Strana 2 z 5

Napísané: 31 Júl 2004, 17:53
od užívateľa etienne
Kratke MI je teraz na predaj v avize len je za dost vysoku cenu tusim 160000...

T613-1 sa da tazko zohnat...

A nezabudaj ze T613-1=613-2=613-3... kym budu diely na trojku budu aj na vsetky ostatne.

Napísané: 31 Júl 2004, 17:54
od užívateľa tomas
Mojzo: keby si chcel vcelku zachovalu chromku, mozno by som o jednej vedel. Neviem ako motor, ale kasna az taka zla nieje :)

Napísané: 31 Júl 2004, 17:57
od užívateľa tomas
Ano T613-1=T613-2=T613-3 na 95%.
Ja som skor myslel strategiu boja. Niektori kupuju auto a potom spekuluju ako opravit a ja zasa najprv kupujem diely aby som nemusel spekulovat ako opravovat :D

Napísané: 31 Júl 2004, 18:00
od užívateľa Mojžo
Tomas: Chrómku si raz kúpim ale tento rok to nebude. Potrebujem peniaze na iné veci, takže holt, zatiaľ si musím nechať zájsť chuť. Škoda :(
Ale vďaka za tip

Napísané: 31 Júl 2004, 18:50
od užívateľa tomas
Tak, to aby som ju kúpil. Možno sa niekomu neskôr zapáči :) Ten chlapík, ju ale až tak lacno nechcel perdať, hoci za 10-15-ku by ju asi strelil. Povedal, že ju radšej rozpíli karbobrúskou, ako ju dať niekomu za 5-litrasov. :cry:

Napísané: 31 Júl 2004, 19:53
od užívateľa Luboš
Nojo, ale auto v hodnotě 5000 Sk asi musí vypadat, že? To už se kolikrát nevyplatí ani likvidovat...

Mimochodem také mám v TP zapsánu spotřebu 18 l/100km, bohužel auto s motorem T613 o moc méně nežere. :(

Napísané: 31 Júl 2004, 20:58
od užívateľa Luboš
Jen pro zajímavost, v originálním TP ke dvojce mám na zadní nápravu předepsány pouze ráfky 65 J-14 (ne 6,5), překvapivě se na ty 165 cm široké ráfky mají montovat gumy 215/70 HR 14. :mrgreen:

Jinak Tomasi, ke všem svým autům (zatím 4x T613) mám originální TP, takže taková vzácnost to nebude. :wink:

HC norma

Napísané: 31 Júl 2004, 21:55
od užívateľa michal heky
Ahoj Matěji, jak jsi přišel na to, že norma na HC je max 1200?

Napísané: 31 Júl 2004, 22:39
od užívateľa tomas
Luboš, no jó. Ja už nemám originál TP. Určite sa ale niekto nájde, kto ich má. Ja len, že je takých už poskromnejšie

Napísané: 31 Júl 2004, 22:57
od užívateľa Mojžo
michal heky: Mám to tu čierne na bielom na papieri

Napísané: 31 Júl 2004, 23:02
od užívateľa tomas
Inak, este koncom roka som mal original TP, ale musel som ho vymenit, lebo ma uz buzerovali, ze je stary. No a aby to tu teda nespalo, mám predpisane zadné ráfky tiez 65 J-14 (teda uz treraz 65 Jx14)

Napísané: 31 Júl 2004, 23:05
od užívateľa Mojžo
To moje 6,5Jx14 čo mám v techničáku vzniklo tak, že ako sa vypisoval nový techničák - nemám originál, ten pôvodný sa stratil v Prešove - tak tam asi niekto miesto 65 napísal 6,5 :)

ale popravde označovať disk 65Jx14 to som ešte nevidel. chápal by som to ako 65 palcov na šírku x 14 palcov na výšku. holt, ale nehádam sa

Napísané: 31 Júl 2004, 23:16
od užívateľa tomas
No a v návode k obsluze a údržbě automobilu (I. vydanie z roku 1977) sa píše:
ráfik len jeden a to 6J 14
pneu (nízkoprofilové, radialní) 215/70HR14 - 14OR6
karburátory JIKOV 32-34 EDSR (odkedy vlastne mali jednotky EDSR?)

No a pri hustení pneu sa píše:
predné 140 - 170kPa
zadné 200 - 230kPa
Pri zvýšení rýchlosti o každých 10km/hod nad 160km/hod sa zvyšuje hustenie o 10kPa. (to by som mal mať pri 200km/hod - 270kPa :shock: )

Napísané: 01 Aug 2004, 11:27
od užívateľa Mojžo
Inu, nahustiť MP7 za studena na 270kPa, tak po zahriatí pri 200 km/h by to malo snáď 350 kPa. Do toho nejdem :)

Napísané: 01 Aug 2004, 23:59
od užívateľa Luboš
S těmi disky to asi vzniklo tak, že ta pracovnice co to přepisovala na stroji se trochu upsala a místo "6", tam najednou bylo "65". Však si toho nikdo nevšimne, že? Plechové ráfky 6,5 palce nikdy na tatře nebyly, možná tak moje elektrony z BMW jsou takhle široké ale z tatry nikdy!

Napísané: 02 Aug 2004, 00:03
od užívateľa Luboš
Od kdy tam jsou EDSR? Někdo říká od roku 1976, někdo 1977, někdo od čísla 1500, někdo od motoru E, někdo vůbec neví, co ta písmenka znamenají.... Tak si vyber. :wink:

Napísané: 02 Aug 2004, 01:05
od užívateľa Mojžo
ja viem že 6,5J na Tatre nikdy neboli

Napísané: 02 Aug 2004, 07:38
od užívateľa fantomas
pokiaľ by niekto chcel chromku o jednej viem. Biela farba a minimálna korozia (aspoň podľa foto). Človek čo ju má predáva ju z fin. a priestorových dôvodov. Kupuje totiž t603-1. :D Preto má odpustené že predáva Tatru lebo berie lepšie unikát. :D

emise

Napísané: 02 Aug 2004, 09:41
od užívateľa michal heky
Mojzo napísal:michal heky: Mám to tu čierne na bielom na papieri
No, Matěji, to toho vím. Já mám auto z roku 1977 s dnes již trojkovou kastlí, ale zato ještě s původním motorem. V emisní knížce mám napsáno max 2000 HC.

Když jsem ale přijel na emise, tak to, co mám v emisích, nikoho nezajímalo a vyhodili mě, protože mi z výfuku lezlo víc jak 750 HC, což je podle nich limit pro všechny T613.

Takže mě zajímá, na jakém papíře máš černé na bílém to s těma emisema.

Napísané: 02 Aug 2004, 10:00
od užívateľa Fero
To zato mne ked robili emisku na E1/1, technik vytiahol nejaku knihu z 74-eho, precital data na DDSR a chvalil mi motor stvrt hodiny ako ku*va dobre pali :-)
A v papieroch mam teraz dieslaka, lebo slecna co vyplnala karticku pozna len nakladaky... :wink: