Pre D-A...
Napsalo se toho o W353 dost ale nechápu, proč je to pokaždé spojováno s D.A. až do té míry, že se stává terčem ubohých vtipů mozky těžko myslícími lidmi jakoby za všechno mohl on. Já toho kolem W353 napsal taky dost a smysl těchto diskuzí je mi stále nejasný.
Když objektivně srovnám W353 a Š120 tak nenacházím důvod proč také nezaložit diskuzi na téma zesměšnění Š120, popřípadě jejich majitelů. A fotografií na kterých stojí Š105/120 u krajnice s upadlým kolem nebo zahalena v oblaku páry zatímco její zoufalý majitel hledá vodní zdroj, by se také našlo dost, jen mít chuť hledat.
Mnozí lidé v různých diskuzích mají plná ústa toho, jaká je T613 jedinečné, v dnešní době zvláštní konstrukce a vůbec, že to není auto pro každého. Víte, že existují lidé kteří T613 vlastnili a zanedlouho ji prodali. Ať už z toho důvodu, že neměli ty nervy se s ní "piplat", nebo si na ni prostě nezvykli a dodnes na ni vzpomínají jako na největší šmejd který kdy viděli. Také existují ti, kteří na T613 nadávají a přitom ji nikdy ani nevlastnili. Uvědomte si prosím, že W353 je v dnešní době také exot, že to také není auto pro každého, že je nutné si také na něj zvyknout a zrovna tak na něj nadávají lidé kteří ho ani nevlastnili.
Pokud tak toužebně hledáte kouřícího W a zrovna žádného nevidíte tak vydržte, na tatrováckých srazech toho modrého dýmu je až příliš.
Argumentovat ekologií je sice správné, ale když už kritizovat tak nejen W353. U nás na "západě" už mnoho W nepotkám - je to spíše výjimka. Zato pleček z osmdesátých a devadesátých let (které jsou mnohem modernější než W353, Š120 či T613) které se sem začaly hromadně navážet z Německa je tu dost. Velké množství takových "aut" vytváří nedýchatelné ovzduší a nikdo proti tomu neprotestuje ani nepíše příspěvky na internet.
Zajímavé je číst diskuze, v níž probíráte reakce ostatních lidí na adresu (vaší) T613. Nechápete, jak může existovat člověk který T613 nemá rád, rozčilujete se nad lidmi kteří vám o T613 řeknou něco nehezkého a s hnusem se obracíte nad lidmi kteří vezmou do ruky kámen a..... Je to přece tak fantastické auto a jen debil si o ni může myslet špatné věci. Ale nějak si neuvědomujete, že zrovna tak jednáte vy sami v reakcích na W353. Kdo z těch lidí kteří v podobných diskuzích W353 kritizují, ohrnují nad ním nos či vyloženě nenávidí o něm může říct něco objektivního a věcného založeného na pravdě a ne na výmyslech či představách? 1, 2? A od nenávistných myšlenek je to velmi blízko k tomu vzít do ruky nějaký kámen co se zrovna válí u nohy a po nějakém W353 ho hodit - zrovna tak, jako ho třeba hodil někdo jiný po vaší milované T613. Zamyslete (pokud to dokážete-je to namáhavé) se nad tím.
Od člověka jako je Ondrej bych také čekal něco "jiného", ale holt jsem se zmýlil. Stejně jako jsem se zmýlil v jiném člověku ohledně špionománie kolem T700 - ale to jsem odbočil, nashledanou za X let, martin havel
Když objektivně srovnám W353 a Š120 tak nenacházím důvod proč také nezaložit diskuzi na téma zesměšnění Š120, popřípadě jejich majitelů. A fotografií na kterých stojí Š105/120 u krajnice s upadlým kolem nebo zahalena v oblaku páry zatímco její zoufalý majitel hledá vodní zdroj, by se také našlo dost, jen mít chuť hledat.
Mnozí lidé v různých diskuzích mají plná ústa toho, jaká je T613 jedinečné, v dnešní době zvláštní konstrukce a vůbec, že to není auto pro každého. Víte, že existují lidé kteří T613 vlastnili a zanedlouho ji prodali. Ať už z toho důvodu, že neměli ty nervy se s ní "piplat", nebo si na ni prostě nezvykli a dodnes na ni vzpomínají jako na největší šmejd který kdy viděli. Také existují ti, kteří na T613 nadávají a přitom ji nikdy ani nevlastnili. Uvědomte si prosím, že W353 je v dnešní době také exot, že to také není auto pro každého, že je nutné si také na něj zvyknout a zrovna tak na něj nadávají lidé kteří ho ani nevlastnili.
Pokud tak toužebně hledáte kouřícího W a zrovna žádného nevidíte tak vydržte, na tatrováckých srazech toho modrého dýmu je až příliš.
Argumentovat ekologií je sice správné, ale když už kritizovat tak nejen W353. U nás na "západě" už mnoho W nepotkám - je to spíše výjimka. Zato pleček z osmdesátých a devadesátých let (které jsou mnohem modernější než W353, Š120 či T613) které se sem začaly hromadně navážet z Německa je tu dost. Velké množství takových "aut" vytváří nedýchatelné ovzduší a nikdo proti tomu neprotestuje ani nepíše příspěvky na internet.
Zajímavé je číst diskuze, v níž probíráte reakce ostatních lidí na adresu (vaší) T613. Nechápete, jak může existovat člověk který T613 nemá rád, rozčilujete se nad lidmi kteří vám o T613 řeknou něco nehezkého a s hnusem se obracíte nad lidmi kteří vezmou do ruky kámen a..... Je to přece tak fantastické auto a jen debil si o ni může myslet špatné věci. Ale nějak si neuvědomujete, že zrovna tak jednáte vy sami v reakcích na W353. Kdo z těch lidí kteří v podobných diskuzích W353 kritizují, ohrnují nad ním nos či vyloženě nenávidí o něm může říct něco objektivního a věcného založeného na pravdě a ne na výmyslech či představách? 1, 2? A od nenávistných myšlenek je to velmi blízko k tomu vzít do ruky nějaký kámen co se zrovna válí u nohy a po nějakém W353 ho hodit - zrovna tak, jako ho třeba hodil někdo jiný po vaší milované T613. Zamyslete (pokud to dokážete-je to namáhavé) se nad tím.
Od člověka jako je Ondrej bych také čekal něco "jiného", ale holt jsem se zmýlil. Stejně jako jsem se zmýlil v jiném člověku ohledně špionománie kolem T700 - ale to jsem odbočil, nashledanou za X let, martin havel
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Martih Havel:
Vitaj tu na fóre - teší ma, že si sa tu objavil a že túto diskusiu sleduješ.
Zdá sa mi však, že ti uniká určitý ľahko škádlivý štýl celej tejto diskusie o D_A a Wartburgoch - ktorá však vôbec nie je zameraná proti D_A.
No a prečo sú Wartburgy spojované s Mirkom? Jednoduchu preto, lebo ich často až nekriticky a tým aj ľahko provokatívne vychvaľuje hádam ešte viac, ako napríklad MM Tatru 613. Takže záver - takéto debaty nemožno brať prísne racionálne, ale skôr ako zdroj neškodnej (aspoň ja som o tom presvedčený) zábavy. A vôbec nemyslím, že by tým niekomu vznikala nejaká ujma, alebo že by sa tu budili záporné emócie - na rozdiel od viacerých iných debát tu, alebo terbárs na brnenskom fóre.
Agente - ak sa mýlim, tak prosím moje slová dementuj. Ale ak sa mýli Martin H., dementuj to tiež - budem ti za to vďačný, je to predsa "tvoja" diskusia
Vitaj tu na fóre - teší ma, že si sa tu objavil a že túto diskusiu sleduješ.
Zdá sa mi však, že ti uniká určitý ľahko škádlivý štýl celej tejto diskusie o D_A a Wartburgoch - ktorá však vôbec nie je zameraná proti D_A.
No a prečo sú Wartburgy spojované s Mirkom? Jednoduchu preto, lebo ich často až nekriticky a tým aj ľahko provokatívne vychvaľuje hádam ešte viac, ako napríklad MM Tatru 613. Takže záver - takéto debaty nemožno brať prísne racionálne, ale skôr ako zdroj neškodnej (aspoň ja som o tom presvedčený) zábavy. A vôbec nemyslím, že by tým niekomu vznikala nejaká ujma, alebo že by sa tu budili záporné emócie - na rozdiel od viacerých iných debát tu, alebo terbárs na brnenskom fóre.
Agente - ak sa mýlim, tak prosím moje slová dementuj. Ale ak sa mýli Martin H., dementuj to tiež - budem ti za to vďačný, je to predsa "tvoja" diskusia
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Mňa sa to teda nedotýka lebo nič negatívne som na Wartburgy nepovedal, mám rád ľudí zapálených pre akýkoľvek druh automobilu, no snáď keďže sme na Tatre fóre môžeme tu trocha poklebetiť.
Nikdy som na inom fóre smerovanom na iné autá, či už na Scháde alebo Wartburg či čo, neohováral ich záľubu. Takže takto. Myslím že málokto
Neviem no... riadim sa pravidlom "Kto do Teba kameňom ty doňho chlebom" Alebo tak nejako.
Reči sú reči, činy sú činy
Nikdy som na inom fóre smerovanom na iné autá, či už na Scháde alebo Wartburg či čo, neohováral ich záľubu. Takže takto. Myslím že málokto
Neviem no... riadim sa pravidlom "Kto do Teba kameňom ty doňho chlebom" Alebo tak nejako.
Reči sú reči, činy sú činy
Na Ondreje se v ničem nezlobím - dělá to tak, jak teď napsal. Pokud jde o škodifkáře, tak těm nejzarytějším (neústupným) ty jejich pekáče vlastně přeju. Jen ať se v tom věčně hrabou .
Pokud jde o postoj k tématu "atmosféra na webu", je to věc individuální. Kdo chce, přispívá, kdo chce, čte a kdo nechce, nečte.
Dnešní příspěvky mne přivedly k malému zamyšlení - čím je pro mne vlastně Wartburg? Na prvním místě je to určitě skromný, nenáročný a spolehlivý sluha (vlastně takový dobrovolník, který za svou humanitární pomoc nic nechce ), no a hned na druhém místě auto, se kterým zažívám spoustu srandy. Auto, které přestěhuje slona, za každého počasí se s ním dá na okreskách pěkně vyřádit a hlavně - případný škrábanec (vč. definitivního škrábance - kdy už se jdou jenom odevzdat RZ ) nepředstavuje žádnou citelnou finanční újmu. To čistokrevné limuzíny už chovám jenom pro radost. Od doby, kdy k nám do rodiny přišly Wartburgy, sňaly z nich všechna břemena špinavé práce a celoročního ježdění. Často říkám, že těch pár korun, které současný prskolet stál, to byly ty vůbec nejlíp investované peníze do T613.
Pokud jde o postoj k tématu "atmosféra na webu", je to věc individuální. Kdo chce, přispívá, kdo chce, čte a kdo nechce, nečte.
Dnešní příspěvky mne přivedly k malému zamyšlení - čím je pro mne vlastně Wartburg? Na prvním místě je to určitě skromný, nenáročný a spolehlivý sluha (vlastně takový dobrovolník, který za svou humanitární pomoc nic nechce ), no a hned na druhém místě auto, se kterým zažívám spoustu srandy. Auto, které přestěhuje slona, za každého počasí se s ním dá na okreskách pěkně vyřádit a hlavně - případný škrábanec (vč. definitivního škrábance - kdy už se jdou jenom odevzdat RZ ) nepředstavuje žádnou citelnou finanční újmu. To čistokrevné limuzíny už chovám jenom pro radost. Od doby, kdy k nám do rodiny přišly Wartburgy, sňaly z nich všechna břemena špinavé práce a celoročního ježdění. Často říkám, že těch pár korun, které současný prskolet stál, to byly ty vůbec nejlíp investované peníze do T613.
Keďže mám rád extrémne teórie ktoré sú poväčšine pravdivé a Martin Havel chcel počuť aj niečo normálne na adresu svojho šípa tak môžem prispieť extrémnou teóriou že Wartburg je vlastne dokonalejšie auto ako T 613
...A už počujem ten šum...
Ale je to pravda lebo jeho motor je dvojtaktný! A dvojtaktné motory nemajú 3 zbytočné ZDVIHY ako 4 taktné. Vlastne aj vzorec na výpočet výkonu motora demonštruje tento fakt a vypočítaný výkon pri rovnakom objeme vyjde 2x väčší.
Všetci ale vieme že skutočnosť je iná. Napriek tomu sú 2 takty o rovnakého objemu vzhľadom ku 4 taktom VÝKONNEJŠIE
O tom že dvojtakty nevymierajú svädčí aj fakt že 2 takt používa aj jeden Ruský alebo Ukrajinský moderný tank, ale typ už neviem(pokúsim sa to nájsť).
Objektívne fakty ktoré 2 takty vyradili z prevádzky sú nesporné a to je vysoká MERNÁ spotreba paliva aj oleja, emisie a neschopnosť ekonomickej a pomerne výkonnej prevádzky v nízkych otáčkach.
PS: Chcel by som vidieť niekedy 8 válec, 3500 ccm to by bola bomba
...A už počujem ten šum...
Ale je to pravda lebo jeho motor je dvojtaktný! A dvojtaktné motory nemajú 3 zbytočné ZDVIHY ako 4 taktné. Vlastne aj vzorec na výpočet výkonu motora demonštruje tento fakt a vypočítaný výkon pri rovnakom objeme vyjde 2x väčší.
Všetci ale vieme že skutočnosť je iná. Napriek tomu sú 2 takty o rovnakého objemu vzhľadom ku 4 taktom VÝKONNEJŠIE
O tom že dvojtakty nevymierajú svädčí aj fakt že 2 takt používa aj jeden Ruský alebo Ukrajinský moderný tank, ale typ už neviem(pokúsim sa to nájsť).
Objektívne fakty ktoré 2 takty vyradili z prevádzky sú nesporné a to je vysoká MERNÁ spotreba paliva aj oleja, emisie a neschopnosť ekonomickej a pomerne výkonnej prevádzky v nízkych otáčkach.
PS: Chcel by som vidieť niekedy 8 válec, 3500 ccm to by bola bomba
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 21 Jan 2005, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 r.v.1989
- Bydlisko: Ivanka pri Dunaji
- Kontaktovať užívateľa:
Pokiaľ sa môžem zapojiť do tejto rozpravy,chcel by som povedať len toľko.
Keď som vlastnil W 353 a čítal som návod tak som hneď nepochopil,prečo po naštartovaní treba ihneď opustiť miesto.Až keď bola behom minuty okolo mňa nepreniknuteľná hmla tak som to pochopil.To je čo sa týka dýmenia W353.A čo sa týka celého auta tak som sa ho rýchlo zbavil po tom,ako my praskla benzínová hadička a benzín sa lial na tlmič výfuku.Bolo to dosť nebezpečné a vtedy som si povedal,že také auto už v živote nie.Nebudem sa tu rozpisováť o spotrebe,ktorá veľmi konkuruje T613.Je tragédia ak niekto porovnáva tieto 2 autá.
Keď som vlastnil W 353 a čítal som návod tak som hneď nepochopil,prečo po naštartovaní treba ihneď opustiť miesto.Až keď bola behom minuty okolo mňa nepreniknuteľná hmla tak som to pochopil.To je čo sa týka dýmenia W353.A čo sa týka celého auta tak som sa ho rýchlo zbavil po tom,ako my praskla benzínová hadička a benzín sa lial na tlmič výfuku.Bolo to dosť nebezpečné a vtedy som si povedal,že také auto už v živote nie.Nebudem sa tu rozpisováť o spotrebe,ktorá veľmi konkuruje T613.Je tragédia ak niekto porovnáva tieto 2 autá.
Prosím, mohli byste sem šoupnout fotky těch zmiňovaných ruských lokomotiv?
Mariane, ty seš vůl (promiň)! Kdo ta 2 auta srovnává? A argument s prasklou benzínovou hadičkou je dost ubohý - když v T613 prasknou staré neměněné hadičky benzínového vedení, kam všude může benzín natéct? Znám spoustu aut, u kterých vede hadička přímo nad výfukem, totéž je např. v Simce. A proč jsi stál minutu na místě s natočeným studeným motorem? Předpokládám, že jsi měl ještě vytažený sytič... Nechceš se nad svými řidičskými dovednostmi nejprve trošku zamyslet, než něco naplácáš?
Mariane, ty seš vůl (promiň)! Kdo ta 2 auta srovnává? A argument s prasklou benzínovou hadičkou je dost ubohý - když v T613 prasknou staré neměněné hadičky benzínového vedení, kam všude může benzín natéct? Znám spoustu aut, u kterých vede hadička přímo nad výfukem, totéž je např. v Simce. A proč jsi stál minutu na místě s natočeným studeným motorem? Předpokládám, že jsi měl ještě vytažený sytič... Nechceš se nad svými řidičskými dovednostmi nejprve trošku zamyslet, než něco naplácáš?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
tí čo typovali, že ten motor je zo Sergeja, uhádli
nebol som na dňoch pary, ani pod parou, ale v Múzeu dopravy s kamarátom, ktorý mi umožnil tú lokomotívu si trocha preliezť - je to úžasný stroj a vraj má motor okopírovaný z nemeckej ponorky z 2.svetovej vojny - doplnený o preplňovanie..
nebol som na dňoch pary, ani pod parou, ale v Múzeu dopravy s kamarátom, ktorý mi umožnil tú lokomotívu si trocha preliezť - je to úžasný stroj a vraj má motor okopírovaný z nemeckej ponorky z 2.svetovej vojny - doplnený o preplňovanie..
- Prílohy
-
- LokSergej.JPG (92.78 KiB) 8270 zobrazení
Naposledy upravil/-a ondrej v 26 Jan 2005, 15:23, upravené celkom 2 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných