Bastardova noda o tom co videl a dostalo sa mu pod ruku :)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No to mně jednička při 5000ot/min na PALáckém otáčkoměru jede sotva 150... Ale vím, kde je chyba, už 1100ot/min na volnoběh je dost podezřelé...
Ale ty maďarské tachometry bych ale tak nepodceňoval, několikrát jsem si to orientačně změřil pomocí GPS a proměřují při běžných rychlostech méně, než třeba současná VW konfekce. Při 50 km/h jede Fábie pouhých 44, čtverka 46 a jednička už 47-48. Při 120 km/h má fábie 108, čtverka 112 a jednička 114. Na všem mám předpisové gumy - tatry 205/70R14, fábie 185/60R14, které měly vzorek 5-6mm, bylo to měřeno u každého auta opakovaně čtyřikrát na stejném úseku a vždy tam bylo aspoň 6-7 družic na příjmu. Ty hodnoty se při opakovaných měřeních vůbec nelišily, akorát u té jedničky jsem tam měl dvakrát 47 a dvakrát 48.
Ale ty maďarské tachometry bych ale tak nepodceňoval, několikrát jsem si to orientačně změřil pomocí GPS a proměřují při běžných rychlostech méně, než třeba současná VW konfekce. Při 50 km/h jede Fábie pouhých 44, čtverka 46 a jednička už 47-48. Při 120 km/h má fábie 108, čtverka 112 a jednička 114. Na všem mám předpisové gumy - tatry 205/70R14, fábie 185/60R14, které měly vzorek 5-6mm, bylo to měřeno u každého auta opakovaně čtyřikrát na stejném úseku a vždy tam bylo aspoň 6-7 družic na příjmu. Ty hodnoty se při opakovaných měřeních vůbec nelišily, akorát u té jedničky jsem tam měl dvakrát 47 a dvakrát 48.
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
taka mala vsuvka
nooooo , ze vam trochu vleziem do diskusie ...tak trocha na inu temu..
ma v poslednom case zaujali tatrovky tak trocha odstavene niekde na parkoviskach a inde...
a rad by som sa spytal je sa vie o majitelovi ciernej chromky odstavenej na parkovisku pri autobazare na starej vajnorskej 25? je trocha zbastlena a stoji tam uz min. niekolko mesiacov..
taktiez som ssi vsimol ze pri vyjazde na D1 v smere ba - zilina je pri budove byvaleho UAMK (alebo to bola ta studenicova asistencna sluzba?) odstavena na piedestaly 603..netusim v akom stave..
vie sa este o nejakych takychto kuskoch ? aj ked mam pocit ze aj keby hej ,tak kazdy je a bude radsej ticho a odtiazne si ten zazrak do vlastnej garaze pekne potichucky...
ma v poslednom case zaujali tatrovky tak trocha odstavene niekde na parkoviskach a inde...
a rad by som sa spytal je sa vie o majitelovi ciernej chromky odstavenej na parkovisku pri autobazare na starej vajnorskej 25? je trocha zbastlena a stoji tam uz min. niekolko mesiacov..
taktiez som ssi vsimol ze pri vyjazde na D1 v smere ba - zilina je pri budove byvaleho UAMK (alebo to bola ta studenicova asistencna sluzba?) odstavena na piedestaly 603..netusim v akom stave..
vie sa este o nejakych takychto kuskoch ? aj ked mam pocit ze aj keby hej ,tak kazdy je a bude radsej ticho a odtiazne si ten zazrak do vlastnej garaze pekne potichucky...
- Slavomir
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 06 Sep 2004, 11:10
- Tatry, ktoré vlastním: už žiadnu.
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať užívateľa:
No ja nic nehovorim ze ci mas nejake ine pneu alebo nie ale zda sa mi trochu zimomriavkove skusat ci to auto na mp7 ide cez svoju rychlostnu hranicu alebo inaksie pneu vseobecne na hocijakom aute a akceptujem aj meranie pomocou GPS, mne to podla toho ukazuje celkom presne na barum 205/70 r14 a tie su tiez Tckove. Zmerat to by chcelo nejaky stacionarny alebo mobilny radar DNES ZACAL ZASE TYZDNOVY JASTRAB. Ideme skusat? Tatra rulez !
A este jedna otazocka povie mi niekto preco mam v technicaku napisane ze max. rychlost je 170 km/h?
A este jedna otazocka povie mi niekto preco mam v technicaku napisane ze max. rychlost je 170 km/h?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Jo, kouzlo tachometrů s lesklým sklem pro modely 613-2 a 613-3. S těmito opravdu "kvalitními" přístroji lítá každá druhá T613 z těch dob virtuálních 220 km/h. Žel, skutečnost je ovšem úplně jiná. Ani ty otáčkoměry nejsou ideál. Zajímavé je, že s nástupem modifikované řady přístrojů KMGY (se zmatnělými skly) se přesnost dosti zlepšila (do té doby, než jsem osadil "čtyřkový" přístrojový štít a čidlo jsem taky všude lítal 160...) - že by začali nakupovat lepší než papírové trimry? Zkuste si někdo pro zajímavost osadit na kabel mezi cívku a rozdělovač čítač impulzů, snímat je a příslušně dělit. To pak kupříkladu jednak zjistíte, že opravdových 200 km/h jedou karburátorové T613 s diferákem 3,15 většinou jen s větrem v zádech a z kopce, nebo že i údaje otáčkoměru je nutno brát s rezervou a jerště ke všemu nic-moc lineárně.....
Ked som si to tak fičal a chcel som dať jedno Mitsubishi, tak som si našťastie všimol policajny merací Passat s radarom. Tak som zbrzdil nastastie na 130. Ten policajny Passat stal v odstavnom pruhu na dialnici a meral. Je to vobec mozne, aby tam mohol stat? Sa mi to vidi trosku blbe, aby odhential meral. Vsak v odstavnom pruhu nemozu stat auta, len ked maju poruchu a to s trojuholnikom a vystraznymi.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Radek: netušil som, že prístroje KMGY sú nejaké "iné", ako ich predchodcovia...
podľa testov motoristických časopisov boli najpresnejšie pôvodné mechanické rýchlomery u vozov s pneu 215/70 HR-14, zavedením elektronických prístrojov a pneumatík 205/70 sa presnosť rýchlomerov dramaticky zhoršila. Skutočná rýchlosť sa dá pomerne jednoducho zmerať napr. na diaľnici dodržovaním stanoveného priemeru na 1km a zmeraním potrebného času.
Výsledok skutočných km/h zistíme, ak získaným časom v sekundách vydelíme 3600. Napr. pri "stovke" by sme mali ten kilometer prejsť za 36 sekúnd. Často potom nastane rozčarovanie...
podľa testov motoristických časopisov boli najpresnejšie pôvodné mechanické rýchlomery u vozov s pneu 215/70 HR-14, zavedením elektronických prístrojov a pneumatík 205/70 sa presnosť rýchlomerov dramaticky zhoršila. Skutočná rýchlosť sa dá pomerne jednoducho zmerať napr. na diaľnici dodržovaním stanoveného priemeru na 1km a zmeraním potrebného času.
Výsledok skutočných km/h zistíme, ak získaným časom v sekundách vydelíme 3600. Napr. pri "stovke" by sme mali ten kilometer prejsť za 36 sekúnd. Často potom nastane rozčarovanie...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Oni nebudou jiné, ale zřejmě nepocházejí z těch palet přístrojů, co vydrželi v Příboře montovat až do ukončení modelu 613-3 ale z dalších várek, kdy už třeba u jejich výrobce taky zavedli něco, čemu se říká VÝSTUPNÍ KONTROLA (já vím, majitelé řady 613 tento pojem moc neznají, to by dodnes neměli v čem jezdit...), takže ten rozptyl pparametrů byl už trochu hlídán.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných