Generálka Mi
No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
[quote="Ambiciózní tajemníček"]No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.[/quote
nemám rád škaredé motory
nemám rád škaredé motory
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Ano, nechal jsem zinkovat i řemenici s torsním tlumičem. Na tlumiči byla nálepka a na ní napsáno, že uvnitř je olej a v případě jeho vylití se má tlumič vyměnit za nový. Jo a že jej nemám otvírat. O granulkách nic nepsali;) Čokapik asi někdo sežral:D
Měl jsem trucho strach, že se kyselina prožere tím zalisovaným spojem, ale strach z pohledů čumilů na orezlou řemenici, při otevření zadní kapoty na nějakém srazu byl silnější:D
Měl jsem trucho strach, že se kyselina prožere tím zalisovaným spojem, ale strach z pohledů čumilů na orezlou řemenici, při otevření zadní kapoty na nějakém srazu byl silnější:D
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Zdicho, poznáš to jednoduše, zpravidla jen v okamžiku, kdy demontovanou řemenici z motoru (v drtivé většině zas*anou od unikajícího oleje od gufera kliky a jiných přirozených úniků z té hromady míst v jejím okolí) omyješ a odložíš, nejlépe "naplocho", na trošku delší dobu. Když si pro ni dejme tomu za týden až X měsíců (dle náročnosti repase motoru a investovaných fragmentů času) půjdeš a bude zezadu mastná, respektive se kolem ní i vytvořní mastný flek na podložce, kde leží, máš důvod se domnívat, že některé část zaválcovaného spoje netěsní a olej uniká. Na motoru to poznáš nepoměrně obtížněji a většinou i příliš pozdě, podle seřízením neodstranitelných vibrací v určitých užších pásmech otáček.....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných