Strana 2 z 4

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:58
od užívateľa Luboš
Miloši, vrcholem mého vozového parku je jednoznačně T613, naprosto bez ohledu na vyšší pořizovací cenu Fabie nebo její lepší užitné vlastnosti a další pozitiva.

Pokud by to byla opravdu solidní a stylová ruční práce, tak dva miliony Kč není žádná neakceptovatelná částka. Beru, že někteří tatrováci by to z dělnického platu asi nedali, ale to už není moje starost, každý nemůže mít všechno. Ale já tomu prostě nevěřím a za trochu jinak potvarované plechy z T815 nebo Renaultu, postavené na podvozku platformy VW s motorem 1,9TDI vepředu, já nepustím ani řádově nižší sumu a ani takové "auto" nechci.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 14:06
od užívateľa miloš
Luboš napísal:Miloši, vrcholem mého vozového parku je jednoznačně T613, naprosto bez ohledu na vyšší pořizovací cenu Fabie nebo její lepší užitné vlastnosti a další pozitiva..
To rad slysim!!
Luboš napísal:Pokud by to byla opravdu solidní a stylová ruční práce, tak dva miliony Kč není žádná neakceptovatelná částka. Beru, že někteří tatrováci by to z dělnického platu asi nedali, ale to už není moje starost, každý nemůže mít všechno. Ale já tomu prostě nevěřím a za trochu jinak potvarované plechy z T815 nebo Renaultu, postavené na podvozku platformy VW s motorem 1,9TDI vepředu, já nepustím ani řádově nižší sumu a ani takové "auto" nechci.
V tom mas pravdu.Pouze za predpokladu, ze bude mit vzduchem chlazeny Tatra agregat vzadu, tak do ni tedy pujdu.... jestli tedy nejaka bude..... Kazdy zacatek je tezky a ja se budu znovuobnoveni vyroby osobnich Tater snazit podporit.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 14:49
od užívateľa radek
Proboha k čemu by to mělo vzduchem chlazený motor vzadu? :shock: Máme 21.století, ne? Adams jednočně řekl, že podvozek, včetně ústrojí pohonu bude od nějaké zavedené značky, aby to bylo servisovatelné a používatelné. Z Tatry tam nebude nic, jen parodie na futrál v duchu linií tatraplánu či T603......

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 14:55
od užívateľa MarekK
no, ak by to čudo z kopru malo dostojný vzhlad, a primerané rozmery, tak by sa možno niektorí zákonodárci tiež rozhodli pre tatru... ja im držím palce, vobec mi nebude vadit že je tam niečo z inej automobilky...

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 15:19
od užívateľa miloš
PREDEVSIM kvuli tomu archaismu- motoru vzadu, vzduchem chlazenym-mam Tatry velmi rad.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 15:24
od užívateľa MarekK
no pokial si dobre spomínam tak aj p. Rozenkranz v relácii retro tvrdil nejaké "možno" o výrobe novej tatry....

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 15:29
od užívateľa MarekK

Re: Apríl nebo seriozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 16:35
od užívateľa čadík
MarekK napísal:no pokial si dobre spomínam tak aj p. Rozenkranz v relácii retro tvrdil nejaké "možno" o výrobe novej tatry....
Myslím, že Faurecia na výstavě v Detroitu (?) a zejména její ohlas, byl tím správným podnětem k veřejnému oživení debat o stále mírně doutnajících představách na znovuobnovení výroby osobních vozů značky Tatra: bohužel doba, kdy pod pláštíkem jiných výrobků "tajně" vznikaly nové odvážné projekty je asi ekonomicky nenávratně pryč... :?
Plánovaná malosérová výroba na "cizím velkosériovém základě", jak byla nastíněna, má velkou šanci na úspěch: trvající obliba retro vozidel dala vzniknout spoustě malosériových produktů i v Čechách - znáte Gordona z Plzně (retro na motivy Aero 50 s technikou Ford) či Kaipana ze Smržovky (retro na Lotus Seven)... Tak proč by touto cestou nemohla jít samotná Tatra? Ekonomicky na tom dnes bude přeci jen lépe než "běžní" malosériovci...

Ostatně R.Adams se jasně vyjádřil, že cílovou skupinu vidí mezi fandy značky a v lidech, kteří Tatru díky Faurécii objevily...(ti budou následně asi nejvíce zklamaní... :lol: ), ostatně i ekonomicky je to dobrý cíl - kdo jiný "nesmyslně" vydává tolik prostředků na udržení provozu osobních Tater než my, ..váci, ...vkáři a jiní ...isti..., někteří si dokonce nechávají stavět funkční repliky či "dotahují" některé Tatraprojekty (Lane museum v USA, ...)! 8)
Proto možná je ve výhledu i Tatraplán, ve sportovní dvoudveřové verzi či kabriu proč ne, jako plnohodnotný dnešní vůz střední třídy se mi však zdá příliš malým vozem.

Přečte-li si však někto též předmluvu v září 2007 vydané knihy "osobní vozy Tatra" k 110 letů značky, pak se dozví, že nový vůz by určitě měl mít "osvědčenou tatrováckou koncepci se vzduchem chlazeným motorem vzadu"...
Tak uvidíme, která "konstrukční skupina" v Kopřivnici bude mít nyní navrch. Zatím zkušenosti z historie ukazují, jak nesnadné to měl se sebelepším (natož revolučním) nápadem každý, Ledvinkou počínaje a Greenwaldem nekonče... :wink:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 18:03
od užívateľa MarekK
http://www.novinky.cz/clanek/136676-kop ... ysoko.html

mno začat by sa dalo najskorej niečím retro, a po otukaní prejst na hi-tech ... http://www.lceproject.org/o-projektu-publikace.php

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 19:19
od užívateľa Eda
Luboš napísal: V tom mas pravdu.Pouze za predpokladu, ze bude mit vzduchem chlazeny Tatra agregat vzadu, tak do ni tedy pujdu.... jestli tedy nejaka bude..... Kazdy zacatek je tezky a ja se budu znovuobnoveni vyroby osobnich Tater snazit podporit.
A já jsem právě nadšen tím, že se nebude jednat o vozidlo s naprosto nestandartním motorem T613 - i když ho mám na celé svojí T613 nejradši - protože pouze a jenom tak bude mít "nová T603", pokuď bude, šanci na prodej = šanci na život = bude dobrým reklamním tahem výrobcem náklaďáků Tatra.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 20:12
od užívateľa stastnytatrovak(nereg)
Znie to VELMI zaujimavo :shock: Ci uz len a ako bude, to je jedno ! Hlavne nech sa to ZACNE, a podari..
Potom po desiatich rokoch, alebo tak, moze byt, ze budu mat na to vyrobit osobne auta od piky...
Drzim TATRE palce !

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 20:19
od užívateľa Brtník
Žádnej apríl, brum.Před deseti minutama hovořil pan řiditel ve zprávách na ČT1. Proč ne? Konečně tatra, na který bude všechno fungovat, aniž by se pod ní před vyjetím musel člověk válet tejden v garáži. :mrgreen: :mrgreen: Předběžná cena cca 900 000,- Kč. Nevíte někdo o nějakým šikovně zašitým bankomatu, kerej by se za účelem získání hotovosti na nákup výše uvedenýho vehementu nechal vyrvat ze zdi? :mrgreen:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 20:24
od užívateľa miloš
jen za 900 ???? nadhera!!!!!

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 21:04
od užívateľa MarekK

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 21:35
od užívateľa IRONCLAD
Ergo_sum napísal:Nestavajme tu vzdusne zamky... Ak by ten 1.april bol pravda a Tatra by zacala vyrabat skutocne osobny automobil, treba si uvedomit ze by to bola viac menej rucna vyroba a to prinasa aj odpovedajucu cenu. Ak budem velmi ale velmi umierneny v odhade ceny tak po 2.mil sa urcite nedostanu.

Skuste sa zamysliet ake auta si moze zakaznik kupit za 2.mil a teraz si uprimne odpoved kolko by s nich Tatra vedela presvedcit a cim aby si kupili prave ju...???

P.S. A skuste pri tom mysliet ako bezny konzument a nie ako fanusik Tatry...
Myslím že v ceně to není. I kdyby stála třeba 3.mil. Kč. I tak najde spoustu zákazníků ! Kolik si myslíš že stojí BMW 5,7, nebo BMW X5. (a to je seriová výroba) Kdyby se mi ta nová TATRA líbila,tak myslím že cenu nebudu řešit. :lol:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 21:40
od užívateľa IRONCLAD
ivkej napísal:
Luboš napísal:Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.
ja som taktiež toho názoru...radŠej by som bol za to keby tatra vyrábala všetko sama.....
Tak to ti můžu říct už teď že s hlediska ekonomiky je to nereálné. Nesmíš se na to dívat jen s pohledu toho co by bylo hezké,ale s pohledu že by se to při nízké produkci nikdy nezaplatilo ! A v případě že by se náklady možná vrátili (bez zisku) tak bys měl koncepčně starý vůz,jenž by neodpovídal světovému standratu pro danou třídu.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 03 Apr 2008, 09:43
od užívateľa jaro805
ja by som bol rad keby to bolo na podvozku volvo/možno subaru a ford ale škoda nie lebo crash test my dokazuje že to je lacne auto a bezpečnosť nikde/www.auto.cz/ ta budem rad ak to bude bezpečne a luxusne vozidlo tatra/ lebo luxus patri k sebe.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 03 Apr 2008, 10:34
od užívateľa Huty
Dámy a pánové, hned mám lepší ráno po takových zprávách... Není tu někdo zasvěcený z TAKO, ko by věděl něco bližšího?

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 03 Apr 2008, 14:41
od užívateľa Brtník
Nikdo tady neříkal, že, při uvažované výrobě 1000 ks aut, se jim vrátí náklady. Ve zprávách bylo řiditelem řečeno, že se jedná POUZE o reklamní marketingovej tah, a že výroba této série aut bude značně prodělečná. Po této sérii nadále o obnovení výroby osobních vozů neuvažují.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 03 Apr 2008, 19:03
od užívateľa vasa26
Kdyby do toho retro Tatra 603 vozu -vložili podvozek Subaru WRC s tim sirovým zvukem nerezu a vlastnostmi sportovního vozu ,tak by jsem o takové Tatře přemýšlel :lol: :wink: mohly by to nastříkat do tatrovácké červené a polepit boky logem Tatra s hvězdičkami -podobně jako Subaru.Znovu výrobou limit. edicí nic neskazí aspoň bude s čím srovnávat podobné vozy :lol: