Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 20:28
Jak jsem slíbíl na foru TKB, tady to je (pokud jste si toho někdo nevšimli) :
-
Prílohy
-
- prezident_northstar.jpg (89.86 KiB) 19932 zobrazení
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 29 Nov 2004, 20:30
No, mohla to byt peckaaaa
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 29 Nov 2004, 20:31
Zajímavé.
Ještě, že zkrachovali, to je opravdu hrůza.
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 29 Nov 2004, 20:32
Ale predny nahon
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 20:53
Lepší přední náhon a auto na úrovni, než popelnice s pohonem zadních kol!
A pro šťouravé : vždy bude jednodušší dodělat 4x4 u vozu s motorem vpředu a původně poháněnou jen přední nápravou než se pokusit u vozu s motorem vzadu páchat přední náhon, vzpomeňte si na koncepci T625.
Pro Michala : oni právě zkrachovali díky tomu, že to NEZKUSILI.
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 29 Nov 2004, 21:00
Oni zkrachovali proto, že vůbec neřešili životnost karoserie (po pěti letech shnije), ani úděsné dílenské zpracování, ani přístup k zákazníkům, ale zabývali se krávovinama typu motor V8 vpředu s pohonem předních kol.
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 21:13
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 29 Nov 2004, 21:50
Michale, tehdy se běžně dávala i na zahraniční auta pouze jednoletá záruka, Tatra dávala 18 měsíců!
-
Chapman
Príspevok
od užívateľa Chapman » 29 Nov 2004, 22:12
-
Chapman
Príspevok
od užívateľa Chapman » 29 Nov 2004, 22:14
Chcel som povedať priečne,sorry
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 22:36
Pravděpopodobně proto, aby mohl být použit celý "power-train" s pohonem předních kol.
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 30 Nov 2004, 01:03
Jaké by asi byly jízdní vlastnosti? Motor PŘED přední nápravou -- tzn. zatížení přední nápravy kolem 60%? Todle bych opravdu nechtěl...
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 30 Nov 2004, 09:17
No, rozhodně by drželo na silnici lépe než T613long s prázným kufrem a posilovačem ZF
-
OLDSKOOL
Príspevok
od užívateľa OLDSKOOL » 04 Dec 2004, 23:00
Moje Babka mela Northstar V8 v jednom coupe z 80 let. Kurva to je sracka. Proc´s myslel ze to prodavali Tatre za 10000$. Protoze je to na hovno motor. Budte radi, ze tam mate zaprdeli ty aircooled motory.
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 05 Dec 2004, 00:16
Něco ti asi ušlo pane "oldskool", kupní smlouva zněla na NorthStar V8 4,6litru se sekvenčním vstřikováním, 270 nebo 300 HP, 408 nebo 401 Nm modelového roku 1994. Žádný vrak z přelomu 70tých a 80.tých let.
-
Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Mojžo » 05 Dec 2004, 00:16
Oldskool rulez
Milujem takéto rofloidné príspevky
-
OLDSKOOL
Príspevok
od užívateľa OLDSKOOL » 05 Dec 2004, 00:33
Tak to pardooon, moje babka by nikdy motor over 300hp stejne nechtela.
To vis, bdelost a obezretnost, to plati v kazdem weku.
-
Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Mojžo » 05 Dec 2004, 00:33
Tomu wer
Dáwam schopnosti, brat moj.
yow
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 14 Okt 2010, 22:46
20 x AŠ - Čierná pri Čope -> v roce ´75 celkem rulezzz záruka na zdejší poměry.
Když jsem nedávno projížděl alba fotek a viděl jsem jak má fotřík Erku které si koupil v roce 80´ a já mu do toho kecám z kočárku v roce 82, samé fleky po základní barvě........
a to prý na libavé v -20 v předmětném erku skončili bez elektřiny v lese když mi byl měsíc a jeli mě ukázat babce..... (jsem se vyklubal v lednu)
Just another reason to buy Dacia
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných