PREZIDENT - NORTHSTAR

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

PREZIDENT - NORTHSTAR

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 20:28

Jak jsem slíbíl na foru TKB, tady to je (pokud jste si toho někdo nevšimli) :
Prílohy
prezident_northstar.jpg
prezident_northstar.jpg (89.86 KiB) 19300 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Nov 2004, 20:30

No, mohla to byt peckaaaa :)

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 29 Nov 2004, 20:31

Zajímavé.
Ještě, že zkrachovali, to je opravdu hrůza. :roll:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Nov 2004, 20:32

Ale predny nahon :?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 20:53

Lepší přední náhon a auto na úrovni, než popelnice s pohonem zadních kol! :D A pro šťouravé : vždy bude jednodušší dodělat 4x4 u vozu s motorem vpředu a původně poháněnou jen přední nápravou než se pokusit u vozu s motorem vzadu páchat přední náhon, vzpomeňte si na koncepci T625. :D Pro Michala : oni právě zkrachovali díky tomu, že to NEZKUSILI.

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 29 Nov 2004, 21:00

Oni zkrachovali proto, že vůbec neřešili životnost karoserie (po pěti letech shnije), ani úděsné dílenské zpracování, ani přístup k zákazníkům, ale zabývali se krávovinama typu motor V8 vpředu s pohonem předních kol.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 21:13

Michal : :D :D :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 29 Nov 2004, 21:50

Michale, tehdy se běžně dávala i na zahraniční auta pouze jednoletá záruka, Tatra dávala 18 měsíců! :mrgreen:

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 29 Nov 2004, 22:12

Vyzerá to velmidobre,to sa musí nechať.Mohol to byť kludne nástupca T613(resp. T700). Len by ma zaujímalo,prečo dal Král tú V8-čku pozdížne :?: :!: :?

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 29 Nov 2004, 22:14

Chcel som povedať priečne,sorry :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 22:36

Pravděpopodobně proto, aby mohl být použit celý "power-train" s pohonem předních kol. :D

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 30 Nov 2004, 01:03

Jaké by asi byly jízdní vlastnosti? Motor PŘED přední nápravou -- tzn. zatížení přední nápravy kolem 60%? Todle bych opravdu nechtěl...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 30 Nov 2004, 09:17

No, rozhodně by drželo na silnici lépe než T613long s prázným kufrem a posilovačem ZF :D

OLDSKOOL

Príspevok od užívateľa OLDSKOOL » 04 Dec 2004, 23:00

Moje Babka mela Northstar V8 v jednom coupe z 80 let. Kurva to je sracka. Proc´s myslel ze to prodavali Tatre za 10000$. Protoze je to na hovno motor. Budte radi, ze tam mate zaprdeli ty aircooled motory.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Dec 2004, 00:16

Něco ti asi ušlo pane "oldskool", kupní smlouva zněla na NorthStar V8 4,6litru se sekvenčním vstřikováním, 270 nebo 300 HP, 408 nebo 401 Nm modelového roku 1994. Žádný vrak z přelomu 70tých a 80.tých let.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 05 Dec 2004, 00:16

Oldskool rulez :-D

Milujem takéto rofloidné príspevky

OLDSKOOL

Príspevok od užívateľa OLDSKOOL » 05 Dec 2004, 00:33

Tak to pardooon, moje babka by nikdy motor over 300hp stejne nechtela.
To vis, bdelost a obezretnost, to plati v kazdem weku.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 05 Dec 2004, 00:33

Tomu wer
Dáwam schopnosti, brat moj.

yow

:)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re:

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Okt 2010, 14:07

Luboš napísal:Michale, tehdy se běžně dávala i na zahraniční auta pouze jednoletá záruka, Tatra dávala 18 měsíců! :mrgreen:
vím že to nesmím dávat , ale k záruce T 613 od roku 1975 :D http://www.vasa26.estranky.cz/clanky/za ... t-613.html

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: PREZIDENT - NORTHSTAR

Príspevok od užívateľa Eda » 14 Okt 2010, 22:46

20 x AŠ - Čierná pri Čope -> v roce ´75 celkem rulezzz záruka na zdejší poměry.
Když jsem nedávno projížděl alba fotek a viděl jsem jak má fotřík Erku které si koupil v roce 80´ a já mu do toho kecám z kočárku v roce 82, samé fleky po základní barvě........


a to prý na libavé v -20 v předmětném erku skončili bez elektřiny v lese když mi byl měsíc a jeli mě ukázat babce..... (jsem se vyklubal v lednu)
Just another reason to buy Dacia

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných