Miláášek...

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Feb 2007, 13:42

A nejsou to vyhozené peníze, kupovat na T613 nové disky, které tam z veteránského hlediska nepatří? Chci říct - chápu, když někdo shání nové originální disky kvůli renovaci do původního stavu. Ale jinak nové disky na starý žebřiňák...

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 02 Feb 2007, 13:58

ICEMAN T613-4 1992 napísal:Myslíš že by někdo odhlásil platné doklady T613-4??? Navíc když podle A.T. byl prvním majitelem v roce 1992 ČSD? To mi nějak nesedí... ale kdo ví co za tím je... A jen bůh ví jestli náhodou někdo nejezdí pěknou T613-3 s motorem T613-4 :shock:
Kloním se k tomu odhlášení, Jerryho nápad s přestavbou na T700 se mi sice líbí, ale asi bych potřeboval z té čtyřky mnohem více než jen motor a doklady...i když si lze pomoci asi i jinak.
To, že prvním majitelem vozu byla státní instituce, je u těchto vozů jejich nejběžnější objednavatel/první majitel... Zajímavější by byl další majitel(-é) (předpokládám, že ČSD vůz prodaly soukromníkovi, tipuji v období 1996-1998), protože zůstala původní barva tak vůz asi nebyl předán např. drážním hasičům (HZS ČD) k používání...
Bohužel všechny předchozí skutečné majitele T613-4 podle dokladů z T613-3 nenajdeš. Leda z centrální evidence vozidel, pokud se majitelé dle zákona přehlašovali (ale mnozí "překupníci" tak nečiní)...
No a výměna motoru - teoreticky se tak může stát i bez vědomí majitele (viz níže), ale Pedrovo vysvětlení se mi zdá velmi pravděpodobné. Zejména, dělá-li ona autodílna/značkový servis větší opravy dnes oblíbeným výměnným způsobem - celého agregátu (čemuž napomáhá neuvádění výrobního čísla) a pak bych věřil i současně provedenému "zjednodušení" onoho LPG pohonu třeba z důvodu usnadnění si práce... :?
Známý si, v době kdy přes PZO Polytechna pracoval v SRN, nechal u místního ladiče/úpravce vozů upravit svého Favorita, zejména motor, aby si lépe stál v tamním provozu... Spokojenost majitele s Fávem trvala několik let až do okamžiku, kdy (již v Čechách) o něj zastavil kamion. Vůz putoval na opravu (a výměnu karosérie) do bývalého značkového servisu Škoda. Po návratu ze servisu už to "nebylo ono". A známý následně mimo jiné zjistil, že Fávo má sice svůj motor (dle v.č.), ale bez úprav, přesně tak jak to odpovídá standardu od výrobce. V servisu všichni krčili rameny, že netuší, že by bylo něco v nepořádku a známému se nepodařilo prokázat, že vůz v okamžiku předání do opravy opravdu měl nějaké netovární úpravy, protože ani v TP natož v zakázkovém listu či na pořízených fotografií od pojišťováka nebylo o nějakých úpravách nic zaznamenáno...

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 02 Feb 2007, 14:51

Ríšane, nemůže veteránské hledisko přimhouřit oči, když se to jmenuje Dezent? Kdyby se jim říkalo "Rough", nebo "PěstNaOko Style" tak prosím, ale takhle...? :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Feb 2007, 15:31

Také uvažuju, že bych na šestnáctiletou čtverku koupil nové disky, to než bude veterán... Ale na chromku mám sehnané dobově a rozměrově odpovídající, to je fakt.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Feb 2007, 17:13

Připadá mi to prostě celé jako vyhozené peníze. Maximálně nějaká dobrá koupě starších disků. U Luboše, který s tím předpokládám najede méně km než budou stát ty nové disky korun tím spíš.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 02 Feb 2007, 17:39

Ambiciózní tajemníček napísal:A nejsou to vyhozené peníze, kupovat na T613 nové disky, které tam z veteránského hlediska nepatří? Chci říct - chápu, když někdo shání nové originální disky kvůli renovaci do původního stavu. Ale jinak nové disky na starý žebřiňák...
PRAVDA :lol: :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 02 Feb 2007, 18:05

Vasa26: Uplne si to odhadol :-) Presne tak to je.

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 02 Feb 2007, 18:22

Dobrá... dobrá... kola nechám na závěr renovace a nepřesáhnu 15" :-)
Prozatím dojezdim stávající pneu DUNLOP SP WINTER SPORT M2 195/60 R15 88T na discích co se mi moc nelíbí (tuším že jsou z BMW - nebo se mýlým?)

Dnes jsem navštívil firmu AUTO S.V.A. - Autorizovaný servis Tatra - ing Libor Kucharski v nedalekých Soběhrdech a asi jsem přišel nevhod (možná v době oběda - pokud ano pak se omlouvám!) nebo zrovna panovala blbá nálada, nebo jsem si prostě koupil "blbý" auto, ale takovéto chování jsem ještě nezažil... nic ve zlém pane Kucharski...

zkrátím to na minimum - objednejte se telefonicky - odstavte to sem na týden a my možná ty karburátory a bufíky seřídíme - jo pozor to je vod Lamberta (? nechápu - neznám - nic mi to jméno neříká) - tak ať si to udělá sám :shock: Fakt nechápu - čumim jak puk, ale v tom už mě pan Kucharski zdvořile vyprovází ze dvora s tím, že někam pospíchá a nemá čas a ať mu zavolám...

Buď jsem mimo mísu nebo mi nějak unikají souvislosti?
Už mě pár lidí upozorňovalo na to, že zástavba LPG a vzduchový filtr vč. sání je jaksi "nestandardní" ale jak já to mám poznat - tohle je proboha moje první Tatra :?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 02 Feb 2007, 18:28

Iceman: Posudit ten pristup pana K. nemozem, nakolko ho osobne ani z pocutia nepoznam, ale kebyze sa ku mne takto sprava co i len raz servis, vykaslem sa na neho. Takto sa so zakaznikom nejedna.

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 02 Feb 2007, 18:52

ICEMAN T613-4 1992 napísal:Buď jsem mimo mísu nebo mi nějak unikají souvislosti?...Už mě pár lidí upozorňovalo na to, že zástavba LPG a vzduchový filtr vč. sání je jaksi "nestandardní" ale jak já to mám poznat - tohle je proboha moje první Tatra :?
No, v tuzemsku se stále setkávám s jiným přístupem než např. v Německu - jak více vstřícným , tak méně vstřícným, ten profesionální střed zde většinou postrádám, ale přikládám to ke zdejší všeobecně málo standardní politicko-ekonomické situaci nepreferující vlastní obyvatelstvo.
Ale odměřený přístup autorizovaného servisu bych po Radkově příspěvku (v pořadí třetímu) na první stránce tohoto vlákna trochu očekával: :wink:
radek napísal:No taky zapátrej, když už Ti zmizel motor, kam že s ním zmizely některé schválené komponenty přestavby na LPG z homologované sady AGC 02.05 (ta je v protokolu) a originální vzduchový filtr, když tam máš místo toho plynový sací trakt "made in" Lambert z Troje. Bo se vlastně můžeš rovnou v Troji zeptat, jestli neví kde je "tvůj" motor....

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 02 Feb 2007, 18:54

etienne napísal:Iceman: Posudit ten pristup pana K. nemozem, nakolko ho osobne ani z pocutia nepoznam, ale kebyze sa ku mne takto sprava co i len raz servis, vykaslem sa na neho. Takto sa so zakaznikom nejedna.
Přiznám se , že jsem měl obrovskou radost z toho, že budu jezdit zrovna k panu Kucharskému i z toho důvodu, že si ho pamatuju ještě z let 1995-1997 kdy jsem si u něj tehdy na dvoře plném vraků vozidel Trabant, Škoda a pod. koupil FORD CORTINA 1969 (původně koupená v TUZEXu :-) ) Kupoval jsem u něj i spoustu nd na dědův Trabant a vždy to byl velice ochotný a milý člověk se kterým se dalo v klidu pohovořit... prodiskutovat... poradit se... a pak u něj dobře nakoupit.
V první chvíli když jsem přijel na místo a viděl jaký kus opravdové práce má za sebou - nové budovy, restaurace a pod. tak jsem měl opravdu dobrý pocit, že se alespoň někomu v této zemi daří podnikat, ale ta studená sprcha co následovala... no nevim... třeba je chyba ve mě... :oops: Co jsem čekal? Že mě budou vítat s otevřenou náručí jako dalšího z mála zákazníků kteří ještě jezdí s T613 na servis? a který navíc chce u nich utratit peníze... :cry:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 02 Feb 2007, 19:38

já myslim že přád nechápeš pointu ..ano koupils blbě.. ing Libor Kucharski má pravdu..( jo pozor to je vod Lamberta )....bohužel pro tebe,,, :twisted: čert ví jestli ti tam chybí jen motor,,,,,,......... :idea:

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 02 Feb 2007, 19:38

ICEMAN T613-4 1992 napísal: Co jsem čekal? Že mě budou vítat s otevřenou náručí jako dalšího z mála zákazníků kteří ještě jezdí s T613 na servis? a který navíc chce u nich utratit peníze... :cry:
Obávám se, že ani nákup nového BMW např. u AuTecu a následné servisování nemusí vždy naplnit očekávání zákazníka...
(off topic: zkusili jste dnes přijet do velkého značkového servisu Škoda s Favoritem nebo dokonce se Š 105/120? na servis? S tou T613 to máme skoro lepší...)
Mrzí mě, že Michalovi Tatra zatím přináší spíše rozčarování a napjatě sleduji vývoj jeho "peripetií" , protože tím i já - také začátečník s T613 - sbírám cenné zkušenosti... A držím palce ke zdárnému překonávání "překážek".
Musím však dát za pravdu A.T. a dalším, že se dnes všeobecně málo pozorně čte a příliš se necháváme unášet svými pocity (emocemi) a hodilo by se i více vzájemné empatie.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 02 Feb 2007, 19:42

ICEMAN....--škoda že ses před koupí neporadil :?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 02 Feb 2007, 19:52

pozorně čti. popřemíšlej proč nechce ladit něco zprzněného. když se zmíníš od koho vůz máš,kde kdo to pozná na první pohled..(tedy kdo měl tu čest) :idea: protože to naladit nejde ...vždy se opakuje stejné jméno+místo..... :idea:

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Feb 2007, 20:08

Já si koupil 15" hliníkáče ze dvou důvodů, byly levnější než plecháče (3000,- i s pneu jetýma jednu zimu) a na 14" se nedají sehnat pneumatiky s předepsanym indexem nosnosti, rozměr ještě horko-těžko....

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 02 Feb 2007, 20:24

vasa26 napísal:pozorně čti. popřemíšlej proč nechce ladit něco zprzněného. když se zmíníš od koho vůz máš,kde kdo to pozná na první pohled..(tedy kdo měl tu čest) :idea: protože to naladit nejde ...vždy se opakuje stejné jméno+místo..... :idea:
O.K. až budu kupovat další Tatru tak se nejdříve poradim... ale mě se teď líbí ta moje.

Po dnešku jsem se rozhodnul, že vzhledem k tomu, že "Miláášek" není na denní ježdění ale jen na občasné vyjížďky pro radost - LPG půjde nekompromisně do pr....le.
Má to hned několik důvodů:
1) je to jak říkáte "paskvil od Lamberta" (toho pána sice neznám a nemám nic proti němu, ale když už to opakuje každý na potkání tak na tom asi něco bude :-) )
2) maximálně mě sere to plnící hrdlo na levém blatníku
3) chci to auto přece jen trochu vrátit do původního stavu před zásahem toho nejmenovaného pána :-)

Tož držte palce - a já se objednám k panu Kucharski na demontáž LPG - třeba pak na "Milááška" změní názor :-)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 02 Feb 2007, 20:33

držim palce at ti dělá radost :wink:

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 02 Feb 2007, 20:37

vasa26 napísal:držim palce at ti dělá radost :wink:
Díky. Budu průběžně informovat jak se to daří... :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Feb 2007, 22:32

To je dobré rozhodnutí, zbavit se toho plynu, toho nebudeš litovat. :wink:

Pan Lambert je majitel tatravrakoviště a tatraservisu v Praze-Tróji. Dá se od něj sehnat spousta dílů (i když né zrovna za lidové ceny), ale nějaké detaily moc neřeší. Možná to tamním zákazníkům nevadí nebo jestli to dokonce i vyžadují, nevím...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných