Čtvrtá (?) vyrobená T613

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 03 Feb 2007, 13:05

Na tu ,,forsáž,, si také pamatuji. Dokonce v jednom záběru to Téčko pomalu projede, ale moje kamera ten zvuk nějak nepobrala - bylo toho na ni trochu moc :lol:

maty

Príspevok od užívateľa maty » 03 Feb 2007, 14:16

omlouvám se za přetržení diskuze, ale mám dotaz z jiného soudku týkající se prvních jedniček. Do kdy se vyráběla široká loketní opěrka na zadních sedačkách? Byla snad u všech jedniček až do roku 79?

dík za odpověď

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Feb 2007, 14:27

Na autech od roku 1976 jsem už vždycky viděl jen ty klasické novější s úzkou opěrkou. Teď si nějak nevybavuju, jakou zadní sedačku má ten prototyp v tatramuzeu, možná už taky novější.

maty

Príspevok od užívateľa maty » 03 Feb 2007, 16:13

tak nějak podobně to taky odhaduju. A co prvky jako jsou půlkruhové popelníky z 603ky nebo podélně prošívaný strop ve dvou řadách (nad řidičem a vzadu) jako v 603ce? S tím se někdo setkal? Může to odkazovat na vůz z roku 75?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 03 Feb 2007, 17:38

Karle, pokud bys mi nějak dokázal předat tu VHS kazetu, rád bych ji zdigitalizoval;-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Feb 2007, 18:32

S těmi popelníky setkal, ale byla to na 100% dodatečná pozdější úprava nějakého soukromníka. I auta z roku 1975 by měla mít stejný strop ze stejného materiálu jako všechny pozdější jedničky

maty

Príspevok od užívateľa maty » 03 Feb 2007, 19:36

Luboši ten strop je klasickej - bílá koženka, ale ve dvou pásech je prošívání do těch buřtíku jako v 603. Setkal jsem se s tím jen u jednoho vozu. Bohužel je to věc, která se na žádných dobových fotkách nevyskytuje, tak pro to není žádný důkaz..
S těma popelníkama bych si jistej nebyl. Viděl jsem to už ve třech autech a výměna by byla možná jen za popelník vetší kvůli díře v tapecíru. Tento je menší. Jedině že by jako díl na výměnu dostal tapecír bez díry a sám si ho tam pak dodal, ale to se mi zdá nepravděpodobný..

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Feb 2007, 22:15

A mají ty dveře tu typickou strojově prolisovanou koženku? Pokud ne, tak se nemáme o čem bavit... Ale už i ověřovací série z let 1973-74 měla výklopné popelníky, sériová auta od počátku výroby určitě, tak já opravdu nevím, v jakém období by se tam mohly vyskytovat tyto popelníky původně ze Škody 1200 z počátku padesátých let, které už i v šestsettrojkách trhaly rekordy v zastaralosti.

Užívateľov profilový obrázok
Lukas Giza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
Bydlisko: Liberec-CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lukas Giza » 28 Feb 2007, 14:31

HMM..Zajímavý nabyly by ještě nějaké fotky? :)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 28 Feb 2007, 15:02

tie prešívané stropy sa do T613, rovnako ako aj do T603, dávali niekedy pri generálnych opravách áut - originál z fabriky som taký nevidel...

otočné popolníčky v zadných dverách som videl na akejsi staršej T613, a možno aj niekde mám také dvere - skúsim to pozrieť...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 28 Feb 2007, 15:35

Tyhle popelníky má třeba zde několikrát zmiňovaná bíla chromka pana Svobody :-)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 28 Feb 2007, 19:40

ondrej napísal: Ak by aj boli dopravované letecky v kontajneroch, asi by neboli posielané do Mošnova, ale na nejaké väčšie letisko - transportné lietadlá nemôžu pristávať hocikde.
Mosnovske letiste ma jednu z nejdelsich a nejzatizitelnejsich runwayi v stredni evrope. Pristal zde ruslan i rusky concord Tu 144

- délka vzletové a přistávací dráhy: 3 500 m
- šířka vzletové a přistávací dráhy: 63 m

Bratislava 2 900 m

Ruzyne 3000m
Prílohy
1081253832.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 28 Feb 2007, 19:45

ondrej napísal: Ak by aj boli dopravované letecky v kontajneroch, asi by neboli posielané do Mošnova, ale na nejaké väčšie letisko - transportné lietadlá nemôžu pristávať hocikde.
Mosnovske letiste ma jednu z nejdelsich a nejzatizitelnejsich runwayi ve stredni evrope. Pristal zde Ruslan i "concord" Tu 144

- délka vzletové a přistávací dráhy: 3 500 m
- šířka vzletové a přistávací dráhy: 63 m

Bratislava: 2 900 m

Ruzyne: 3000 m

Pobliz sidlila vojenska radarova stanice s muzstvem, tovarna synthesia zavod explosia je vzdalen asi 5 km od letiste, zavody Vitkovice a Nova hut 15 km. Je jasne ze se za studene valky pocitalo predevsim s vojenskym vyuzitim i kdyz i za socialismu cile fungovala civilni doprava CSA, aerotaxi. . .
Prílohy
1081253832.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 01 Mar 2007, 08:23

no tak to som ich troška podcenil... :oops:
nebola by fotka toho lietadielka vo väčšom rozlíšení?
a aj to Tučko by sa náhodou nenašlo? viem, som neskromný...

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 01 Mar 2007, 09:37

No ten Antonov bol aj u nas v Blave.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 01 Mar 2007, 11:28

viem, že tu bol, ale nemohol som si ho vtedy ísť nafotiť.... :(

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 01 Mar 2007, 17:30

:oops: však už so to tu písal.... 8)

Užívateľov profilový obrázok
maroš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 01 Feb 2007, 18:49
Tatry, ktoré vlastním: T-613/3 Vv HaZZ
Bydlisko: IpD
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa maroš » 01 Mar 2007, 18:47

AN-124-100 v Blave.
Prílohy
AN 124-20.JPG

Užívateľov profilový obrázok
maroš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 01 Feb 2007, 18:49
Tatry, ktoré vlastním: T-613/3 Vv HaZZ
Bydlisko: IpD
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa maroš » 01 Mar 2007, 18:49

A este jedna.
Prílohy
AN 124-1.jpeg

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 01 Mar 2007, 18:57


Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných