Splněný sen - T603

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Hynek603
Diskutujúci
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 22 Júl 2010, 20:10
Kontaktovať užívateľa:

Splněný sen - T603

Príspevok od užívateľa Hynek603 » 22 Júl 2010, 21:00

Ahoj všem,

jsem tu nováček, od malička jsem snil o šestsettrojce a minulý týden se mi podařilo sen splnit, zaplatil jsem zálohu a vezu ji ve čtvrtek domů. Je to r.v.74, řekl bych vcelku pěkný stav, pouze shnilé prahy a lemy (to mají ale všechny), jinak motor vrčí, vnitřek celkem pěkný a hlavně má komplet doklady takže můžu dát na značky.

Tatrovku jsem koupil po dlouhém přemýšlení, ještě studuju a na podzim mám jet na semestr do Anglie, tak jsem měl nějaké ušetřené peníze no a teď mám 603, tak snad tam ten semestr nějak přežiju. Doma jsem to samozřejmě ani nemohl říct, ale jak jsem ji viděl tak jsem ji prostě musel mít, je to nádhera, naši to neví :-) K autu mám ještě dodávku dílů, mj. dva motory a plno drobností, tak co bude zbývat a já nebudu potřebovat tak sem kdyžtak hodím. Teď mě čeká dát do kupy prahy a lemy a udělat základní servis aby to bylo jezditelné, už se moc těším až ji projedu poprvé po silnici.

Tak mi držte palce, mj. mám ještě jednu Tatrovku po dědovi ale do toho se nechci zatím pouštět, je to T30, tak říkajíc nálezový stav..

Hynek603
Diskutujúci
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 22 Júl 2010, 20:10
Kontaktovať užívateľa:

Re: Splněný sen - T603

Príspevok od užívateľa Hynek603 » 22 Júl 2010, 21:10

Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Splněný sen - T603

Príspevok od užívateľa Kontráš » 23 Júl 2010, 06:33