Něco o T2-603 B5 1966
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Foto ze setkání pod Trúbou
92 Fotografií ze setkání pod Trúbou naleznete zde: http://www.t603-marathon.wz.cz/akce/str ... mb06_3.htm
další fotografie chystám.
další fotografie chystám.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
http://www.t603-marathon.wz.cz Tak konečně mám hotový článek i s fotografiema a kompletními výsledky z 1. setkání pod Trúbou. Už chybí jen to video z nejlepšího průjezdu, ale to už asi neuvidím Přidávám sem aspoň jedno foto, co jsem si po závodech udělal nad štramberským okruhem.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Chlapi právě se vyřešil problém pro ty co se nedostanou na mé stránky došlo mi místo na web zdarma mám toho asi 65 Mb a určitě bych chtěl přidávat dále, zatím materíály i chuť je, ale další prostor na web zdarma se mi nechce registrovat. Svého času mi etienne nabízel prostor na tatraportal.sk, ale pak jsem tu něco četl, že tu taky dochází místo. Myslíte že se někde něco najde, nebo mám pytlíkovat další web zdarma?etienne napísal:Ak ma autor tych stranok zaujem neni problem ich umestnit zadarmo na tatraportal vo formate akekolvekmeno.tatraportal.sk
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Prostor pro WEB
Etienne tak já tedy povedám, že by jsem rád umístil svoje stránky na doménu t603-marathon.tatraportal.sk. Že na WZ se dá zvětšit prostor reklamou vím, ale to se mi nelíbí, byla by to samá reklama. Tomas díky taky za nabídku.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
musím říct, že stránky jsou nádherně udělány..a když jsem četl o vyjížďách pana Marka z garážě, tak se mi připomnělo mé krásné dětství, kdy můj děda měl v garáži nastartovanou šestsettrojku a já ve svých čtyřech letech jemně přiotrávený výfukovými plyny a s vlasy načechranými od exhaustorů, si užíval tyto parádní chvíle Celé dny sem trávil v garáži. Seděl na místě řidiče a přede mnou byl ten obrovský volant A co teprv když se vyjíždělo z garáže, na bývalé chalupě byl strmý výjezd, takže se před garáž museli dát nájezdy..u plotu se muselo bravůrně vyhnout sloupu el. napětí a přitom nesrazit plot sousedního baráku..kde jsou ty časy..proto za stránky Lojzova vnuka mnohokráte děkuji se slzou v oku Jack
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Jack, moc dobře vím o čem mluvíš
Včera, když jsem jel s T603 zjistit jak to vypadá s Maratonem Závišice - Monte Carlo jsem náhodou u pořadatelů narazil na jednoho traťového komisaře ze Štramberka a že má nějaké fotky z průjezdu u Dallasu tak jsem je od něj dostal. Jinak Monte Carlo už vypadá nadějně, už jsou i plakáty asi dojde k nejhoršímu a budeme muset v neděli jet
Včera, když jsem jel s T603 zjistit jak to vypadá s Maratonem Závišice - Monte Carlo jsem náhodou u pořadatelů narazil na jednoho traťového komisaře ze Štramberka a že má nějaké fotky z průjezdu u Dallasu tak jsem je od něj dostal. Jinak Monte Carlo už vypadá nadějně, už jsou i plakáty asi dojde k nejhoršímu a budeme muset v neděli jet
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Něco pro ´´Lojzového vnuka´´
Jinak bych chtěl řici, že s panem Věřmiřovským se děda velice dobře znal, seznámila je teta Anička Friedlová, která byla sekretářkou ředitele Tatry, před během a po 2. sv. válce Nikdy nezapomenu z vyprávnění jak tuším v roce 1975 ji děda vzal v 603ce k rodině do Polska. Po dlouhé době se sešla se svým bratrancem a řekla mu : Podívej se dobře Lojzíku, toto je nejlepší vůz v celém Českoslovenku ba dokonce v celé Evropě..a vyrábíme ho my..v Kopřivnici Trocha nostalgie nikdy neuškodí A jinak věci, které nám pan Věřmiřovský obstaral v 80tých letech se mi při renovaci motoru T603H opravdu šiknou..
Jinak bych chtěl řici, že s panem Věřmiřovským se děda velice dobře znal, seznámila je teta Anička Friedlová, která byla sekretářkou ředitele Tatry, před během a po 2. sv. válce Nikdy nezapomenu z vyprávnění jak tuším v roce 1975 ji děda vzal v 603ce k rodině do Polska. Po dlouhé době se sešla se svým bratrancem a řekla mu : Podívej se dobře Lojzíku, toto je nejlepší vůz v celém Českoslovenku ba dokonce v celé Evropě..a vyrábíme ho my..v Kopřivnici Trocha nostalgie nikdy neuškodí A jinak věci, které nám pan Věřmiřovský obstaral v 80tých letech se mi při renovaci motoru T603H opravdu šiknou..
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Pekné obrázky, bravúrny prejazd...
Ja by som si to s T603 takto asi netrúfol. Aké máš na aute pneumatiky a ako boli hustené? Zvlášť na obr. U_Dallasu4 je vidieť, ako má podvozok čo robiť, aby sa vyrovnal s odstredivými silami. Auto vyzerá, akoby sa sunulo bokom do zákruty - predné kolesá sú skoro rovno, čiže už vykonali svoj podiel práce a nasmerovali auto do zákruty, opdvaľujú sa ale ešte stále so značnou smerovou odchýlkou. Naklonené vozidlo a silne podkosené zadné koleso svedčí o tom, že zadná náprava má toho už akurát dosť a zad začína výrazne vybočovať - v takomto stave už auto začína uvažovať, či sa prevráti, alebo bude šmykom pokračovať v jazde. Pekná momentka, rád by som to videl naživo.
Ja by som ešte uvažoval o spustení zadnej časti nižšie (pokiaľ to pôjde), aby auto lepšie sedelo v zákrutách.
Ja som s T603 raz jadil ostrejšie jazdu zručnosti (slalom, jazda dokola okolo majáčiku atď...) na akejsi veterán rally, ale bol to v kuse piskot pneumatík (OR17) - bolo mi ich ľúto, tak som potom ubral. Aj tak som nemal šancu na nejaké umiestnenie oproti viacerým malým a ľahším vozidlám. Moja jazda skončila tak, že pri prajazde kolesami na strane spolujazdca cez dosku sa táto pod váhou T603 rozštiepila na kusy a usporiadatelia museli túto disciplínu vynechať
Inak na tej čiernej T603 p. Landu sú akési malé pneumatiky - s nízkym profilovým číslom. Môže to tiež výrazne zlepšiť sedenie vozu v zákrute.
Ja by som si to s T603 takto asi netrúfol. Aké máš na aute pneumatiky a ako boli hustené? Zvlášť na obr. U_Dallasu4 je vidieť, ako má podvozok čo robiť, aby sa vyrovnal s odstredivými silami. Auto vyzerá, akoby sa sunulo bokom do zákruty - predné kolesá sú skoro rovno, čiže už vykonali svoj podiel práce a nasmerovali auto do zákruty, opdvaľujú sa ale ešte stále so značnou smerovou odchýlkou. Naklonené vozidlo a silne podkosené zadné koleso svedčí o tom, že zadná náprava má toho už akurát dosť a zad začína výrazne vybočovať - v takomto stave už auto začína uvažovať, či sa prevráti, alebo bude šmykom pokračovať v jazde. Pekná momentka, rád by som to videl naživo.
Ja by som ešte uvažoval o spustení zadnej časti nižšie (pokiaľ to pôjde), aby auto lepšie sedelo v zákrutách.
Ja som s T603 raz jadil ostrejšie jazdu zručnosti (slalom, jazda dokola okolo majáčiku atď...) na akejsi veterán rally, ale bol to v kuse piskot pneumatík (OR17) - bolo mi ich ľúto, tak som potom ubral. Aj tak som nemal šancu na nejaké umiestnenie oproti viacerým malým a ľahším vozidlám. Moja jazda skončila tak, že pri prajazde kolesami na strane spolujazdca cez dosku sa táto pod váhou T603 rozštiepila na kusy a usporiadatelia museli túto disciplínu vynechať
Inak na tej čiernej T603 p. Landu sú akési malé pneumatiky - s nízkym profilovým číslom. Môže to tiež výrazne zlepšiť sedenie vozu v zákrute.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Já jsem si to taky troufal postupně ten obrázek U_Dallasu4 byl už vlastně osmý průjezd tou zatáčkou. 4x v sobotu 4x v neděli a troufal jsem si postupně víc a víc Taky mě hodně hecovali diváci a Tatra ve smyku pěkně poslouchala na pokyny volantu až jsem byl překvapený jak se dá přesně vést. Pneumatiky jsou 195/80 R15 Hankook vybírali jsme levné a ne moc nízké kvůli spotřebě do Monte Carla, vybíral to brácha. Byly i nižší, ale to by jsme museli více točit motor a stoupla by spotřeba. Ještě nám Hajdušci nějaký rozměr doporučovali, ale ten rozměr byl drahý přes 2500 kč za kus. Tyto byly kolem 1800 kč za kus. Nahuštěné byly na 2,2 až po závodech mě napadlo, že jsem měl přidat, ale před závodama mne nenapadlo, že to tam budu tak řezat
Snížení by bylo lepší, jenže to by chtělo postavit druhou T 603 repliku téhle v podobě z roku 1966 a mít to jen na závody jako mají Hajdušci z roku 1967. Ale o tom si můžeme nechat iba snívat
Naživo bych to taky rád viděl, víš jak je to, když sedíš uvnitř tak se ti zdá jak to neřežeš a zvenku to je takový obyčejný smyk a na videu to je pak úplná nuda
Takovou jízdu zručnosti jsem taky jel na rallye beskydy asi 2001 a taky jsem se nechal unést závodním duchem, čas byl skvělý, kužely neporažené, jen tu desku jsem v té rychlosti nějak netrefil No přesněji přeskočil jsem ji z jedné strany na druhou.
Jack: Tak doufám, že brzy vyjedeš ať má "Dola" "tam nahoře" radost, že ti T603 vyjela díky jeho pomoci
Snížení by bylo lepší, jenže to by chtělo postavit druhou T 603 repliku téhle v podobě z roku 1966 a mít to jen na závody jako mají Hajdušci z roku 1967. Ale o tom si můžeme nechat iba snívat
Naživo bych to taky rád viděl, víš jak je to, když sedíš uvnitř tak se ti zdá jak to neřežeš a zvenku to je takový obyčejný smyk a na videu to je pak úplná nuda
Takovou jízdu zručnosti jsem taky jel na rallye beskydy asi 2001 a taky jsem se nechal unést závodním duchem, čas byl skvělý, kužely neporažené, jen tu desku jsem v té rychlosti nějak netrefil No přesněji přeskočil jsem ji z jedné strany na druhou.
Jack: Tak doufám, že brzy vyjedeš ať má "Dola" "tam nahoře" radost, že ti T603 vyjela díky jeho pomoci
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Tiež uvažujem o kúpe nejakých novších pneu na T603, tie pôvodné sú síce zaujímavé, ale už na nich treba dávať pozor. Preto by ma zaujímalo, aké pneu odporúčali Hajdušci. Ten rozmer 185/80-15 je asi najvhodnejší, hlavne, ak nie sú Cargo. Aj tak sú ale o niečo menšie, ako pôvodné 180/90SR15 OR 17.
Hustenie vpredu 2,2 pri takom tempe môže byť OK, vzadu je to ale absolútne nedostatočné. Tam by som normálne dal 2,5 a pri ostrej jazde kľudne aj 2,6.
Konštrukcia zadnej nápravy T603 umožňuje v určitých medziach zmenu svetlej výšky - centrálnou skrutkou v ramene pod pružinou - to som mal na mysli, nie stavbu závodnej repliky. Ak sa Tatra spostí dolu, tak získa negatívny odklon a v zákrutách o poznanie lepšie sedí.
Hustenie vpredu 2,2 pri takom tempe môže byť OK, vzadu je to ale absolútne nedostatočné. Tam by som normálne dal 2,5 a pri ostrej jazde kľudne aj 2,6.
Konštrukcia zadnej nápravy T603 umožňuje v určitých medziach zmenu svetlej výšky - centrálnou skrutkou v ramene pod pružinou - to som mal na mysli, nie stavbu závodnej repliky. Ak sa Tatra spostí dolu, tak získa negatívny odklon a v zákrutách o poznanie lepšie sedí.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných