rozmery 613-1

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Lukáš

rozmery 613-1

Príspevok od užívateľa Lukáš » 17 Aug 2007, 16:47

Ake su rozmery t613-1??? A aj nejake hodnoty okolo 613-1.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 17 Aug 2007, 17:43

ked spravis tri kliknutia mysou, urcite ich najdes aj na tejto stranke

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 17 Aug 2007, 17:46

rozmery su rovnake u vsetkych kratkych modelov

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 17 Aug 2007, 19:04

tomas napísal:rozmery su rovnake u vsetkych kratkych modelov
Platí Pouze pro chromkové modely 613-1 613-2. :idea: jestli máš na mysli 613-1 (chromlovej long) tak tam jsou rozměry taky jiný cca o 15 cm delší u origo prototypů vignale taky jiný..a u plast. 613 modelů rovnako jiný (holt ty plastový nárazníky):wink: takže vem metr a měř :D

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Aug 2007, 09:07

vasa, sak ale on chcel 613-1, taka vlastne nebola, ale dajme tomu, ze 613. Nenapisal Vignale a uz vobec nenapisal long :)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 18 Aug 2007, 10:06

tomas napísal:vasa, sak ale on chcel 613-1, taka vlastne nebola, ale dajme tomu, ze 613. Nenapisal Vignale a uz vobec nenapisal long :)
To bylo obrazně...a všeobecně..pro informaci..jak každý myslí že jsou rozměry stejný :wink: chromkovej long byl :idea:

Lukáš

odpoved

Príspevok od užívateľa Lukáš » 18 Aug 2007, 17:07

Na tejto stranke som nasiel rozmery iba 613 novsich modelov. mam aj uzivatelsku prirucku trojky aj stvorky. potrebujem rozmery jednotky chromky ( dlzka, sirka, vyska, spotreba...). Ak mate niekto uzivatelsku prirucku jednotky prip. dvojky a mate ju naskenovanu, prosim vas ozvite sa mi(Lukas.Ries@yahoo.com). S om aj zaregistrovany na tatraportali ale este mi neprisiel aktivacny kluc, co som si zmenil email.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 18 Aug 2007, 18:02


Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Aug 2007, 20:47

Zkus to na mých stránkách t613.wz.cz, někde tam tyto parametry pro první jedničky budou.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 18 Aug 2007, 22:18

když nedokážeš kliknout tak mrkni do obrázku :lol:

Lukáš

dik

Príspevok od užívateľa Lukáš » 19 Aug 2007, 10:15

Vasa 26 diky ta tvoja je predlzena verzia alebo co ??? 613cky co som pozeral maju 5000mm. diky za tvoju stranku

Lukáš

Príspevok od užívateľa Lukáš » 19 Aug 2007, 11:03

pozrel som stranku vasa26 bolo tam ze motor je s diferencialom 3.909. Volada vo fore som cital ze su motory aj s 3.15 a 3.54. V com sa to lisi ???? dik.
Vite niekto ako dlho trva kym mi bude poslany aktivacny kluc ,????

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 19 Aug 2007, 11:33

chromka long :shock:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 19 Aug 2007, 11:39

Další překrásná Fotka Chromkového longu je v této knize ale to si dobádejte... :lol: já se kochám :wink:

Lukáš

Príspevok od užívateľa Lukáš » 19 Aug 2007, 15:46

pozrel som stranku vasa26 bolo tam ze motor je s diferencialom 3.909. Volada vo fore som cital ze su motory aj s 3.15 a 3.54. V com sa to lisi ???? dik.
Vite niekto ako dlho trva kym mi bude poslany aktivacny kluc ,????

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 19 Aug 2007, 17:45

Třeba ti ho nikdo nepošle, když budeš tak otravný ;-)

Stálý převod je zaměnitelný jako celek, tj. každý může použít takový jaký mu vyhovuje. Když si fórum přečteš pozorněji, zjistíš, co můžeš od kterého převodu čekat a kam se který obvykle montoval. Moc nechápu na co se ptáš, přehled Radka Žáčka je poměrně vyčerpávající...

T613-1 jako typ neexistuje, pravděpodobně myslíš T613. Tam se montoval motor T613 - bájný motor se štítkem ;-). Karburátory DDSR, nenažrané časování, stálý převod 3.909. Žere, ale jede :-)

Lukáš

Príspevok od užívateľa Lukáš » 19 Aug 2007, 19:31

ladis dik za information. Ten mail som si zmenil davnejsie. Asi zabudli na to alebo co. Ten motor co si spomynal mal dake oznacenie ?? Som volade nasiel ze boli motory E, E1 a taketo oznacenia

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Aug 2007, 19:39

Ten motor se označoval prostě T613, T613E atd. jsou už odvozené verze. Výrobní číslo vyražené na štítku a karburátory DDSR měly jen motory někdy do roku 1976, později byly osazovány modernější karburátory EDSR a výrobní číslo, konečně v souladu s předpisy, bylo vyráženo přímo na motor.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 19 Aug 2007, 19:43

diferenciály 3,9 se dávali od počátku výroby (17/100) typy T613-1
potom přišly ekonomičtější karburátory a časování (15/100) E1 T613-2
A diferenciály 3,15 T613-2 i T613-3, T613-4
Pro vstřikové motory se uvažovalo o dif. 3,54. Několik jich asi je, ale vesměs se osazovali 3,15.

Zjednodušeně:
3,9 - 3,15
nejrychlejší - nejpomalejší zrychlení z 0-100 u dvou imginárních zcela totožných motorů s totožnými převody.
V kombinci různých karburátorů, převodovek, karoserii se to chová samo různě.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Aug 2007, 19:50

Počkej Edo, to nějak přeháníš. K dosažení převodového poměru 1:3,15 je potřeba 13/41 zubů, pro poměr 1:3,909 pak 11/43 zubů, dohromady to míchat samozřejmě nejde... :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných