavkou na odbrzdenie vozidla) je limitovaný kapacitou brzdy, horná hranica je okolo 10 vozidiel, čo by sa malo dať stihnúť do 4 hodín. Meranie väčšieho počtu vozidiel by bolo už asi únavné, teoreticky však možné je. Počet účastníkov bez požiadavky na odbrzdenie vozidla obmedzený nie je.
Výstupom z merania bude graf priebehu dynamických charakteristík motora (výkon na kolese, výkon na hriadeli motora, priebeh krútiaceho momentu), ako aj priebeh výška strát v hnacom mechanizme.
Akcia sa bude konať aj v nepriaznivom počasí.
Ďalšie podrobnosti tu budú včas uverejnené - začiatok stretnutia predpokladám okolo 9:30 niekde v Bratislave na parkovisku, odkiaľ sa presunieme do areálu, kde budú vozidlá merané.
Predpokladom účasti vozidla na meraní je jeho dobrý technický stav, nakoľko pri meraní sa krátkodobo prevádzkuje na hranici svojich možností.
Takže - ak je záujem o účasť na takejto akcii, môžete mi svoju účasť záväzne potvrdiť na
ondrej.ertl@gmail.com
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
organizujem testovanie na brzde lebo mám pre to svoje dôvody a rátam s tým, že to osloví iba málo ľudí - tak je to aj plánované a ani nie je možná väčšia účasť, na pokec popri tom však bude času viac, ako dosť,
ak chce niekto zorganizovať stretnutie iba na pokec, môže to urobiť hocikto a hocikedy - nik mu v tom predsa nebráni - ja sa však pri organizovaní takéhoto stretnutia realizovať nechcem...
ak chce niekto zorganizovať stretnutie iba na pokec, môže to urobiť hocikto a hocikedy - nik mu v tom predsa nebráni - ja sa však pri organizovaní takéhoto stretnutia realizovať nechcem...
Re: Jesenný Tatra Power Mini Meeting
Zdá sa, že i stará škola (viď diskusiu "zháňam") má medzery v učive 1. stupňa ZŠ. Tam sme sa učili, že sloveso sa píše na konci s "i" + že slovo "chýliť sa" je jazykový nezmysel (výmysel).ondrej napísal:Sezóna sa pomaly chýly ku koncu...
Správne znenie vety: Sezóna sa pomaly schyľuje ku koncu.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
no dobre, ale teraz prosím už späť k téme - ak chcete gramatické debaty, založte si vlastné vlákno...
ak bude mať niekto záujem o pokyny na prípravu vozidla nebudem ich písať sem, ale ich pošlem priamo záujemcom na e-mail,
začiatok akcie prispôsobíme počtu záujemcov tak, aby sme boli zhruba na obed hotoví, čím menej ľudí, tým neskôr možno začať
ak bude mať niekto záujem o pokyny na prípravu vozidla nebudem ich písať sem, ale ich pošlem priamo záujemcom na e-mail,
začiatok akcie prispôsobíme počtu záujemcov tak, aby sme boli zhruba na obed hotoví, čím menej ľudí, tým neskôr možno začať
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Michal Heky - nemám najmenšiu chuť písať sem nejaké podrobnejšie informácie len preto, aby poskytli priestor na pochybnú sebarealizáciu niektorým indivíduám, myslím, že to pochopíš...
a aj preto si rozmyslím, koho na mnou organizovanú akciu priberiem, možno prebehne len vo veľmi úzkom uzavretom kruhu
a aj preto si rozmyslím, koho na mnou organizovanú akciu priberiem, možno prebehne len vo veľmi úzkom uzavretom kruhu
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Minimálně by měl bejt čistej motorovej prostor, aby se technik nezadělal až bude připojovat MP. Vůz ve správném technickém stavu (neshnilý nosníky a prahy, drží na nich úchyty na přikotvení vozidla), motor by nemusel prosakovat provozní náplně a výfuk bez děr, není totiž technikovi příjemný poslouchat řev motorů v hale čtvrt dne. Ikdyž někdo se toho nemůže nabažit.
To sou dle mého zdravého rozumu fakt základní vstupní podmínky (pro jakýkoli auto) před najetím na brzdu a bezpečný prodělání testu. A s Ondřejovi rozumím, proč má takový přístup, jde tam totiž o bezpečnost.
To sou dle mého zdravého rozumu fakt základní vstupní podmínky (pro jakýkoli auto) před najetím na brzdu a bezpečný prodělání testu. A s Ondřejovi rozumím, proč má takový přístup, jde tam totiž o bezpečnost.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní