Jak se rozpozna T30 od T52 a T54
Sanitní Tatra 30
Sháním fotografie sanitního vozu Tatra 30,který byl dodán do Rakovníka.
Tatra 30/52
Zdravím pánové, už ste někdo přišel na to, jak to teda bylo s tím modelem 30/52? Pokud se nemýlím tak v muzeu Tatry je jedna žlutá, ale nějak mi nejde do hlavy ta karoserie s rokem výroby....
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
V muzeu se jedná o vůz "postavený" v 70tých letech.
Karoserie není zhotovena ve fabrice, nýbrž nezjištěnou karosárnou...
Tento vůz jsem také řešil s muzejním mechanikem a ten mi říkal, že karosérie byla posazena na "volný" podvozek, který tam kdysi měli.
Jinak typ T-30/52 byl skutečně vyráběn.
Řekl bych, že v letech 1931/1932.
Karoserie není zhotovena ve fabrice, nýbrž nezjištěnou karosárnou...
Tento vůz jsem také řešil s muzejním mechanikem a ten mi říkal, že karosérie byla posazena na "volný" podvozek, který tam kdysi měli.
Jinak typ T-30/52 byl skutečně vyráběn.
Řekl bych, že v letech 1931/1932.
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Typ T-30/52 se vyráběl jak ve verzi kabriolet, tak i limuzína...
Karosérie zůstala z T-30, změna proběhla pouze na podvozku.
Je to vlastně podvozek s mechan. brzdama ( T-30 ) a s motorem 1910 ccm ( T-52 ).
Z jednoho zdroje mám informaci, že vyrobilo cca 98 kusů ( všech karosářských verzí ).
Jedná se vlastně o přechodový model mezi T-30 a T-52.
Z fotografie se to dost dobře poznat nedá.
Křížením typů v dobách minulých mohl vzniknout model T-12/30 atd...
Karosérie zůstala z T-30, změna proběhla pouze na podvozku.
Je to vlastně podvozek s mechan. brzdama ( T-30 ) a s motorem 1910 ccm ( T-52 ).
Z jednoho zdroje mám informaci, že vyrobilo cca 98 kusů ( všech karosářských verzí ).
Jedná se vlastně o přechodový model mezi T-30 a T-52.
Z fotografie se to dost dobře poznat nedá.
Křížením typů v dobách minulých mohl vzniknout model T-12/30 atd...
Tatra 30/52
Dík za info, já sem stačil zjistit jenom, že se vyráběla 1929 – 1931 a že jich bylo 94 kusů.
Tatr 30
Tady vam posilam fotku moji originalni Tatry 30 z roku 1930 : http://www.people.freenet.de/Schulzahnarzt/tat2001.jpg
pozdrav
pozdrav
Nedávno byla také na prodej tato velmi zachovalá T-52
(více foto je zde: http://veterani.webovastranka.cz/wiki/52/114 )
(více foto je zde: http://veterani.webovastranka.cz/wiki/52/114 )
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54
Na první pohled čtyřstopák s vytříbenou geometrií
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54
Jarda: No, takhle z malé fotky to vypadá na Tatru 12. Nejde vidět na matku př. kola.
Kapota je T-12. Př. blatníky dopasované asi z Áčka.
Jinak valníček, kterých bylo a jezdilo XYZ kusů........ Všechny jsou, ale od Sodomky .
Kapota je T-12. Př. blatníky dopasované asi z Áčka.
Jinak valníček, kterých bylo a jezdilo XYZ kusů........ Všechny jsou, ale od Sodomky .
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54
Jinak pro čtenáře tohoto vlákna: ŘADU MYŠLENEK BYCH V TOMTO VLÁKNĚ POOPRAVIL.... S POSTUPEM ČASU JSEM NAČERPAL A ZJISTIL NOVÉ INFORMACE.... .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných