Tatra T 613 K na prodej ? !
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No počkej ríšane, tady majitel ani neví, co si za to říct a jistě si to auto už na sebe dávno vydělalo. Právo na návratnost investice nemá v tržním hospodářství sice nikdo, ale v tomhle případě bych řekl, že je zaručena.
Jinak, co myslíte, hlavně vy, co jste to viděli, šel by z toho nějak rozumě udělat zpět speciál?
Jinak, co myslíte, hlavně vy, co jste to viděli, šel by z toho nějak rozumě udělat zpět speciál?
Však víš, Luboši, jak to chodí. Hodně jich z vrozené skromnosti částku do inzerátu nenapíše a pak do telefonu na zájemce buď vybafnou hausnumero nebo nechají zájemce říct, co by dal a pak lapají po dechu nebo křičí, že je chce okrást nebo ledově prohlásí "pane, to auto je jen pro opravdové znalce!".
A proč z toho dělat zase Speciála? Vždyť toho má tady už na fóru snad každej. Takhle je to auto přece mnohem zajímavější. Jen se podívej, kolik už nasralo lidí. Jednou to prohlásíš za repliku, necháš si udělat střechu podle originálu a bude.
A proč z toho dělat zase Speciála? Vždyť toho má tady už na fóru snad každej. Takhle je to auto přece mnohem zajímavější. Jen se podívej, kolik už nasralo lidí. Jednou to prohlásíš za repliku, necháš si udělat střechu podle originálu a bude.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Tak nějak. Kdo chce Speciála má možnost, jeden je na prodej. A tam bude návrat do "původního" stavu mnohem jednodušší.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tohle že má být Speciál?
karoserie T613-S (1993) původem 623
osazená motorem T613 3,5i GEMS (1994)
papíry (1991) se zapsaným LPG (v autě není namontované, ale skýtá to možnosti pro instalaci sekvenčního vstřikování plynu bez dalšího papírování) a TZ
po GO podvozku (před 2 roky, od té doby prakticky nejeté)
přední blatníky laminát
zadní blatníky mají okoralé lemy a vpravo klasické místo nad nádrží
okoralý přední lem víka kufru
zbytek kasle poměrně dobrý
přední a zadní nárazník model 95, spoiler
palubka Speciál, zbytek interiéru více méně chybí
15" Al, nutno koupit nové gumy
Bez baterií (2x 12V)
karoserie T613-S (1993) původem 623
osazená motorem T613 3,5i GEMS (1994)
papíry (1991) se zapsaným LPG (v autě není namontované, ale skýtá to možnosti pro instalaci sekvenčního vstřikování plynu bez dalšího papírování) a TZ
po GO podvozku (před 2 roky, od té doby prakticky nejeté)
přední blatníky laminát
zadní blatníky mají okoralé lemy a vpravo klasické místo nad nádrží
okoralý přední lem víka kufru
zbytek kasle poměrně dobrý
přední a zadní nárazník model 95, spoiler
palubka Speciál, zbytek interiéru více méně chybí
15" Al, nutno koupit nové gumy
Bez baterií (2x 12V)
Právě dokončuji jednoho speciála,kterého jsem koupil v podobném stavu,jako je tento prodávaný. Fotky rekonstrukce sem svého času vkládal DEPE. Nikomu ze zde přítomných zásadně NEDOPORUČUJI jeho koupi pokud bude mít v úmyslu z něj opět udělat speciála tak aby odpovídal historické původnosti.Odvážím se říct,že je to zhola nemožné a sám jsem s tím strávil rok a čtvrt. Pouze shodou náhod jsem všechny potřebné díly sehnal a to v celkem přijatelném stavu. Pokud bych vše co jsem kvůli tomu absolvoval měl znovu opakovat,tak bych už do toho nešel!!!!!!!! Má rada: rozhodně se vyplatí speciála koupit dráž,ale kompletního,než toto co se prodává.ladis napísal:Tak nějak. Kdo chce Speciála má možnost, jeden je na prodej. A tam bude návrat do "původního" stavu mnohem jednodušší.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Milošu o tom nepolemizuju. Já jsem ta auta viděl obě a podle mého názoru je snažší udělat speciála z toho, co prodává EVIL_cz, než z gabrijoletu. A soudě podle osoby pana majitele, si troufám tvrdit, že kdybys koupil gabrijolet, zbylo by ti mnohem méně peněz na "speciálové" díly. Srovnával jsem jen tyto dvě auta, tak tam prosím nezatahujme nějaké hypotetické třetí, v co nejoriginálnějším stavu.
Snažší je udělat speciála právě spíš z toho kabria. Neříkám,že levnější. Longovou střechu je taky velká legrace sehnat,ale sehnat např. rámečky světel,držáky vlajek,nárazníky,masku,plechové blatníky,oranžové blinkry,speciálové sedačky s barem,determály,stěrače světel(není shodný díl s mercedesem),prahové lišty,ozdobné lišty zadních dveří,speciálová stropní madla, S motor,přepínač zapalování,tachograf, vdo hodiny,klimu(v ABA vždy vybrakovaná) a v neposlední řadě S papíry ( v roce 1993 je speciál spíše nesmysl),to dá taky sháňku a nepředstavitelnou.(tohle vše jsem sháněl já + mercedes světla a motorky ke stěračům na světla)
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
väčšinou som sa tu stretol s názorom "každý predávajúci má právo chcieť za auto toľko, koľko chce, a každý kupujúci má právo dať, koľko chce". Tá AT-parafráza mi pripadá ako hyperbola zameraná výlučne na zvýraznenie prvej časti výroku. Nerozumiem však, ako to súvisí s druhou časťou, a prečo by požadovanú cenu nemalo byť možné hodnotiť...Ambiciózní tajemníček napísal: .... Spíš jsem chtěl, aby se příslušní lidé zamysleli, jestli je pro ně i v tomto případě udržitelný postoj "každý má právo chtít za auto kolik chce a nikdo nemá právo jeho cenu hodnotit".
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Je rozdiel medzi hodnotiť a hodnotiť.
Ja som myslel hlavne hodnotenie takého druhu, aké si spraví každý pre seba, keď na nejakú ponuku aj s cenou narazí. Je ale asi trocha od veci sa tu začať rozhorčovať, že koľko len si to ten predávajúci dovolil zapýtať.
Asi takto nejako som to myslel - lvi, nelvi... (jak lvové bijem o mříže - to si myslel?)
Ja som myslel hlavne hodnotenie takého druhu, aké si spraví každý pre seba, keď na nejakú ponuku aj s cenou narazí. Je ale asi trocha od veci sa tu začať rozhorčovať, že koľko len si to ten predávajúci dovolil zapýtať.
Asi takto nejako som to myslel - lvi, nelvi... (jak lvové bijem o mříže - to si myslel?)
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Hrdobec bude tu na portále významově příbuzný se slovem hrdza. Podle mne je to ve slovenském tatranewspeaku zkomolená zkrácenina hrdzoborce (obdoba ledoborce), tedy někdo, kdo si levou zadní poradí s jakýmkoliv stupněm koroze. Co ty na to, Mojžo?
Abych se vrátil k původnímu tématu, třeby se taxikář domluví na výměně kus za kus se SOSákem. Virtuální hodnota landauletu se podobá té u fosílie T700GT...
Abych se vrátil k původnímu tématu, třeby se taxikář domluví na výměně kus za kus se SOSákem. Virtuální hodnota landauletu se podobá té u fosílie T700GT...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 88 neregistrovaných