rozmery 613-1
V souladu s dnešními předpisy musí být výrobní číslo vyraženo na bloku motoru!!,bez vyjímek...což T613 nesplňuje,holt blok neni vidět..co dnes spousty proškolených (nad)- techniků specialistů na STK ani nevíLuboš napísal:Ten motor se označoval prostě T613, T613E atd. jsou už odvozené verze. Výrobní číslo vyražené na štítku a karburátory DDSR měly jen motory někdy do roku 1976, později byly osazovány modernější karburátory EDSR a výrobní číslo, konečně v souladu s předpisy, bylo vyráženo přímo na motor.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
No to je mi jasne. Precti si to znovu. Mel jsem na mysli long/short, strikacka/karbec, 4q/5q . . . s různými diferenciály.Luboš napísal:Počkej Edo, to nějak přeháníš. K dosažení převodového poměru 1:3,15 je potřeba 13/41 zubů, pro poměr 1:3,909 pak 11/43 zubů, dohromady to míchat samozřejmě nejde...
BTW. má někdo zkušenost s 5q a 3,9 diferákem? v SOS mají nové 3,9 a někdo mi říkal že by to zkusil s novým 3,9. Myslím, že se to bude moc točit na dálnici.
Diky Jerry, tak to potom na 3.15 je rozbiehanie na jednotke je ako na 3.909 na dvojke ???Jerry napísal:Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem
- Lukáš_613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí - Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Jerrymu
Jerrymu: Dik za odpoved. to s tym zrychlenim som myslel obrazne. tym lepsim zaberom mate na mysli lesiu akceleraciu ??
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Ak chces pribliznu rychlost, tak som na to kedysi spravil jeden skriptik - http://www.t613.sk/v2/index.php?wiew=html/rychlost.php
Inak su tusim uvedene rychlosti na jednotlive prevody pri 1000 ot. aj v servisnej prirucke, len uz neviem v ktorej.
Inak su tusim uvedene rychlosti na jednotlive prevody pri 1000 ot. aj v servisnej prirucke, len uz neviem v ktorej.
- Lukáš_613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí - Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: rozmery 613-1
vyrabali sa aj long verzie chromiek???
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: rozmery 613-1
Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála.
- Lukáš_613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí - Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: rozmery 613-1
Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála.
Re: rozmery 613-1
Chomkový long Byl tréning na prodloužení karoserie pro připravovaného speciála..special pišel trochu později...Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála.
Re: rozmery 613-1
takhle vypadla Tatra 613L (Lux Long)
Re: rozmery 613-1
snad se v tom bordelu T613 dá trošku vyznat
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných