Strana 2 z 2

Napísané: 07 Sep 2005, 23:25
od užívateľa Eda
no toto? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Napísané: 07 Sep 2005, 23:35
od užívateľa Mojžo
Ty kkkkkookoos to čo má byť?

Napísané: 07 Sep 2005, 23:43
od užívateľa DRracer
:shock:
parovka dostala chut na stare brnenske tramvajove koleje :) ??

Napísané: 07 Sep 2005, 23:51
od užívateľa Luboš
Tam už ty tramvaje ale hodně dlouho nejezdily, že? :o

Napísané: 08 Sep 2005, 07:38
od užívateľa Pedro
Ty jo :shock: Vždyť - kolik taková parní lokomotiva váží? Tipoval bych o dost víc než tramvaj, na kterou je ta trať stavěná :!:

Napísané: 08 Sep 2005, 08:01
od užívateľa ondrej
Predbehnem Mojža (snáď mi to odpustí)
vskutku hrubý štýl, bratia - kera mange!!

Napísané: 08 Sep 2005, 08:57
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Ale to není tramvajová trať. To je železniční trať - vlečka na brněnské výstaviště z dolního nákladního nádraží. Tramvajovou trať křižuje na ulici Renneská a pak také na Vídeňské, kde je dokonce výhybka pro přechod na tramvajovou síť. Klasická tramvajová trať nemá dost hluboké žlábky na průjezd železničních vozidel s daleko vyššími okolky.

Na této vlečce brněnskými ulicemi jezdí běžně řada železničních vozidel, vlastně všechny kolejové exponáty pro strojírenské i jiné veletrhy. Nedávno byla také využita pro odstavení největšího exponátu výstavy o významném českém designerovi prof. Diblíkovi (který pracoval i pro Tatru - např. s Ing. Mičíkem na modernizaci T603). Tato výstava putovala po různých českých městech a jedině v Brně bylo možné díky této vlečce představit i jedno z jeho největších děl - elektrickou lokomotivu Škoda E32 (laminátka). Stála tehdy před budouvou Fakulty architektury VUT (budova na druhém snímku od Edy).

Napísané: 08 Sep 2005, 08:58
od užívateľa 600
Skvela fotka,no jasne že tam šalina nejezdí vždyt je to vlečka na BVV.foceno na Poříčí.

Napísané: 08 Sep 2005, 09:47
od užívateľa Mojžo
Šupofka jak cyp akože neni o čom prosteže som z toho na šalát

Napísané: 08 Sep 2005, 10:10
od užívateľa D.P.
Keď som čítal knihu od Stevensa Hawkingsa kde písal o histórii, prítomnosti, budúcnosti a ich vzájomnej koherentnosti tak poviem že niekedy som mal s predstavivosťou ohľadom tohoto problému ťažkosti, lebo v tej knihe nechcel použiť matematický potis, ale teraz je mi to už úplne jasné aj bez vzorcov! :P :P :P

Napísané: 09 Sep 2005, 13:49
od užívateľa trinity
uz len ta predstava ako clovek stoji na semaforoch a zrazu vedla neho prejde taketo hebedo.
vsak by som sa mozno aj po...toto.

Napísané: 09 Sep 2005, 14:06
od užívateľa Mojžo
Joj... jak by som raz pošoféroval parnú lokomotívu ty kokšo. Aspoň sa s tým pohnúť. I keď... i to neviem :)

Napísané: 09 Sep 2005, 15:24
od užívateľa koušák
ja som si posoferoval dieselovu lokomotivu "Pylštyk" Objem motora bol nejakych 140l....1200 koní...

Napísané: 09 Sep 2005, 15:35
od užívateľa tomas
a hmotnost 40 ton :twisted:

Napísané: 09 Sep 2005, 16:05
od užívateľa Sedo
A inak tá parná lokomotíva má také isté bezpečnostné pásy ako idú na T-613 dozadu :mrgreen:

Napísané: 09 Sep 2005, 18:30
od užívateľa Roman Maďar
Šeďo. No a fpredku má wynimku he he he

Napísané: 09 Sep 2005, 20:36
od užívateľa koušák
vazila 64 ton, nadrze na 3000 l nafty a napetie 112 V sustave...
spotreba 3-5l/1 km

Pásy, páskovanie a pasáci

Napísané: 26 Apr 2006, 22:50
od užívateľa technom
Ja uznávam užitočnosť pásov pre pojazd tanku, inak mi bytostne vadia.
Vám oddaný trvale tehotný kolega

Napísané: 27 Apr 2006, 07:29
od užívateľa ondrej
Ahoj Technom - som rád, že si sa opäť ukázal. Ale s tou tehotnosťou moc nemachruj - kedysi áno, aj trojičky by som ti veril, ale posledne, keď sme sa u teba videli, to už zďaleka nebolo ono - nejako si z formy, uveril by som ti tak max. 5. mesiac :wink:
Prídeš do Bojníc? Máš u mňa ešte tú baterku, doniesol by som ti ju tam...