Strana 4 z 4

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 05 Apr 2008, 18:12
od užívateľa MarekK
len doplním, čierna 603 je v prevedení Standard a nie lux!!!

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 06 Apr 2008, 09:46
od užívateľa Sportway
Myslím, že výroba replik by mohla být přínosná i pro skutečné zájemce o Tatry. Konzumní většina se nechá ovlivnit reklamou (jak už vlastně vidíme nyní po vypuštění prvních zpráv) a nakoupí repliky, což může mít vliv na snížení ceny originálních a původních T613 resp. T700, takže u Krnepa nebo kdekoliv jinde by mohli být konečně za rozumnější cenu k dostání. Důvod je myslím jasný - kdo by dával 800tis kč za 10 let staré auto, když může mít za stejnou cenu, ten stejný vůz, nový, se zárukou a přímo od výrobce?

Takže jeté "sedmikilo" z roku 96 by mohlo stát do 200tis? A to je docela zajímavá myšlenka....

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 06 Apr 2008, 11:42
od užívateľa Luboš
Pokud jsi chtěl sedmikilo za odpovídající cenu, měl sis ho koupit v pravý čas tam, kde krnepo. Skutečně si nemyslím, že ta jejich prazvláštní cenotvorba, spočívající často v připsání jedné nuly na konec pořizovací ceny bude vůbec nějak ovlivněna zahájením výroby nějakých replik. Už vůbec asi nepřichází v úvahu zastavení růstu nebo dokonce snižování cen starších T613 a dalších typů, to se řídí úplně jinými zákonitostmi.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 06 Apr 2008, 19:52
od užívateľa bazilisak
Sportway napísal:Myslím, že výroba replik by mohla být přínosná i pro skutečné zájemce o Tatry. Konzumní většina se nechá ovlivnit reklamou (jak už vlastně vidíme nyní po vypuštění prvních zpráv) a nakoupí repliky, což může mít vliv na snížení ceny originálních a původních T613 resp. T700, takže u Krnepa nebo kdekoliv jinde by mohli být konečně za rozumnější cenu k dostání. Důvod je myslím jasný - kdo by dával 800tis kč za 10 let staré auto, když může mít za stejnou cenu, ten stejný vůz, nový, se zárukou a přímo od výrobce?

Takže jeté "sedmikilo" z roku 96 by mohlo stát do 200tis? A to je docela zajímavá myšlenka....
JE TO NÁZOR , A PŘÁNÍ . "MYSLÍM , ŽE VĚŘIT TOMU , ŽE SE BUDE OSOBNÍ TATRA JEŠTĚ NĚKDY VYRÁBĚT , A ŽE BUDE STÁT 800 000 KČ JE VELMI VELMI NAIVNÍ "

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 07 Apr 2008, 10:47
od užívateľa D.A.
Aby zůstala echtovní, je v tomto případě "prsknout" retrokastle na podvozek krátké T815 se znakem náprav 4x2 a poladěným odpružením. Rozměry karosérií se samozřejmě zvětší při dodržení proporcí, podobně, jako u zmiňovaného Fiata a Mini. Tímto krokem se bohužel sníží okruh potencionálních odběratelů na držitele ŘP sk. C, tedy tytéž šejky, kteří si dnes pořizují Hummery. Ovšem zároveň to přinese podstatnou úsporu pro oddělení marketingu (méně poštovních známek, méně obálek, méně cyklostylovaných kopií ručně sešmudlených nabídkových listů).

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 17 Apr 2008, 10:23
od užívateľa vitky
Škoda jen že to je jen bujná fantazie novináře, na kterého se nabalily i další deníky...
Ronald na tiskovce pouze prohlásil - "že by to nebylo špatné" a je z toho
kauzička.. ale alespoň je o čem hovořit.. škoda