Prosím o radu a pomoc...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... .
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
No tak dobře, ale já měl T613 která taky pár měsíců stála a ta brzdila úplně skvěle, jen škoda že byla tak shnilá...Že místo plechové podlahy byl jen laminát a gumoasfalt...radek napísal:Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... .
A musím říct že svezení v Tatře 613 je fakt pohodlný ( teda co se týká krátkých vzdáleností, delší trasu jsem nepoznal...)
Ale mluvím jako krátkodobý majitel tohoto vozu...Takže bych nerad mluvil o něčem jako dení driver T613...
Tak sorry
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Cena 25.000Kč zahrnuje opravy nutné k bezpečnému provozování vozu. Nejlepší bude když přijdeš čtvrtý čtvrtek do hospody. Hned bude jasnější co od toho auta chceš a za kolik peněz. Na přání je možné provést i celkovou opravu - s možností kontroly odvedené práce na podskupinách. Díly i lidé na to jsou.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Díky, já dojdu- to bude v té Praze? Napiš mi prosím kde a v kolik. Dík Honzaladis napísal:Cena 25.000Kč zahrnuje opravy nutné k bezpečnému provozování vozu. Nejlepší bude když přijdeš čtvrtý čtvrtek do hospody. Hned bude jasnější co od toho auta chceš a za kolik peněz. Na přání je možné provést i celkovou opravu - s možností kontroly odvedené práce na podskupinách. Díly i lidé na to jsou.
Nemáte někdo náhodou schéma na kondenzátorové zapalováni k 613 série P.V dílenské příručce je jiné schéma součástek.Motor mi nešel do otáček a tak jsem ho kuchnul a zjistil že dva kondíky asi elektrolity byly prasklé a obalené bílím práškem.(neznám hodnotu)Asi je to určitě nějaká vylepšená verze kde jsou 4 tranďáky na pertinaxové desce.A tyristor neznámého označení(seškrabáno označení avšak není to T201 ani KT206 dle tvaru).Mám jiné zapalko,ale toto dává na prázdno na kondíku skoro 480V a má větší frekvenci měniče.
Tatra 613...řidič-kratší trasa ok...400km v kuse bolí zadek a pravá noha od akcelerátoru..no a později dunihlav..Jan Papírník napísal:No tak dobře, ale já měl T613 která taky pár měsíců stála a ta brzdila úplně skvěle, jen škoda že byla tak shnilá...Že místo plechové podlahy byl jen laminát a gumoasfalt...radek napísal:Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... .
A musím říct že svezení v Tatře 613 je fakt pohodlný ( teda co se týká krátkých vzdáleností, delší trasu jsem nepoznal...)
Ale mluvím jako krátkodobý majitel tohoto vozu...Takže bych nerad mluvil o něčem jako dení driver T613...
Tak sorry
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných