Apríl nebo serozní plán?
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Apríl nebo serozní plán?
len doplním, čierna 603 je v prevedení Standard a nie lux!!!
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 30 Dec 2006, 01:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Apríl nebo serozní plán?
Myslím, že výroba replik by mohla být přínosná i pro skutečné zájemce o Tatry. Konzumní většina se nechá ovlivnit reklamou (jak už vlastně vidíme nyní po vypuštění prvních zpráv) a nakoupí repliky, což může mít vliv na snížení ceny originálních a původních T613 resp. T700, takže u Krnepa nebo kdekoliv jinde by mohli být konečně za rozumnější cenu k dostání. Důvod je myslím jasný - kdo by dával 800tis kč za 10 let staré auto, když může mít za stejnou cenu, ten stejný vůz, nový, se zárukou a přímo od výrobce?
Takže jeté "sedmikilo" z roku 96 by mohlo stát do 200tis? A to je docela zajímavá myšlenka....
Takže jeté "sedmikilo" z roku 96 by mohlo stát do 200tis? A to je docela zajímavá myšlenka....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Apríl nebo serozní plán?
Pokud jsi chtěl sedmikilo za odpovídající cenu, měl sis ho koupit v pravý čas tam, kde krnepo. Skutečně si nemyslím, že ta jejich prazvláštní cenotvorba, spočívající často v připsání jedné nuly na konec pořizovací ceny bude vůbec nějak ovlivněna zahájením výroby nějakých replik. Už vůbec asi nepřichází v úvahu zastavení růstu nebo dokonce snižování cen starších T613 a dalších typů, to se řídí úplně jinými zákonitostmi.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Apríl nebo serozní plán?
JE TO NÁZOR , A PŘÁNÍ . "MYSLÍM , ŽE VĚŘIT TOMU , ŽE SE BUDE OSOBNÍ TATRA JEŠTĚ NĚKDY VYRÁBĚT , A ŽE BUDE STÁT 800 000 KČ JE VELMI VELMI NAIVNÍ "Sportway napísal:Myslím, že výroba replik by mohla být přínosná i pro skutečné zájemce o Tatry. Konzumní většina se nechá ovlivnit reklamou (jak už vlastně vidíme nyní po vypuštění prvních zpráv) a nakoupí repliky, což může mít vliv na snížení ceny originálních a původních T613 resp. T700, takže u Krnepa nebo kdekoliv jinde by mohli být konečně za rozumnější cenu k dostání. Důvod je myslím jasný - kdo by dával 800tis kč za 10 let staré auto, když může mít za stejnou cenu, ten stejný vůz, nový, se zárukou a přímo od výrobce?
Takže jeté "sedmikilo" z roku 96 by mohlo stát do 200tis? A to je docela zajímavá myšlenka....
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Apríl nebo serozní plán?
Aby zůstala echtovní, je v tomto případě "prsknout" retrokastle na podvozek krátké T815 se znakem náprav 4x2 a poladěným odpružením. Rozměry karosérií se samozřejmě zvětší při dodržení proporcí, podobně, jako u zmiňovaného Fiata a Mini. Tímto krokem se bohužel sníží okruh potencionálních odběratelů na držitele ŘP sk. C, tedy tytéž šejky, kteří si dnes pořizují Hummery. Ovšem zároveň to přinese podstatnou úsporu pro oddělení marketingu (méně poštovních známek, méně obálek, méně cyklostylovaných kopií ručně sešmudlených nabídkových listů).
Re: Apríl nebo serozní plán?
Škoda jen že to je jen bujná fantazie novináře, na kterého se nabalily i další deníky...
Ronald na tiskovce pouze prohlásil - "že by to nebylo špatné" a je z toho
kauzička.. ale alespoň je o čem hovořit.. škoda
Ronald na tiskovce pouze prohlásil - "že by to nebylo špatné" a je z toho
kauzička.. ale alespoň je o čem hovořit.. škoda
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných